Uutiset:

SMF - Just Installed!

Main Menu

Äijät

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:31:36

« edellinen - seuraava »

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

kitecat

Laskin tossa, että tälle vuodelle oon ostanu 2 uutta nukkea, huonon rahatilanteeni vuoksi. Tässä niistä toinen  :hbeat:



Ostin nuken nudena, mutta kotiuduttaan siitä kuoriutui komea lääkäri  ;)
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Jennijee

Vähäiset varat haittaavat tätä harrastusta suuresti, mutta tulee varmasti tarkkaan pohdittua mitkä nuket haluaa kotiuttaa itselleen. Ja niitä harvinaisia herkkuja saa sitten ylpeänä katsella :smiley: Kiva, kun näitä nivellettyjä ukkeleitakin alkaa tulla enemmän :smiley:

myrva


Tipitii


Mukava talvinen kuva Myrvalla  :smiley:

Täti Monika

#80
Olen samaa mieltä kuin Jenni  :Look_Up: : vähemmän nukkeja voi olla enemmän  :cuteyes:
Ja toi Kiten komea lääkäri vastaa hyvinkin useampaa miesnukkea  :hbeat:
Myrvan kuvassa talven riemuja, kaveri asianmukaisesti pukeutunut  :smiley:

Tässä kun Uudenvuoden tienoilla monet tekee kaikenlaisia lupauksia ja useimmiten ne liittyvät elämäntapoihin ja niiden parantamiseen.....
...niin minäpä päinvastoin paljastan nukkejen paheita  ;) Afrosedällä ei ole aikomustakaan luopua pinttyneestä tavastaan polttaa piipullinen vahvaa tupakkaa aina silloin tällöin  ::)

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#81
Huh! Voi Afrosetää!  :nosmiley:


Onpas hieno efekti! Millä teit tuon savun? Hienosti muokkasit sen suunkin. Näyttää niin realistiselta.  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Täti Monika

PhotoShopilla pistin sutaisten. En osaa käyttää juuri ollenkaan sitä ohjelmaa ja noista vois varmaan jollain muulla työkalulla siinä ohjelmassa saada paljon uskottavammat. Mä käytin sitä "clone" työkalua jolla voi siirtää värejä kuvan eri osista eri kohtaan.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Siama

Ehkä setä osaisi opettaa mua renkaiden hönkimisessä.. Ömmn.. Silloin tällöisesti, siis... Krhmh.. ::)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Nata

Nää nukkeäijät ei oikein oo mun juttuni, eikä mulla niitä montaa olekaan, mutta Kenin suhteen saatiin syksyllä jo meidän keskisiskon ja Nutin kans tämmöinen älynväläys ja toteutettiin se sitten alkukuusta. Kuvaajana toimi Nutti. Suipille kiitos Kenistä!  :peukku:  ;)

Laitan linkillä, niin ei tartte kaikkia kuvia tänne uudestaan latailla, kun ne kumminkin sitten häviää täältä taas kohta (pitäis vissiin tutkia se galleriankäyttö...).

Kenin koottuja: http://meripihkaajakuunhelmia.blogspot.fi/2015/01/kenin-koottuja.html
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Xara

Ihana! :cuteyes: Tosi hauskat ideat ja hienot toteutukset. Kivoja vaatekokonaisuuksia tuolla Kenillä, joka kuvaan sopivat.

Adalmina

Toi oli tosi hauska!  :rofl:
Hieno toteutus, hyvin on välähtänyt!  :smiley:

Täti Monika

 :aplause: Mahtava idea ja mainio toteutus  :palvoo: Bravo!
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Jennijee


Milo

Tosi hauska! On teillä välähtänyt  :chuckle:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.