Taide ja Tunnelmakuvia

Aloittaja Adalmina, joulukuu 10, 2012, 01:02:14

« edellinen - seuraava »

Tutu

Tänään ois outlanderin toinen kausi julkastu, ja voin hyvin kuvitella että tämä ratsastaja on jamie <3 kaikki jamiet on ihania jamie oliwer ym...  :blush:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Marianne

#136
Oi! Mitenköhän multa on mennyt tuollainen sarja ihan ohi?  :faint: Uusinnat on näköjään alkaneet Ylellä, mutta tulevat Areenalle vain suoratoistona. Tahtoisin katsoa alusta asti... Tiedätkö onko tuo Netflixissä? Voisin ottaa sen kokeiluversion siinä tapauksessa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta sarjalta, ja näen kyllä yhtäläisyyden Jamien ja Tristanin välillä.  :dance-to-the-groooowe:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Ei löydy Netflixistä Outlanderia..

Marianne

#138
Eipä haittaa! Mä innostuin tänään niin kovasti tuosta sarjasta, että tilasin molemmat ensimmäisen kauden DVD-boksit Cdon.comista.  :D Siellä on nyt vieläpä tarjous jolla saa kaksi DVD-boksia 30 eurolla.  :aplause:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Puppeteer

Aurora, keneltä mahdoit tilata ensimmäiset hevoset ja jäivät tulematta? Ihan vain, koska minullakin on tuollainen ollut haaveissa.

Kuva oli muuten niin upea, että leuka ihan loksahti auki, aivan ihana tunnelma, maisema ja koko kokonaisuus.
Muillakin on tosi upeita kuvia ja karvaisia kuvauskavereita! :D

Marianne

#140
En muista sen myyjän nimimerkkiä enää, eikä siitä hyötyä olisikaan, koska eBay poisti sen viime syksynä. Joten jos se tulee takaisin, niin eri nimimerkillä. Kiinalainen se oli, ja sillä oli paljon noita hevosia myynnissä, ja huutokaupoissa aloitushintana aina 0,99 dollaria. Monet huudot päättyi reilusti alle hevosen retail-hinnan, joka on noin 140 euroa. Luulin tekeväni hyvät kaupat kahdesta hevosesta. Postitus olisi ollut ilmainen etanapostilla, mutta maksoin Prioritystä, että saisin ne nopeammin perille. Sain jopa jäljitysnumeron, mutta se numero ei koskaan päivittynyt mitenkään. Myyjä oli sanonut, että postitus voi kestää jopa 60 päivää, mitä Priority nyt ei koskaan kestä. Kuukauden ajattelin odottaa, mutta kolmen viikon kuluttua huomasin, että se myyjä oli huijannut paljon ihmisiä ja sen tili oli poistettu. Sain onneksi lopulta rahat takaisin. Mutta opinpahan sen, että jos joku on valmis myymään uuden tavaran alle retail-hinnan, niin kyseessä on todennäköisesti huijaus.  ::)

Tällä kertaa ostin hepat sitten amerikkalaisesta lelukaupasta nimeltä Big Bad Toy Store, josta ne on ikävä kyllä nyt loppu... Jostain muusta nettikaupasta saattaa löytyä vielä. Ja eBayhin niitä kanssa ilmestyy välillä. En usko että kaikki siellä on huijareita kuitenkaan.  Kannattaa ottaa express-toimitus jos myyjä sen tarjoaa. Maksoin kalliit postarit ja tullimaksut, mutta kyllä kannatti. :smiley:


Tristan käväisi taas Stardustin kanssa Trolliwoodin metsässä, tällä kertaa aseistettuna.




Aseista ei tosin ole paljon hyötyä, jos keskittyy halaamaan heppaansa niin ettei huomaa miekan tippumista. Trolliwoodin ikiaikaisessa metsässä tällainen huolimattomuus voi kostautua, varsinkin kun Tristan ja Stardust elävät menneisyydessä. (Ja kyllä, innostuin nyt hirveästi siitä Outlanderistä. Tulispa ne DVD-boksit nopeasti! :blush: )

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tutu

Aurora: Sarja on paljon parempi kirjoina, mutta huippuhyvin tehty kyllä tv:seenkin. Ovat siis diana gabaldonin sarjaa. Jos innostut lukemaan niin aloita järjwstyksessä; kirja imee mukaansa!
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Marianne

Pitää mun varmaan ne kirjatkin lukea jossain vaiheessa. Mä vaan olen sen verran hidas lukija, että katson mieluummin ensin sen tv-sarjan.  :blush: :cuteyes:

Sitä valkoista heppaa ei taida saada enää muuten kuin eBaystä, mutta katsoin että ruskeaa on saatavilla vielä nettikaupoista. Ihan Asmus Toysin nettisivullakin on sitä vielä myynnissä: http://adartwork.tw-blog.com/index.php?route=product/product&keyword=horse&category_id=45&product_id=100 Kokeilin huvikseni montako menisi ostoskoriin, ja näkyy olevan 75 vielä jäljellä. Tarjoavat ilmaisen postituksenkin nyt (varmaan etanapostilla tosin). Pitäisiköhän ostaa vielä yksi... Tekisi mieli nimittäin maalata yksi tuollainen ruskea mustaksi. Sillä on jo valmiiksi musta harja ja häntä.  :D
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Puppeteer

Kiitos pitkästä vastauksesta! Voi, kun minä niin tahtoisin tuon hevosen, mutta pelkään, ettei siihen ole rahaa ennen lomarahoja.. Pahus. Pistin kuitenkin ylös linkkaamasi sivun, jos sieltä sitten ihan sen tilaisi. Jos niitä vielä silloin on...

Ja ihania nuo uudet kuvatkin! Kuvaa niin paljon hevosta ja ratsastajaa kuin vain jaksat, kuvat ovat aina niin upeita!

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

rosalinda


Marianne

#146
Kiitos kaikille! Mulla on nyt se ruskeakin heppa. Yksi valkoinen on vielä tulossa, ja aion vielä ostaa toisen ruskean, jonka maalaan mustaksi.   :D

Ja voi hitsi kun mä nyt innostuin siitä Outlanderistä! Neljä ensimmäistä jaksoa on katsottu, ja tuntuu siltä että se vaan paranee jakso jaksolta. En ole varmaan ikinä innostunut mistään tv-ohjelmasta tällä tavalla.  :blush: Että kiitos vaan vinkistä, Tutu!  :deal: Kirjaa aloin myös lukea, ja hyvältä sekin vaikuttaa. Kanniskelen sitä jopa töihin jotta voin lukea työmatkalla.  :D Ostin boksin jossa on ne neljä ensimmäistä kirjaa, tosin aion lukea koko sarjan vielä. Kunhan nyt ehtisin tuon ensimmäisen lukea samalla kun katson ensimmäisen kauden tv-sarjasta, ennen kuin se toinen kausi tulee.  :aplause:

Tuli sellainen ajatus, että mun on vielä pakko tehdä Jamie ja Claire -nuket.  :blush: :hbeat: Mulla olisi nukkekoon skottiruutukangastakin joka näyttää lähes samalta kuin Jamien kilttikangas.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Tutu

Kiva aurora jos tykkäsit  :aplause: Jaksoin itse lukea kans ne ekat neljä kirjaa mut sit tuli jotenkin toppi. Ja sit alkokin tv-sarja joka mukailee ilahduttavan hyvin kirjoja. Mieskin katsellut sarjaa aina välillä nyt ku tulee uusintoja ja tokan tuotantokauden traileri näyttää lupaavalta. Tän sarjan lisäksi suosittelen game of thronesia järjestyksessä jakso jaksolta.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Nata

Onpa todella upea tuo hevonen! :shock: Ja kieltämättä tulee Jamie mieleen... Sam Heughan on kyllä niiin hot! :hbeat: Outlanderin toista kautta odotellessa! Ja Auroran Jamieta ja Clairea!
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Nata

Ei hitsi noissa hevosissa tosiaan on "world wide free shipping"... Ja siellä on sekä valkoista, että ruskeaa nyt "in stock"... Tämän aiheen parissa meneekin sitten varmaan seuraavat yöunet... "Onneks" mä varmaan panikoin taas niin paljon sitä tullijuttua, etten osais sitä siis, että ehkä nämä jää vain haaveeksi... vaikka olishan tommonen aika hieno noiden tönkköjalkaisten Sindy-heppojen rinnalla...
"Light up the darkness"
* Bob Marley