Ulkoilukuvia

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:01:13

« edellinen - seuraava »

Miiuli


Adalmina

Barbiedollin   :barbie: nauttii selvästi syksystä!  :D

Mandy muistelee kesää kaiholla

Silky

Ihania kuvia täällä  :blush:  Barbiedollin syksykuva on selvästi iloa täynnä  :cuteyes:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Rana

#168


Kävin kuvaamassa kuvaajaa  :D Lisää kuvia löytyy kun klikkaa kuvaa.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

efichu



Ballerina Barbie ihmettelemässä lunta. :hbeat:

Puppeteer

Ihania lumikuvia ja kauniita neitoja Ranalla ja Efichulla!


Minä olen vähän laiska stailaaja ja tämä neitokainen on jämähtänyt tähän joulumekkoon.. Kaunishan tämä mekko tosin on ja sopii vuodenaikaan!

Täti Monika

Ystävänpäivän ulkoilua:





"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Louhi


Tipitii

Upeat Täti Monikan koirareki kuvat - ja mikä ihana valo  :peukku:

Puppeteer


Vieläkin nimetön Barbieni ulkoilemassa Roihuvuoressa. Virtaavan veden solina oli hyvin terapeuttista ja Barbie pääsi harmoonisiin tunnelmiin.

Aliisa

Oi miten ihania kuvia täällä, en olekaan vähään aikaan lukenut tätä ketjua. Adalminan violettihiuksinen nukke on aivan upea. :shock: :palvoo: Onko customoitu vai mikä?

Myrvan nukella on tosi hieno stailaus ja tuo takki on tosi kiva. :smiley:

Puppeteerillä niin ihanan kesäinen kuva. :hbeat:

Adalmina

Vähän kesäkuvaa allasbile tunnelmissa

Siama

#177
Upeita kuvia löytyy täälläkin  :cuteyes:

Tässä on nyt mennyt aikaa niin paljon viimeksi käydessä täällä, mutta on se ikävä kyllä aina tänne. Aikaa ei ihan riitä ja miun pikkiset Muket ja liki kaikki Nuket on tilapäisesti vuokratussa varastossa.

https://www.instagram.com/p/CO207FTFZi2/

Toivottavasti kuva miun Niarasta (Hybridinä IT:n kroppaan) näkyisi. Kännykkä on vaikea tämmöiseen tarkotukseen käyttää.. En taida olla älyluurimeedio  :rofl: :chuckle:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Jasmiina2

Näkyy kun avaa linkin  :cuteyes: Kiva pitkästä aikaa nähdä sulta kuvia  :photo:

Aliisa

Siama, upea kuva jälleen. :hbeat: Ja komppaan Jasmiinaa, että kiva nähdä taas sun kuvia täällä pitkästä aikaa. :aplause: