Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

Silky

Voi hyvänen aika miten aitoja nuo Tädin kuvat on!  :faint: :palvoo:

Ostin tämän vaatekaapin nukkejen tavaroille (olen varmaan nähnyt tämän jollain muullakin täällä?). Vaatekaappi on hurjan kiva, tykkään kun taustan voi vaihtaa mieleisekseen ja kaappi on jopa realistisen kokoinen. Se ei kuitenkaan vie kovin paljon tilaa kun syvyys on vain joitain senttejä. Yllättävän paljon tavaraa se kuitenkin nielee, tosi hyvä. Ja hengareissa on väkäset että vaatteet pysyy niissä paremmin. Tykkään siis todella paljon, oli hyvä ostos!

Mustavalkoinen tausta miellyttää mua eniten. Pinkki on vähän... no, pinkki  :D  Enkä välitä noista B-kirjaimista, turhan  :barbie:-maista. Valmiit kuvat taas tuntuu lapsellisilta vaikka hyviltä näyttävätkin. Kun olin lapsi, Barbien talossa oli sisustus valmiina taustapahvilla ja tämä tausta muistuttaa siitä, eli ei kiitos. Mutta mustavalkoinen on hyvä ja sopii vielä tuon sohvankin kanssa! Miksei tähän voisi tuunailla itsekin taustan jos siltä tuntuu.

Barbie Look Wardrobe 2012 by Silky, on Flickr
Barbie Look Wardrobe 2012 by Silky, on Flickr
Barbie Look Wardrobe 2012 by Silky, on Flickr
Barbie Look Wardrobe 2012 by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Täti Monika

Mustavalkoinen on munkin suosikkini  :Look_Up:, MUTTA: luulin että ekassa kuvassa on sun nukkejen vaatteita jo kaappi täynnä ja vasta uudelleen tarkkaan katsomalla tajusin että siellähän on siis vaatteiden kuvat siinä taustapahvissa :shock: :naamakämmen: Eli muhun ainakin hämäys upposi  :blush: (Tosin optikollekin pitäis taas mennä ryövättäväksi.)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina

 :Look_Up: Sama täälä! Eka katoin että kaappi on täynnä vaatetta, kunnes katsoin tarkemmin  :tongue:
Kaappi on kyllä tosi hieno ja ihana toi vipa kuva missä on oikeesti kaappi täynnä  :D

Silky

Ottaa silmän käteen ja katsoo  :chuckle: Täytyy kyllä sanoa että tuo tausta vaatteiden kuvilla on aidonnäköinen. Hyvä tausta vaikken itse siitä välitäkään.
Kiitos! Olen katsonut tätä kaappia jo kauan mutta kun on tuo ainainen tilanpuute... Tämä vie kuitenkin yllättävän vähän tilaa ja tavaraa mahtuu paljon. Jättimäisiä tyllipukuja tuonne on turha ahtaa mutta ns. normaalia vaatetta menee paljon. Vetolaatikotkin on tosi reiluja.

Olen sanonut etten ota vitriinikuvia mutta laitetaan nyt kun kerran vaivauduin tekemään ihan huoneen kapeaan vitriiniin. Siitä tuli silkkien Day Spa  :D Kaapin päällä on patterikäyttöinen valoketju.

BFMC Day spa by Silky, on Flickr
BFMC Day spa by Silky, on Flickr
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~