Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

whitney

Milli
jos Tampereen Ikeassa on noita vielä ensi viikolla niin voisin hakea sulle paketin. On muutakin asiaa Ikeaan. Mutta menee tosiaan ensi viikolle.

Milli

Kiitos whitney86, ei kirettä kunhan saisin yhden  :cuteyes:

Hoidetaan yksärillä loput!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ninni-doll

Ja jos Tampereen Ikeasta ovat loppu, niin minäkin menen ensi viikolla Vantaan Ikeaan, tuon sitten sieltä Millille

Milli

Kiitos, Ninni!  ;)

Ilmoittelen sitten tänne, miten kävi.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ninni-doll


Satumaa

Nyyh, en näe videoo, johtuneeko siitä kun en ole facebookissa.  :gonna-cry:
sometimes being invisible has it's advantage

Tinttufia


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Saatko videoo johonkin muualle että mäkin näkisin mitä jännää siellä tapahtuu?  :pleeeaaasse:
sometimes being invisible has it's advantage

Adalia

Villa Roosiin tuli modernia ilmettä Ikean sohvalla:



Keittiön kalusteetkin menivät uusiksi (kiitos Ninni-doll!)



Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Ihanasti sopii nuo kalusteet Villa Roosiin!  ^^ Unohdin sen laittamani videon jo, eikö kukaan saanut sitä auki?

DarkJedi

Minulle ainakin herjaa tälläistä:

Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.


Satumaa

Mullekin herjaa jotain tommoista  :Look_Up:

Saatko sitä esim. Youtubeen?
sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Adalia, apua miten ihana nukketalon sisustus sulla! Minäkin haluan tuollaista, herkkää ja hempeää vaaleanpunaista  :hbeat: Ja nuo keittiön pöytä ja tuolit ovat todella kauniit.

Adalia

Huutonetistä ostamastani mööpelilotista sain Villa Roosin olohuoneeseen uutta ilmettä - mm. tv-hylly, nojatuoli, lamppu ja sohva ovat samasta lotista :D


Life in plastic
It's fantastic!