Nukketalon sisustusta

Aloittaja Milli, joulukuu 02, 2012, 15:46:12

« edellinen - seuraava »

Dandelion

Minun on pitänyt jo jonkin aikaa kysyä, että olisikohan Barbien huonekaluille kysyntää? Kirppareilla niitä näkee aika usein myynnissä, mutta onko keräilijät enemmän kiinnostuneet uudenaikaisista kalusteista vai klassisista vanhoista? Vai onko huonekalujen markkinat ylipäätänsä pienet?

whitney

Toukkero, ainakin huutonetistä olen huomannut huonekalujen katoavan aika nopeasti. En sitten tiedä meneekö keräilijöille vai leikkeihin (vai keräilijöiden leikkeihin heh :D )

DarkJedi

Itse ainakin ostan mielellään kalusteita. Sekä itselle että tytöille odottamaan sitten sellaisia jotka voi antaa lasten leikkeihin.

Itselle olen hankkinut jos vain löytyy kohtuuhinnalla pääasiassa Daisyn ja Pedigreen Sindyn kalusteita, 70-80- lukujen Barbien kalusteita sekä viime aikoina Bratzien kalusteita. Tytöille sitten tosiaan sellaista leikkiin sopivaa (lue jo vähän elämää nähneempää).


Dandelion

Selvä homma, pidänpä siis silmät auki huonekalujenkin osalta  :cuteyes:

Vivi

Noi Ikean kalusteet näyttää kivoilta, mutta miksi niiden pitää tulla kaikki samassa paketissa (no tietysti siksi, että ne on helpompi pakata silleen...)?  :cry: Meinaan vaan, että en tartteis enää yhtään sohvaa ja jos noita settejä ostais parikin, niin... No, täytyy katsastaa ne jossain vaiheessa.  :peukku:
If it makes you happy...

Jennijee

Kyllä keräilijöillekin kelpaa erilaiset kalusteet. Jos omistaa nukketalon tai tekee dioramoja tai laittaa hyllylle asetelmia niihin tarvii kalusteita. Luulen, että kaikkien aikakausien kalusteet menee kaupaksi, jos vain ovat ehjiä. No ehkä kirkuvan pinkit ei kelpaa, mutta ainahan voi tuunata!  :D

Ninni-doll

Ja minulle kelpaa erityisesti ne kirkuvan pinkit kalusteet  :cuteyes:

whitney

Heh, mullekin kelpais juuri ne barbiepinkit  :hbeat:

Jennijee

Mahtavaa! Taas jälleen olemme paljon viisaampia sen suhteen mikä kelpaa kellekin!  :tongue:

Dandelion

Onko barbeille muitakin kuin kirkuvan pinkkejä kalusteita? :D

Ninni-doll

Eli kaikki värit ja tyylit siis käy  :cuteyes: Mullakin on toisessa talossa vähän vanhempi tyyli ja toisesta tulee nyt moderni

Aliisa

Mie kerään kaikkia vanhannäköisiä kalusteita, erityisesti Daisyn. :cuteyes: Mutta myös barbiepinkit käy. Pitäs joskus etsiä lapsuudenajan barbiekalusteet uusina. Lapsena sain Barbien peilipöydän, mutta tuossa yks kerta kun löysin sen komerosta, niin huomasin että se on vaihtanut väriään ihan hirveen väriseksi. Ei se uutena ostettaessa vielä ollut tuon värinen. Oliskohan se ollut aikoinaan auringossa ja se on pikkuhiljaa syönyt värin.

Adalia

 :Look_Up:

Aliisa: mullakin on yksi lapsuudesta säilynyt Barbien lipastonhylly muuttanut väriä, auringosta vissiin johtuu. Mutta aarrehan se on  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Milli

Oon vähän myöhässä, jos kaikki on jo omansa hakeneet, mutta pystyisikö joku diilaamaan yhden paketin miullepäin?
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalmina

Hauska kuva Ninni-dollilla tuo nuket ostoksilla!  :aplause: