Itsetehdyt nuken ruoat

Aloittaja Marianne, maaliskuu 24, 2013, 21:40:15

« edellinen - seuraava »

Sunako

Minun nyt kauheesti tekisi mieli rakentaa jonkinlainen barbien leipomo, tai pikemminkin ehkä jonkinlainen konditoria. Sellainen paikka joka pursuu kaikkia leivoksia ja jonne voi pistäytyä syömään kuppikakun ja juomaan kupposellisen teetä. Minulle ei vaan nyt yhtään välähdä että minkälaisen kapistuksen tarttisin, johon laittaisin kaikki tarjolla olevat leivokset esille. Ajattelisin jonkinlaista hyllykköä, joka peittää suuren osan seinää, ja sen lisäksi ehkä joku pöytä joka myös pursuaa leivoksia... Ei nyt vaan tuu mieleen että mikä tosimaailman esine sopisi tähän käyttötarkoitukseen. Ideoita?

(ideaalisesti siinä ehkä olisi hyllyt vähän vinossa, kuten tietynlaisissa lehtitelineissä on, niin että kaikki leivokset näkyisivät kunnolla ja muodostuisi sellainen illuusio että ne peittävät koko seinän)

tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

avotuli

 :Look_Up: tuossa nyt ei minusta ole enää järkeä, tehdä microkokoisena oikeaa ruokaa.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

kitecat

OMG  :shock:  :faint: Tuo jos mikä on jo ruualla leikkimistä. Mutta toisaalta aika sulosta... vaikkei tuossa mitään järkee ookaan.
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Tutu

Hmm... olisi tehokas laihari kun vetelis päivässä tommosen miniatyyri sushi-annoksen... oonkin ihmetellyt kun japanissa päin ihmiset on niin pieniä  :tongue:

Ei vaan. Mutta ihana tuo edellisellä sivulla olevat whiskas-märkärukalaatikko kissalle; mistä näitä ihanuuksia voi ostaa?

Ekan sivun mansikkakakut ei näkynyt mulle mutta vesi tuli kielelle pelkästä ajatuksesta.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

myrva

Fimotestailuja kehiin (massat ovat pyörineet käyttämättöminä nurkissa toista vuotta  ::))



Tuo paletti on tarkoitettu itselle riipukseksi, innostuin samalla koittamaan jotain pientä naposteltavaa... Tästä se lähtee ! ^^

Marianne

#66
Upeita leivoksia! Ja paletti näyttää puiselta.  :peukku: Pitäisi itsekin leipoa joskus lisää... Mutta mun massoille kävi niin, että ne ehti vuoden aikana kuivua piloille. Pitää siis ostaa uudet sitten kun innostus iskee.  :shuting-up:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jennijee

Vau onpa pikkutarkkaa! :shock: Massojen säilyvyyteen auttanee tiukka kelmutus ja minigrippi-pussi?

Satumaa

Hienoja ruokia, Myrva!  :peukku:

Ja mäkin katsoin palettia ensin puiseksi! Hyvin sävytetty puunsyyt.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage

myrva

Kiitti :blush:

Jatkoin hieman pakertamista, kyllähän tämä tästä hiljakseen...
Seuraavaksi maalia ja lakkaa näille ja edellisille. Ja lisää treeniä :wink:


Vivi

Ai vitsi! Suuri näpertelyrespect!  :palvoo: Noita ei passaa katella nälkäisenä!  :D
If it makes you happy...

Tipitii

Herkullisen ja luonnollisen näköisiä   :peukku:

Jennijee


avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

myrva

Tässä viimeisteltyjä safkoja...