Nukkepariskuntia ja -perheitä

Aloittaja Täti Monika, helmikuu 04, 2013, 15:07:16

« edellinen - seuraava »

kitecat

Tuo pari on kyllä aivan älyttömän  ihana! Oot sie Jenni kyllä melekonen  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Suippi


Tipitii

Upea Jennijeen pariskunta - ei varmaankaan löydy asua, jota et pystyisi toteuttamaan - kyllä on hienot  :peukku:

whitney

Jennijee upeata kädenjälkeä nämä sinun työsi!  :aplause:


Tuolta ketjusta aiemmin pisti silmään nuo Kitekatin kolmen neidon mekot, mistä ne on hankittu/kuka tehnyt? Aivan ihastuttavat mekot  :hbeat:

kitecat

Lainaus käyttäjältä: whitney - syyskuu 02, 2015, 21:56:12
Tuolta ketjusta aiemmin pisti silmään nuo Kitekatin kolmen neidon mekot, mistä ne on hankittu/kuka tehnyt? Aivan ihastuttavat mekot  :hbeat:

Nuo taempina olevat mekot on Barbien omia mekkoja, edessä istuvalla on Jennijeen tekemä mekko. Sain mekon ja nuken ihanilta foorumilaisilta ystäviltäni 40-vuotis synttärilahjaksi kesällä 2014  :hbeat:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Silky

~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

whitney

Onpas siinä viehättävä silkkipariskunta  :hbeat: en tiennyt että silkkejä on miehiäkin, ja vielä noin komeita  ;)

Adalmina

Tällä ketjullahan on ollut jo useamman vuoden hiljaiselo!

Täältä tulee kyyhkyläiset


Ostin täältä tän suloisen kokkitytön (kiitos vaan  Xelha  :cuteyes:) ja olin myös silmäillyt Divergent Fouria sillä silmällä jo ennemmin. Mun mielestä nää kuului ehdottomasti yhteen, joten täytyihän mun sitten avustaa pariskunta yhteen   :peukku:  :D

Koti-ilta kiireisen päivän päätteeksi


Mitenkäs muiden vanhat tai uudet pariskunnat voi? Pistäkäähän kuvia  :photo:

Täti Monika

^^Oikein ihastuttava nuoripari noi Topi& Rita- kiva kämppäkin heillä näyttäis olevan  :cuteyes:
Täällä ei uusia pareja ole muodostunut pitkään aikaan ja vanhatkaan ei ole pareja vaihtaneet  ;)
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Adalmina


Aliisa

:Look_Up: Oi miten upea ja tunnelmallinen kuva. :hbeat: Onko siinä käytetty taustakangasta vai onko ulkona kuvattu? Tosi aidon näköinen. :palvoo:

Adalmina

Kiitos!  :blush:
Siinä on kaks eri kuvaa yhdistetty. Ja kuvankäsittelyä. Näihin nykypuhelimiin kun saa kaikenlaisia käsittelyohjelmia, joita mäkin osaan vähän käyttää. Tietokoneella ne on niin vaikeita!

Täti Monika

^^ On kyllä tunnelmallinen otos!

Mä olen tätä ketjua pommittanut eläkeläispariskuntieni kuvilla vuosien ajan  :sweat: mutta vielä on postattava otos, jossa kurkistetaan vuosikymmenen päähän:



Kuvankäsittelyohjelmalla tämäkin.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

piina

Eläkeläispariskunta on  :aplause:  :hbeat: :hbeat: :hbeat: Näinhän tässä itsekin on muuttunut.
Kaikki jää  aina viimetippaan ....