Fashion Royalty

Aloittaja Milia C, marraskuu 24, 2012, 19:47:32

« edellinen - seuraava »

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat

Piiiitkästä aikaa virittelin kuvausvehkeet esille ja malliksi valikoitui Great Pretender Lillith. Löysin kätköistäni mini AG:n asun ja Lillith sai kunnian kokeilla sitä.
























tokkopahka

Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

HelloDolly

Ihanainen Lillith!  :cuteyes:  :hbeat:

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat

Kaappien kätköistä löytyi kaikkea kivaa, Style Mantra Eden kirkuvanpunaisissa hiuksissaan ja Dyny Eltinin... hmmm... persoonallinen asu.  :wink:








avotuli

Herkku! Ihanat värit  :hbeat: Kiva Shoecat kun olet palannut  :hug: (ps. mulla on pussillinen sun telineitä)
Kauppiaasta keräilijäksi taas

ShoeCat

Lainaus käyttäjältä: avotuli - tammikuu 04, 2013, 21:33:30
Herkku! Ihanat värit  :hbeat: Kiva Shoecat kun olet palannut  :hug: (ps. mulla on pussillinen sun telineitä)

^ Perskules! Olin unohtanut telineet tyystiin...  :blush: Täytyy joskus poiketa hakemassa ne  :peukku:

Vivi

#68
Voihan kuolaus mitä kuvia oot pistäny! Hieno comeback etten sanoisi!  Edenin kuvissa on upeat värit ja Lilith on ihanan boheemi!  :hbeat:
If it makes you happy...

HelloDolly

Upeita nuo Edenin(kin) kuvat!  :palvoo: :hbeat:

Siama

Ihanan kirkkaan värit Edenillä  :hbeat: :peukku:
Laita lissää kuvia vaan, Shoecat!

------------------------------------------------------


Meillä plikat liehuu koreissa kuteissa ja ukot jää hiukkasen varjoon vaatetusmielessä..
Mutta, osaa ne miekkosetkin olla tyylikkäitä!



Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

ShoeCat

^ Rento ja tyylikäs nykypäivän Reissu-Mies!  :hbeat:

Marianne

#72
Aliisa, laitahan sitten kuvia nukeista uusissa FR-vaatteissa!  :wink:

Kiva nähdä ShoeCatin palaavan, ja hienoilla kuvilla vieläpä!  :peukku:

Ja Siáma, sullahan on kaikkein tyylikkäimmin pukeutuvat muket mitä löytyy. En mä usko että ne jää yhtään leidien varjoon.  ;)


Axl pääsi pitkästä aikaa kuviin mukaan, ja kohtapuoliin se näyttäytyy yhdessä tarinan jaksossakin. Rakensin tällaisen toimistodioraaman puumaterapeutti Abigailia varten.  :D




Näillä kahdella tosin on vain viisi vuotta ikäeroa.




Flickrissä on lisää kuvia. http://www.flickr.com/photos/moccasiini/
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

myrva


:drewl:

Ei mulla muuta...............

Siama

Tanja avasi justiisa kuohariputelin! Jätte bra min lilla kära Abigail!

Jounahilla on kaunis Anja! Ja tuo mekko! Onko se Kesenian?
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -