80-luvun lopun Barbien arvoitus

Aloittaja Bambi, syyskuu 12, 2013, 16:50:57

« edellinen - seuraava »

Bambi

Aloitan ihka ensimmäisen keskusteluni, johon toivon saavani teiltä apua  :smiley:. Asia on askarruttanut mieltäni pitemmän aikaa. Ei ole valitettavasti laittaa kuvaa nukesta (sillä sitä juuri etsin), mutta toivon, että tuntomerkkien perusteella löytyisi nimi Barbielle jonka haluaisin jostain hankkia.

Barbien tuntomerkit:

Aikahaitari 1987-1989 veikkaan enemmän yläkanttiin.
Perus Barbie ilman sen enempää "tilpehööriä". Pakkaus kapea.
Blondit hiukset kiharalla
Mekon yläosa valkoinen ja pitsikaulus(niskantaus kiinnitys eli olkapäät paljaat), alaosa mekosta ruusun punainen, jossa pientä valkoista viivamaista kuviota
Punaiset kärjestä auki olevat kengät/sandaalit
Ruusunpunaiset huulet
Silmissä turkoosin vivahdetta
Suorat kädet muistaakseni

Olisin tosi onnellinen jos joku tunnistaisi näillä merkeillä. Minulla oli nukke lapsena, enkä ole sitä sen koommin nähnyt.

Kiitos jo etukäteen!

Milli

#1
Joo poistin tästä nuo aiemmat linkit, miun mielestä tuo miun seuraavan viestin nukke on etsitty neito.  :D

Fashion Play-sarjaa tuo seuraava.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Bambi

Kiitos Milli  :aplause: !! Tämähän se on!! Juuri tätä nukkea etsin! Taitaa olla jo aika harvinainen kun ebayssakin on vain yksi ainoa kaupan.

Onpa nukella hintaa e-Bayssa, varsinkin kun postikulutkin tulee päälle. Täytyy laittaa muistiin ja toivoa että toi nukke ois tuolla vielä ens kuussa.  :pleeeaaasse: :pleeeaaasse:

Milli

Lainaus käyttäjältä: Bambi - syyskuu 12, 2013, 21:07:15
Kiitos Milli  :aplause: !! Tämähän se on!! Juuri tätä nukkea etsin! Taitaa olla jo aika harvinainen kun ebayssakin on vain yksi ainoa kaupan.

Onpa nukella hintaa e-Bayssa, varsinkin kun postikulutkin tulee päälle. Täytyy laittaa muistiin ja toivoa että toi nukke ois tuolla vielä ens kuussa.  :pleeeaaasse: :pleeeaaasse:

On harvinainen juu, kun tuossa myynti-ilmoituksessakin mainitaan foreign, eli se on ilmeisesti Euroopan versio, eikä julkaistu ollenkaan Amerikassa, missä volyymit on ihan eri luokkaa. Meidän pienille markkinoille tehty pieni erä.  :D

Tsemppiä metsästykseen ja odotteluun!  :aplause:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström


Bambi

Kiitos Whitney sullekin  :deal:

Joo, hinta ois hieman halvempi tossa linkissä, mutta on nukke raukka saanut aika laikut jalkoihinsa.  :gonna-cry:

Mielummin maksaa vaikka sen kympin enemmän että tulee hyvässä kunnossa. Harmi silti sillä nuken ei todellakaan tarvitsisi olla NRFB nukke, josta tulee aina lisää hintaa.