Kengät

Aloittaja avotuli, elokuu 18, 2013, 22:46:46

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Onpa täsmällisesti valmistetut kengät :aplause:

Onko Cernit-massa samanlaista, kuin Fimo-massa? Fimo kovetetaan uunissa.

kitecat

Onpa kyllä hienoja kenkiä  :cuteyes:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

avotuli

Upeita kenkiä Nutti!

Cernit on uunikovetettavaa juu.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Nutti - lokakuu 12, 2014, 00:58:13
Kenkien pohjat ovat Cernit-massaa ja satiininauhat olen ottanut talteen omista vaatteistani.

Herkullisen väriset nuo vihreä-oranssit kengät!

Ovatko nauhat muuten niitä joita puseroissa yms. on henkariin ripustusta varten? Minulla on pussillinen erivärisiä pätkiä, jotka olen napsinut talteen vaatteista. Olen perustellut itselleni, että sotkeennun niihin nauhoihin vaatetta päälle pukiessani, tai sitten ne tursuavat kaula-aukosta ulos, joten siksi ne on parempi leikata pois.... asiaan ei tietty mitenkään vaikuta se, että niistä saa hyvän värisiä lettinauhoja nukeille. ^_^

Ivla

Aivan upeita kenkiä, Nutti! Olisi hienoa nähdä kuvia Ellowyne-nuke(i)stasi :cuteyes:

Nutti

Kyllä, juuri niitä ripustusnauhoja käytin. Leikkaan kanssa ne pois, koska ne tulee aina jostain näkyviin, enkä tarvitse niitä, kun säilytän vaatteeni viikattuina.

Täytyy järjestää kuvaussessiot, niin saan itse nukeistakin kuvat laitettua. Täällä voi joku tunnistaa entiset toverinsa.  :smiley:

whitney

Wau mitkä kengät Nutti olet tehnyt  :cuteyes:

Nutti

Lainaus käyttäjältä: whitney - syyskuu 02, 2015, 21:53:16
Wau mitkä kengät Nutti olet tehnyt  :cuteyes:

Kiitos!  :smiley:

Huvittaisi kokeilla talvikenkien tekoa. Onko joku tehnyt talvikenkiä nukeilleen?

Merineiti

Hienoja kenkiä!

Joku aika sitten aloin kerätä youtube soittolistaa kenkien teosta, jota päivittelen sitä
mukaa kun törmään uusiin. Englanniksi ja venäjäksi, mutta pystyy seuraamaan ihan videokuvasta. Ja videota voi aina pysäyttää ja kelata taaksepäin jos jotain menee ohi.

https://www.youtube.com/watch?v=NR4YYdd8nHE&list=PLsho7FxOAmPZKDxJucHuFJ8y0dZ5uJOr0

Noista olen kokeillut vasta MyFroggyStuffin converse tyyliset tennarit doctor who nukelleni. Sen verran räpeltämistä (olen tosi huono liiman kanssa) etten ole ihan heti tehnyt toisia :P
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Nutti

Mainiota, Merineiti! Jälleen kerran voi todeta, kuinka kätevä palvelu YouTube on.