Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Jennijeen asut ovat jotain aivan upeaa. Muistan, kun Joensuun messuilla näin livenä. :faint: :palvoo:

Vivin asu on tosi hieno ja sopii kantajalleen upeasti. :blush:

Siama

Meillä pikkuväeltä löytyy niin Jennijeen kuin Poriksenkin luomuksia =) Auroran korujakin olisi ihana joskus omistaa ^^

Mutta tässä pikkasen mainoskuvaa yksinkertaisista paidoista ja topeista, farkuista ja boxereista ja suosikkitakistani by Jennijee!



















Sitten pikkuväen rakastamat alusasut by Poris











Sori, kuvapommitusta  ;)
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Milia C

Upeita mekkoja!  :hbeat:

Miekin voisi haluta tummoisia perusvaatteita nukeille kuin Siamalla... 
En ole oikein sen pinkin glitterin ystävä...  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Alice

Mä tilasin juuri Clear lanilta vaatteita mun poppylle, sieltä saa ihania perusvaatteita  :cuteyes:

Jennijee

Poriksen alusvaatteet ovat kyllä vertaansa vailla. Taidokasta pikkutarkkuutta.  :smiley:

Vivin musta cocktailmekko ja pitkälaahuksinen iltapuku ovat aivan mahtavia tummilla kantajillaan. Hopeat lisukkeet tuovat eloa mustaan asuun.  ^^

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Alice - joulukuu 17, 2012, 21:26:24
Mä tilasin juuri Clear lanilta vaatteita mun poppylle, sieltä saa ihania perusvaatteita  :cuteyes:

OT: Tilasin juuri "haalarit" sieltä...  :hbeat:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Marianne

Mullakin on muutamia vaatteita Clear Lanilta. Vaatteiden valmistusaika oli joku kolme viikkoa, mutta ne on ehdottomasti odottamisen arvoisia. Suunnittelen tilaavani lisää tammikuussa.  :peukku:





Tämän kuvan housut on Hazel Street Dezignsia:

Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Siama

Pojat sai Jennijeeltä ihanan pikkupikku joululahjan:



Maailman söpösimmät bokserit  :wink:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Aliisa

Tuli tuossa Joulunukke-projektipuuhissa huomattua, että vaatteiden teko ei todellakaan ole helppoa (ainakaan mulle). Nousi kyllä arvostuspisteet vielä entisestäänkin nukenvaatteiden tekijöille. Ostin ompelukoneen jo kauan sitten ja vasta nyt aloin sillä ompelemaan muutakin kuin vaan testailua. Meni niin monta kertaa mönkään, että lopulta luovutin. Jossain vaiheessa sauma ratkesi ja jouduin purkamaan koko ompeleen. Sitten kun ompelin uudestaan, huomasin vasta lopussa, että tikki oli toiselta puolelta aivan hirveää sykkyrää. Lisäksi palaneen käry haisi kokoajan ompelukoneessa. Mun pitäis varmaan selvittää, mistä se tulee. Veikkaisin lamppua, jos se käy liian kuumana tai jotain. Ja päärmeet oli tosi vaikeaa ommella. Ens kerran taidan aloittaa ompelun päärmeistä. Muutenkin on todella pikkutarkkaa hommaa. Silti vaan kiinnostaa yrittää uudelleen ja niin teenkin, kunhan joulukiireet vähän hellittää.

Täti Monika

 :Look_Up: Kuulostaa kyllä tutulta tilanteelta varmaan meistä aika monelle  :blush: Mikään ei kyllä sieppaa enempää kuin toi, että sauma on nurjalta karseeta syheröä  :mad: :head-to-the-wall:
MUTTA MUTTA! Sen  ( ja monta muutakin) pinnankiristystä välttää kun tekee vaatteita paperista, kuten veljenpoikani Onni ( 5v.) tänään pikkusiskonsa nukelle  :cuteyes:  :D



Kun hän oli väsännyt tuon leningin niin halusi että otan siitä kuvan  ja valitsi sitten nukelle saapikkaat ja lauku(t) ja lisäsipä vielä pari kynttelikköäkin kuvaan  :smiley:

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Hilja

Onnilla on selvästi tyylitajua  :smiley:

Lyhyt A-linjainen mekko ja pitkävartiset saappaat sopivat yhteen. "Kankaan" kuosikin on kivasti Marimekkoa.
Leikkiä ikä kaikki

DarkJedi

Minulla odottaa tuolla yläkerrassa jo aikamoinen kasa ommeltuja vaatteita jotka on jumahtaneet viimeistelyvaiheeseen... :-\ Niin hirmuisen "hankalia" juttuja kuten nepparien/ hakasten ompelua tai kuminauhan pujottamista vyötärölle. Jotenkin vaan ei saa aikaiseksi noita pikku näperryksiä. Pitää varmaan joku ilta ottaa ne tähän alas ja telkkaria katsellessa ratustella kun nyt on jokajouluinen villasukkien neulominenkin ohi.

Nyt kun noita välillä ompeli ihan "sarjatuotantona" alkoi se taas luonnistua. Ei voinut välillä kuin ihmetellä miten sitä on ala- asteikäisenä onnistunutkin ompelemaan resoreista lähtien kaiken 1:6 mitakaavassa. Ei meinannut millään näpit taipua ompelemaan noin pientä pitkän tauon jälkeen.

Nyt kun tytötkin alkaa jo leikkiä keskenään ilman kokoaikaista vahtimista niin kohta saan (jos saan ilman yli- innokkaita apulaisia  :tongue: ) varmaan ommeltua enemmänkin.


DarkJedi


Aliisa

Aika nerokkaasti keksitty tuo Onni 5v:n asu. :cuteyes: Eipä olis itselleni tullut mieleen tehdä vaatteita paperista.

Vivi, Homma hoidettu. :peukku:

Ninni-doll

Sain joululahjaksi Avasundilta hänen itsetekemänsä juhla-asun Barbielle. Puku on pinkkimusta (kuva vähän vääristää) ja aitoa nahkaa! Siihen kuuluu myös laukku, kaulakoru sekä puuhka joka sekin aitoa karvaa