Made to Move

Aloittaja harakka, tammikuu 05, 2016, 23:21:28

« edellinen - seuraava »

Hunajasieni

#90
https://www.amazon.com/dp/B016BPE0X0/ref=cm_sw_r_sms_awd_d_3MXyxb27ZZTV3
https://www.amazon.com/dp/B015EB29ZS/ref=cm_sw_r_sms_awd_d_qOXyxbW7G0NN2


Lisää uusia Made to Move -barbeja! \o/ Tykkään molemmista, toivotaan että ovat livenä yhtä kivoja! :)
Mitäs muut tuumitte?

Louhi

Tuon kiharatukkaisen kyllä haluaisin. Toivottavasti nämä tulevat Suomeen.

Milia C

 :Look_Up: Kayla ois kyllä kiva
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Puppeteer


Makkaran syönnin oheessa, muistakaa punnertaa!   ;)


Xara

Aika kivan näköinen tuo kiharatukkainen uusi MtM, ja hauskaa että näitä tulee lisää. Nyt voi odotella MtM-nukkea, jolla olisi vielä tummempi iho kuin Ashalla! :D

Freyr

Lainaus käyttäjältä: Xara - kesäkuu 23, 2016, 22:44:11
Aika kivan näköinen tuo kiharatukkainen uusi MtM, ja hauskaa että näitä tulee lisää. Nyt voi odotella MtM-nukkea, jolla olisi vielä tummempi iho kuin Ashalla! :D
Ite joudun kai jossai kohti nykimään USA kamua hommaa itselle ton punatukkasen.  söpö + pisamat ni tulee mieleen yks mun parhaista kamuista.
Mattelille tässä just facebookissa kans laitoin et toivon  Chandra/Nichelle/Christie - sävyn MtM:ää
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Nata

Lainaus käyttäjältä: Xara - kesäkuu 05, 2016, 00:31:50
Lainaus käyttäjältä: Xara - helmikuu 21, 2016, 20:34:28
Pieni lisäys... Kokeilinkin heti avata nukeltani kampauksen. Hiukset ovat todella lyhyet, ja pöyristyttävästi päältä vielä lyhemmät kuin alta, niin että niistä tulee olemaan todella vaikeaa saada minkään näköiset.

Kierrätän nyt toisesta ketjusta kuvan:



Tämä vaan oli niin sopiva tähän MtM-ketjunkin aiheeseen, kun aiemmin tuskailin nukkeni hiuskuontalon kanssa. Nuo lyhemmät haivenet tuossa päälaella vieläkin hieman ärsyttävät, mutta onneksi kampaus asettui pienellä vaivalla aivan kivan näköiseksi. Olisi kiva nähdä jos muut ovat avanneet Ashansa kampauksen.

Itse asiassa mun mielestä toi tukka näyttää kyllä paljon kivemmalta noin. En oo uskaltanut omaltani avata, kun on tullut vaan pelko, että jos lopputulos onkin yhtä hirveä kuin jollain vanhoilla klooneilla, että keskellä ei ole tukkaa tyyliin ollenkaan.  ::) Ehkä kokeilen avata kampauksen itekin ja katsotaan sitten miltä nukke alkaa tuntua. Tällä hetkellä kun en tykkää myöskään sen kasvoista. Voi olla, että joutuu kropanluovuttajaksi tai repaint-harjoitusalustaksi, mutta tuo avattu kampaus antaa kuitenkin toivoa nuken suhteen.  :smiley: Se on tommonen kasaripörrö noin.  :D :peukku:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

rainbowie

Nämä MTM barbiet ovat kyllä tosi kivan näköisiä, itse haaveilen siitä tummaihoisesta jonka ajattelin hankkia heti jos tulee vähä  halvemmalla myyntiin johonkin :)

Jasmiina2

Made to Move Barbien herkkuhetki.  :drewl:


Freyr

Ihana kuva Jasmiinalla.
Pitäisi itsekkin kuvata likkoja kun hommannut niille uutta vaatetta. Ehkäpä joku päivä raaskisin käydä pihalla kuvaamassa Leaa ja Ashaa. 
Jos ois kivanväriset kesävaatteet ja hattu Chandralle, niin lähtisi hänkin mukaan, vaikkei MtM olekkaan, mutta tällä hetkellä saa juhlamekossaan pysytellä sisätiloissa
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Hunajasieni

Ihania kuvia täällä taas!  :hbeat:

Tällä kertaa mulla on hyviä uutisia! Käytiin tänään Kärkkäisellä (hakemassa muita juttuja) ja siellä vaellellessani (halusin kattoa jos ois jotain nukkesopivaa muuta siellä) ja eksyin sitten leluosastolle. Siellähän oli näitä, ja tuota tumminta/Ashaa jopa kaksin kappalein! Eli ei pelkästään ollut se nukke jota halusin, vaan sain jopa valita. Toinen oli isosilmäisemmän näköinen ja toinen maturempi, valitsin sen maturemman.  :aplause: Yritin ottaa kuvaa, mutta kameran puhelin on paska ja heijastukset pilasivat sen. Oh well...  ::)
Onneksi pistin rahaa reilummin tilille, ois yllä kaupassa harmittanut jos en ois voinut sitä ostaakaan! (Mulla on aina eri tilillä rahat ja rajallinen määrä rahaa korttiin yhteydessä olevalla tilillä.)

Mutta jeejee! Nyt on mullakin oma. Ja tuota kädessä pyöritellessä niin totesin että on se kyl aika kiva. Vois hankkia pari että sais kropat, ja ainakin yksi päänsä pitävä vois olla kiva kans, noista uudemmista. Noh aika näyttää saadaanko niitä suomen kamaralle asti edes...

Silky

Lainaus käyttäjältä: Hunajasieni - heinäkuu 31, 2016, 02:30:31Mulla on aina eri tilillä rahat ja rajallinen määrä rahaa korttiin yhteydessä olevalla tilillä.
Sama juttu  :D Tosin puhelimella voin kyllä siirtää rahaa kesken kauppareissun jos tulee hätä  :chuckle:

Jasmiinan herkkuhetkikuva on ihana! Ihan kuin Barbie siinä hykertelisi että mistä noista aloittaisi  :blush:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Puppeteer


Kalliojoogaa :D


Diivailua?


Kyllä sateenvarjon alla on aina tilaa kaverille!


Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Puppeteer

Ihana mansikkapaita Satumaan Kiralla!


Minun uusimmaiseni