Stailaukset

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:38:06

« edellinen - seuraava »

kitecat

Tuo Skipper on kyllä tosi nätti. Alkaa oleen koko ajan enemmän selvää, että mun täytyy vielä hankkia se
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Alice

Vivi, juu molemmat on Clear-Lania. Nuo istuvat tosi hyvin Kenille, mutta esim. yksi toinen takki jonka hankin Hommeille on taas ihan liian iso Kentsuille. Mattelillahan ongelma on se, että Kenin vaatteissa hihat ja housut ovat usein liian nafteja. Mä en kestä niitä puvuntakkeja kun aina joutuu käärimään hihat, ettei ukko näytä siltä, että on tullut pieni kasvupyrähdys eikä aikaa hankkia uutta pukua juhliin  ::)

Alice

Eipä mitään  :smiley: Mä voisin joskus ottaa kuvia noista mun miesten Clear-Lan-vaatteista Kentsujen päällä, niin näette muutkin istuvuuden, ettei tarvitse sokkona ostaa. Itse ostan ne aina ensisijaisesti mun Hommeille, ja sitten se on vaan plussaa, jos vaatteet käy myös Keneille  :D

Milli

Trixie on ihan kuin Amélie!  :hbeat: :hbeat: :hbeat:

Yhtä kujeileva katse ja nuo hiukset ja sirot kasvonpiirteet. Tuon nuken mie aina unohdan, kun mietin want-listaa, mutta kyllä tuo kelpaisi. Tuo satilauskin.  :hbeat:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

kuuma92

                                         





whitney

Wow, ihanat suorastaan säihkyvät leidit kuumalla!  :Look_Up: Ja asiaan kuuluvasti pikkuinen chihuahua siellä laukussa. Tulee mieleen Paris Hilton ja itseasiassa nukessakin on vähän samaa näköä  :cuteyes:

kuuma92

 Kiitokset  :smiley:     itse ole nimennytkin  nuken Paris Hiltoniksi
kun  nukke muistuttaa parisia   ja toisen olen nimennyt Vanessaksi muistuttaa
hiukan mallia   Vanessa Hessleria

Adalmina

Vivillä hienot leidit ja hienot tilpehöörit kuvissa!
Kuuman neidot näyttää tosi kauniilta  :hbeat:

Milia C

Amazonia viipottaa sitten ilman kenkiä...  :D Vielä mulla muutama  :barbie: on...

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

Adalminan kuvista villaannuin ja pakkohan se oli saada. En tiedä miksi mutta vuoden verran tuo keltainen väri on kiehtonut nukeissa...  :whaddado: Etenkin piti jahdata Poppyissa neitoa jolla on keltainen tai kultainen luomiväri...  :D :chuckle:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

kuuma92

Lainaus käyttäjältä: Vivi - tammikuu 06, 2014, 19:24:25
Ihanat bilehileet Kuumalla!  :hbeat: Onko toi toinen The Mermaid? Silläkö on nivelletty kroppa alunperin?


Kiitoksia  :smiley: on The Mermaid  nivelletty  kroppa alkuperäinen   :Look_Up: 
tykkään tästä nukesta on niin  satumaisen kaunis meikki 


Jasmiina2

Amazonia on kyllä kaunis  :cuteyes:

Adalmina

Lainaus käyttäjältä: Milia C - tammikuu 15, 2014, 20:26:55
Adalminan kuvista villaannuin ja pakkohan se oli saada. En tiedä miksi mutta vuoden verran tuo keltainen väri on kiehtonut nukeissa...  :whaddado: Etenkin piti jahdata Poppyissa neitoa jolla on keltainen tai kultainen luomiväri...  :D :chuckle:

Ou jee! Villauspiste!  :tanttarointi:  :tanttarointi:

whitney

#73

Tara Lynn Barbie hiukan tyttömäisemmässä lookissa  :cuteyes:

Tinttufia