Stailaukset

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:38:06

« edellinen - seuraava »

HelloDolly

Huikea nelikko upeasti stailattuna!  :hbeat:  :hbeat:

Ninni-doll

Kadehdittavan ihana!

Adalmina


Tinttufia



Hienot värit ja ihanat kuosit Adalmina  :aplause: Ja tietysti kauniit  :barbie: nuket  :cuteyes:


Minun suosikki trio Steffie nassuista  ;)

Stephanie, Kat ja Kate

Ivla

Tinttufia - ihana ja monipuolinen Steffie-jengi  :cuteyes:

Satumaa

#50
Kevättä pitää olla rinnassa, että jaksaa talven yli!  :cuteyes:

Ihastuttava mekko + hattu ostettu foorumilta  :hbeat:



Ja juhlavasti 70-luvun henkeen  :dance-to-the-groooowe:  (Hällä on siis alla huonosti näkyvät mikroshortsit, jotka kuuluu hameeseen, ei siis paljastele  :blush:)
Hame ja shortsit niinikään löytö foorumilaiselta  :peukku:

sometimes being invisible has it's advantage

Alice

Satumaan barbie todellakin näyttää keväiseltä  :hbeat:

Minä leikin eilen mm. Skipperillä, ihanaa kun oli kerrankin aikaa vaihdella vaatteita ja ottaa kuvia pitkän kaavan mukaan.




Adalia

Ihania Skipper-stailauksia  ^^ ^^
Life in plastic
It's fantastic!

Jasmiina2

Ihana keltainen mekko ja Skipperin pää sopii hyvin tuohon 'aikuisempaan' kroppaan  :cuteyes:

Ivla

Tosi kivoja Skipper-stailauksia! Hienosti tosiaan sopii tuohonkin kroppaan  :cuteyes:

whitney

Alice, tyylikkäitä stailauksia! Ja onpa todella kaunis tuo Skipper. Minkähän vuoden mahtaa olla?

Milo

Aivan ihania stailauksia!  :peukku:
Toi Integrityn vaaleansininen laukku on aivan huoh...  :hbeat: it!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Alice

Skipper kiittää ja kumartaa  :smiley:

Whitney, sori olen unohtanut vastata! Tuo Skipper on sellainen polkupyöräilijä, oli kaupoissa nyt joulun alla. Sillä oli tukassa pinkkejä raitoja, mutta nypin ne pois.

Tässä vuorostaan Trixie. Clear-Lanin kukkahame on ihan lemppari, samoin kuin tuo Kenin hattu  :hbeat:


Alice



Innostuin taas vaihtelemaan vaatteita nukeille  :tongue:

whitney

 :Look_Up: Onpa tyylikkäät takit! Kerrassaan ihanat asut kaikilla. Ja tuo skipper on niiin kaunis. Kauniit pitsisukkahousut kuvassa myös  :cuteyes: