Kuvia nukkemuseoiden Barbeista meillä ja muualla

Aloittaja Maritsa, elokuu 08, 2013, 19:08:08

« edellinen - seuraava »

Maritsa

Tähän ketjuun voi laittaa kuvia nukkemuseoiden Barbeista meillä ja muualla. Jos olet käynyt katselemassa Barbeja museoissa, niin olisi kiva nähdä kuvaamiasi Barbeja tässä ketjussa!   :photo:

Ylläpito saa muuttaa tämän keskustelun toiseen osioon, jos tällainen aihe on jo muualla.  ;)

Aloitan tämän ketjun.  :smiley: Kävin piipahtamassa Nukkemuseo Suruttomassa Savonlinnassa:dance-to-the-groooowe: Siellä oli esillä yläkerrassa Barbeja, joita sai vapaasti kuvailla. Minulle oli pieni pettymys, että suurin osa oli 1980-2000 -luvulta (joita en itse keräile ainakaan vielä!).  :faint: Vain muutamia aitoja vintage Barbeja löytyi. :tongue:

Tässä joitakin kuvia Barbie-osastolta:






















kitecat

Pakko kommentoida. Tuossa toiseksi alimmaisessa kuvassa Midgellä on aivan väärä mies sulhona! Ei ihme että neito näyttää siltä kuin kohta juoksis karkuun  :rofl: Oikea sulho näyttäis olevan tuolla sivussa bestmänin asussa...
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Alice

Kivoja kuvia, Maritsa! Hauska nähdä näitä, kun ei itse pääse katsomaan näyttelyä.

DarkJedi

Kaksi kolmevuotiasta kommentoi: voi jukra jollain on paljon barbeja. Mennäänkö tuonne leikkimään.  :smiley:

Ninni-doll

Kävimme tänään Virpiiriksen ja Dolliwoodin kanssa WeeGeessä. Lelumuseossa ei ollut paljon barbeja, mutta tässä pari kuvaa