Pikkumusta - joulukuun kuvakisan kuvat tänne

Aloittaja Alice, joulukuu 12, 2012, 14:30:07

« edellinen - seuraava »

No niin, äänestetäänpä nyt tämä joulukuun kuvakisa alta pois kuleksimasta, niin saadaan voittajakuvan ottajalta uusi aihe mutusteltavaksi. Yksi ääni/ per nuppi ja äänestysaikaa on tämän viikon loppuun eli sunnuntai- iltaan klo 24 saakka.

"Viiniä kahdelle"
1 (4.2%)
"Shanian päiväuni"
6 (25%)
"Paljasjalkabileet"
13 (54.2%)
"Bisnespalaveri"
4 (16.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 24

Alice

Aloitan nyt tämän ketjun, vaikka oma kuva ei ole vielä valmis...

Alice

#1
...no nyt saa kelvata  :blaah:  Auroralta ostettu pikkumusta saapui juuri sopivasti tänään ja pääsi kuvaan :smiley:

edit. unohdin nimetä kuvan, olkoon vaikka Viiniä kahdelle (oon surkea kaikessa otsikoinnissa)


tokkopahka

OT mutta sinulla näyttäis olevan zombie jalat  :chuckle:
Kati, et ole yksin ongelman kanssa  ;)  :hug:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Ninni-doll

#3
Shanian päiväuni


Täti Monika

Melkein unohdin jo tän kuvakisan, tänään yhtäkkiä muistin ja onneksi oli vielä postausaikaa jäljellä  :smiley:

Olkoon kuva nimeltään vaikka:
"Paljasjalkabileet"
( onhan niitä pyjama- ja vaahtobileitäkin niin miksei nyt sitten tämmöisiäkin   ::) :blush: )



PS. Kiitos Milli, että elvytit tämän riemukkaan perinteen  :hug:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Siama

Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Täti Monika

#7
Entäs tämä homma täällä??? Uinaillut Ruususen unta jo kauan kilpailukuvien postausajan päättymisen jälkeen  :gonna-cry:
Ei nyt anneta tämän homman lässähtää heti kättelyssä  :cuteno: Pannaan äänestys pystyyn ja sitten uutta skabaa uudella aiheella kehiin, ei se sen kummempaa ole. Miten on, hostaako Milli tämän loppuun vai laittaako joku muu ( minäkin voin ) äänestyksen vai annetaanko tämän nyt sitten yksissä tuumin vaipua unholaan  ( huonoin vaihtoehto) :shock:

MUOKS! Laitoin äänestyksen pystyyn, äänestysaikaa on tän viikon loppuun. Jos haluatte käydä tarkastamassa kuvien rajoitukset, ne löytyvät tehtävänanto- kuvauksesta eli täältä: http://www.thebdoll.com/keskustelupalsta/index.php?topic=110.0
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Hyvä Täti Monika! Kiitos että muistit tämän, itse olin unohtanut  :naamakämmen:

Täti Monika

 :Look_Up: Eipä mitään, tuumin vain että ehkä hyvä saattaa tämä päätökseen, ettei jää roikkumaan puolitiehen kun kerran aloitettiin. Avataan sitten uusi kisa tahi ei.
Nämä kuvahaasteet olivat suosittuja vanhan foorumin aikaan ja niitä tehtiin useita ja kuviakin tuli jokaiseen muistaakseni kymmenen molemmin puolin. Näyttäisi nyt vähän siltä, että ehkä tämmöisille ei sittenkään ole tarvetta tällä haavaa, kun kuvia ei tullut neljää enempää ja äänestysaktiivisuuskin on ihan kunnallisvaalien luokkaa eli toistaiseksi surkea  ;)
Nyt ihmiset äänestämään, aikaa on sunnuntain puolille öille  :whip:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Ninni-doll

Nyt uskokaa kuten Täti Monika sanoo, HUS ÄÄNESTÄMÄÄN!!!!!   :write:

Täti Monika

No saatiinhan se tämä homma vietyä päätökseen. Laitoin äänestyksen näkyväksi, kiitokset kaikille äänestäneille ja kuvat postanneille  :deal:

Sitten se tuhannen taalan kysymys: jatketaanko uudella teemalla, vai jätetäänkö haastekuvat sikseen?
Olisi kiva saada kommenttia siitä, onko tämäntyyppisille kuvahaasteille kysyntää. Kaikki mielipiteet ja kommentit ovat arvokkaita, mutta olisi kiva kuulla eritoten niiden vanhan fortsan aikaan näihin osallistuneiden kommentteja. Jos kuvahaasteille ei ole tällaisenaan tarvetta, voisiko reseptiä muuttaa jotenkin?
Millihän avasi tämän haasteen kanssa yhtäaikaa toisen kuvahaasteen tuonne K-18 osioon, mutta sinne ei tullut yhtään kuvaa määräaikaan mennessä.
Oma mielipiteeni on, että nämä on/ olisi edelleen kivoja mutta jos minulta kysytään, haluaisin siirtää takaisin tonne K-18 ja ottaa roisimpia aiheita käsittelyyn, kuten silloin aiemmin :D   :blush:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Milli

Unohdin itse koko haasteeni.  :blush:
Mie tykkäisin kans tuhmuuspuolen kuvista!  :cuteyes:

Ja se Suomi-Barbie-haasteidea oli kiva, eli ei aikarajaa tai sinänsä kilpailua, vaan ideoita ja kuvia kehiin kun tulee. Toisaalta aikarajan ideana on kai motivoida tällaisia laiskimuksia niinku mie panostamaan jossain vaiheessa, muuten homma siirtyy aina.

Miun puolesta jatketaan uudella teemalla vielä, mielelläni osallistuisin. Pitäiskö aikarajaa höllentää kuitenkin pariin kuukauteen, tai esim. neljään vuodenaikaan - keväthaaste seuraavaksi, sitten kesä jne. vaikka teemat voiskin olla haastajan haluaman mukaisia.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Satumaa

Mä en vanhan fortsan aikaan osallistunu näihin haasteisiin, tosin ei montaa tainnu mun aikanani ollakaan...
Mutta nyt osallistuin tuohon DOTW-haasteseen... (eikös se oo just nyt tammöinen  ::) )
Ja kyllä voinen jatkossakin osallistua, riippuu tilanteesta. Mutta siis mun puolesta jatketaan vaan!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Mun mielestä joku aikaraja olis hyvä olla, että voidaan äänestää kuvia kuitenkin. Se olis kiva se äänestys, sellaista pientä "kilpailua" vaikkei varsinaista palkintoa oliskaan.  :cuteyes:
sometimes being invisible has it's advantage