Uusi esittäytyy

Aloittaja Alitsa, heinäkuu 30, 2013, 18:06:18

« edellinen - seuraava »

Adalmina


Vivi

Tervetuloa miunkin puolesta. Miulla oli lapsuudessa tuo Tähtiloiste Barbie ja olihan se silloin hieno. Nyt on kiva kattella muiden kuvia siitä, kun omat keräilykohteet on vähän uudempaa aikakautta. Vanhoja Barbie-lehtiä kuitenkin löytyy täältäkin iso nippu...  ;) Toivottavasti viihdyt foorumilla!  :deal:
If it makes you happy...

Satumaa

Tervetuloa!  :wave:

Itse kasarifanina (mm. 10-vuotis hääpäivämme juhlittiin kasarirock-teemalla) aloin myös kerätä noin sivusilmällä sitä aikakautta, sekä ysäriä.
Olihan se luontaista siirtää fanitus myös keräilyharrastukseen.  :cuteyes:

Ite olen leikkinyt Barbieilla varmaan siinä taitteessa, enemmän yheskytluvulla kuitenkin.
Mutta sinä aikanahan juuri oli sitä kasariajalta siirtynyttä muotia, ainahan ne rapakon takana julkaistut tulee myöhemmin tännepäin.  :smiley:

Mulla ei niinkään oo kiikarissa lapsuuden nuket, kun niitä on kuitenkin jossain kunnossa jäljelläkin, vaan kaikenlainen pirteä ja neonvärisyys yms. vaatetuksissa, sekä 80-90 lukujen kauniit nuket, ja tuleehan niitä sellaisiakin kamoja hankittua jotka lapsuudesta muistaa jostain lehdestä/kaverilta, mutta ei omistanut itse.  :blush:
Vanhan Pedigree-Sindyni vaatteet kyllä tahtoisin löytää, muistan että ole magee pinkki "nahkarotsi" ainakin. Mutta en edes tiedä mikä nukke on kyseessä joten voi olla vaikea löytää...

Joo kirppis tosiaan aukee kun vielä muutaman viestin kirjoitat, ja tervetuloa sinnekin tutustumaan sen antiin ja tekemään mukavia löytöjä!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Letizia

Tervetuloa minunkin puolestani!

Lainaus käyttäjältä: Alitsa - heinäkuu 30, 2013, 18:06:18
Ylipäänsä huomaan, että muotinukeilla leikkivät ennenvanhaan 8-12-vuotiaat tytöt, nyt leikkiminen lopetetaan ennen tuota ikää.

Tuo on kyllä ihan totta. Olen itse -84 syntynyt, ja ensimmäiset Barbieni olen saanut vasta 90-luvun puolella. Kasaribarbien maailma on siten ollut minulle vieraampi. Kyllähän leikeistä osattiin esim. 10-12 -vuotiaina kehittää paljon monisyisempiä kuin vaikkapa 5-vuotiaana, ja varmaan juuri siksi Barbie-leikeistä on jäänyt niin vahvoja muistoja.

Minä pidin joskus nukkeblogia, mutta se on jäänyt. Pitäisi ehkä aktivoitua uudestaan sielläkin...

karrieerik

Tervetuloa! :D

Minun nukkeblogini (jota en ole kylläkään päivittänyt yli vuoteen... :eieieiei: ) löytyy osoitteesta www.karrin-nukkeblogi.blogspot.com  :cuteyes:

tokkopahka

Tervetuloa  :smiley: Me kyllä autamme sinua tuon listan pidentämisessä erittäin mielelään  :devil:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Avasund

Hiukan myöhäsyntyisesti toivotan tervetuloa!!
Töihin siitä!!

Ninni-doll

#23
Tervetuloa minunkin puolestani! Mulla olisi tuo Dream Glow-sänky, laitan sulle yksäriä  :cuteyes:

Ja kuvatarinat-puolelta löytyy mun ja TaruisenAaveen reaaliaikainen "fotonovelli" Silky Street  :D

Alitsa

Dream Glow-sänky, ihan mahtista! Mulla oli pikkulikkana joku halpisversio Dream Glow-mekosta ja istuin sen kanssa meidän pimeässä vaatekomerossa sitä ihailemassa.

Vähänkö sitä olis päässyt elämässä eteenpäin kun vois istua kokonaisen sängyn kanssa!  :rofl:
We Girls can do anything!

Täti Monika

 :Look_Up:  :D
Tervetuloa foorumille jakamaan nukkeiluharrastusta, Alitsa  :deal:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"