Uusi esittäytyy

Aloittaja Alitsa, heinäkuu 30, 2013, 18:06:18

« edellinen - seuraava »

Alitsa

Hei!

Olen jo kypsään yli 30 vuoden ikään (en kyllä kerro kuinka paljon yli) ehtinyt rouvashenkilö, jolle muotinuket ovat aina olleet intohimo. Erityisen rakasta aluetta minulle on lapsuuteni 1980-luku, vaikkei minulla oikein ole jäljellä lapsuuteni nukkeja (naapurin rouva painosti minua antamaan nukkeni pois tyttärelleen  :mad: ). Nyt keskityn siis kadonneen lapsuuteni metsästykseen, ennenkaikkea sen lapsuuden, jota ei koskaan ollutkaan. Eli ne nuket, joita eniten halusin, mutta en koskaan saanut ovat nyt ostosteni tulilinjalla. Jos joku myy minulle Tähtiloiste-Barbien tai tarvikkeita (kuten pimeässä loistavan sängyn), saa minusta ikuisen ystävän. :) Yllättäen myös 1970-luvun lelut herättävät rakkaita muistoja: ne olivat nukkeja, joilla "isot tytöt" leikkivät ja joita katsoin ylöspäin ihailleen. Erityisesti 70- ja 80-luvun Sindy-nuket herättävät minussa tällaisia tunteita.

Barbie-lehti sen alkuaikoina on suuri intohimoni: minulla on hyvässä tallessa kaikki irtonumerot lehden alkuajoista jonnekin vuoden 1990 hujakoille. Muutamat lehdet ovat käyneet läpi ns. isoveli-käsittelyn eli niihin on sotkettu hassuja naamoja kauniiden Barbien kasvojen päälle. Suurimman osan onneksi sain pelastettua. Ylipäänsä huomaan, että muotinukeilla leikkivät ennenvanhaan 8-12-vuotiaat tytöt, nyt leikkiminen lopetetaan ennen tuota ikää. Siksi vanha Barbie-lehti on minulle kurkistus tyttökulttuuriin yleisemminkin, nykyinen noin 5-vuotiaille suunnattu tuoteluettelo joka Barbie-lehden nimellä kulkee, ei täytä tätä tehtävää ollenkaan. Puhumattakaan hervottomista Fotonovelleista!  :rofl:

Tykkään lukea nukkeblogeja, joten olen todella kiitollinen jos toivottaessasi minut tervetulleeksi vinkkaat minut joko omaan tai kaverisi hienoon blogiin.   :smiley:
We Girls can do anything!

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :aplause:
Ja kiva esittely. :peukku:
Itselläni kans metsästyksessä ne lapsuuteni toivenuket, joita oon onneksi saanut osan jo ostettuakin. :cuteyes:

avotuli

Tervetuloa! Samaa vuosikymmentä lapsuusnukkeja jahtaavana täältä   :kaffitanssi: tervehdän!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

HelloDolly


DarkJedi


Ivla

Lämpimästi tervetuloa, Alista! Ihana esittely  :cuteyes: Valitettavasti en tiedä sanoa blogia, mutta täällä ainakin tarinaa ja kuvia piisaa  ^^

Adalia

Heippa!

Käypä mun blogissa ainakin  ^^ http://barbiegirl77.blogspot.fi/

Ihana esittely! Tosiaan, nykyinen Barbie-lehti ei ole lainkaan niin hieno kuin ennen. Mä olen ostellut niitä 80- ja 90-luvun kultaisen lapsuusajan lehtiä ja hekotellut fotonovelleille.

Minäkin olen löytänyt onnekseni takaisin lapsuuden nuket + toivenuket  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

kuuma92


Jennijee


Alitsa

Kiitoksia lämpimistä tervetulotoivotuksista! Tämähän osoittautui varsinaiseksi aarreaitaksi! Ja heti kyssäri: mistäs minä löydän kirppis-osion (jostain ketjusta luin että semmoinen on)? Jostain syystä ei osu se mulla silmään (heti kun oon tämän postannut, löydän sen varmasti :D). Ties vaikka joku teistä myy minulle mun unelmia. :)
We Girls can do anything!

Jasmiina2

Tervetuloa  :aplause: Kirppisosio aukeaa kun on kirjoittanut tarpeeksi viestejä foorumilla. Ei ole mikään hirveän iso määrä...olisiko 5 viestiä tai jotain  :smiley:

ShoeCat


Milo

Tervetuloa munkin puolesta!
Kiva esittely. Täältä löydät varmasti paljon lisätietoa - ja ehkä villiinnyt uusista ihanuuksista!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Tinttufia


whitney