Hei kaikille!

Aloittaja ansku81, huhtikuu 27, 2016, 00:35:37

« edellinen - seuraava »

ansku81

Moi kaikille!

Olen uusi täällä, tulin katselemaan ideoita, erityisesti kiinnostaa nuo 80 luvun ja sitten vintage barbit. Olen vasta innostunut. Varastosta löytyy mun vanhoja (80 luvulta-90 luvun alku) barbeja korillinen, toinen korillinen niiden vaatteita yms., äitini oli silloin kun olin lapsi innokas ompelemaan niille vaatteita. Onneksi en ole myynyt enkä antanut pois. laittelen kuvia kunhan edistynyt hieman...  :)

Nata

Moikka ansku ja tervetuloa mukaan! Tästä se innostus helposti lähtee (lapasesta)!  :D

Mulla oli ala-asteella Ansku-(lempi)niminen luokkakaveri ja sillä oli varmaan kaikki sen ajan Barbiet "Persikka-Barbista" ja "Tähtiloiste-Barbista" "Timantti-Barbiin" ja kaikki siltä väliltä. Nyttemmin kun ollaan muutettu tänne ihan lähelle missä silloin lapsenakin asuin, niin kävelen hänen kotitalonsa ohi viikoittain ja aina mietin, että onkohan ne kaikki aarteet siinä ihan vieressä jossain säilöttynä vai mitä niille on mahtanut tapahtua. Toisen ala-astelaiseni tapasin juuri äskettäin ja häneltä kysyin hänen barbeistaan, niin oli kuulemma parikymppisenä ne myynyt, että sai rahaa viihteelle!  :shock:

No joo, tämmöinen selvitys tähän väliin. Tulipahan vain mieleen.  ::)  :D Tervetuloa mukaan anyway!  :smiley:
"Light up the darkness"
* Bob Marley

Paukku

Tervetuloa porukkaan mukaan, täällä todellakin lähtee mopo käsistä  ;)
Ja kuvia on aina kiva katsella...
Ikuinen pikku tyttö

HelloDolly


Tutu

Mäkin oon joskus kysyny lapsuuden parhaalta kaverilta (meillä oli lähes samat barbiet) että mitä hänen barbeille tapahtu, mutta oli kanssa myynyt ne teininä.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Illuusia

Tervetuloa, ansku81!

Sieltä se sitten lapsuudesta on tuo :barbie:-into lähtenyt - samoin minun äitini ompeli kaikille muotinukeilleni asuja ja itsekin ompelin ja kudoin niitä pahvilaatikollisen verran silloin varhaisteininä ja teininä :blush: Piti kirjoittaa muotinukeille, kun ei minulla ollut pienenä yhtään aitoa :barbie:a... Muuten kyllä nukkeja oli paljon. Myös aikuisena on tullut ommeltua, mutta nykyisin keräilen Barbeille niiden alkuperäisiä juttuja ja stailaan kirppislöydöt mahdollisimman hyvin entiselleen. Jotkut kasarit ovat ehkä maailman hienoimpia Barbeja ;D


avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalmina


Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Tinttufia


Ivla


Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-