uusi jäsen

Aloittaja barbie90, joulukuu 25, 2014, 23:22:47

« edellinen - seuraava »

barbie90

Hei, huomasin, että osa lapsena vaalimistani barbien asusteista on vuosien saatossa kadonnut ja googleilun ja ebay-surffailun jälkeen iski pakottava tarve saada puuttuvat osat takaisin ja täydentää rakas barbikokoelma jälleen ehjäksi :) Toivottavasti tämä foorumi auttaisi asiassa. Löysin myös niin ihanan uuden barbien mekon, että oli pakko hankkia vanhalle barbielle sellainenki. Koitan löytää siis 90-luvun alkupuolen barbien asusteita ja tarvikkeita.

barbie90

Täytyy vielä sanoa, että nämä vanhojen barbien nimien selvittäminen ja yleensäkin tutkiminen on kamalan koukuttavaa ja mukavaa puuhaa :) Mukava huomata, että muutkin aikuiset harrastaa tällaista :)

Siama

Tervetuloa foorumille! =)

Ja hei, meitä nukkeilevia aikuisia on PALIJON!  :cuteyes:
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

barbie90

Pitääkö muuten kirjoittaa 5 viestiä vai uutta aihetta, että pääsee kirppisalueelle?

Louhi


HelloDolly


avotuli

Tervetuloa mukaan villaantumaan keräilyyn!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Nanariaana


Adalmina


Ivla


Jennijee


talo-i-sa


Adalia

Täällä on meitä kaltaisiasi - tervetuloa!
Life in plastic
It's fantastic!

Tutu

Tervetuloa  :aplause:. Itsekin olen aika uusi täälä, ja lähti lapasesta kun alunperin olin etsimässä lapsuuteni nuket mökiltä, josta löysinkin osan, mutta osa oli mystisesti hävinnyt. Nyt olen sitten ostellut jo useammalkain satasella barbie tavaroita ja nukkeja kasaan.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.