Vanhan talon tuunaaja

Aloittaja Anjuska, toukokuu 12, 2014, 21:45:45

« edellinen - seuraava »

Anjuska

Isäni rakensi upean talon nukkeleikkeihini parikymmentä vuotta sitten. Viime marraskuussa se palasi lainakierrokselta takaisin vanhemmilleni. Päätin alkaa sitä remontoimaan ja ideoita etsiessäni löysin tieni tänne.

Täällä on mahtavia ideoita, asialle omistautuneita jäseniä ja ääriämmäistä kekseliäisyyttä. Innostuin ihan itsekin ja viime viikonloppuna tuunaus eteni räjähdysmäisesti. Uutta pintaa ovat saaneet sekä talo että sen kalusteet. Itse olen aikaansaannoksiini tyytyväinen ja joutunette kuvia katselemaan, kunhan niitä tänne lataan  :tongue:

En varsinaisesti keräile, tuunailen olemassa olevaa, parikymmentä vuotta vanhaa kalustekantaa, mutta mistä sitä tietää, mihin vielä päädyn.

avotuli

Tervetuloa mukaan! Täällä saattaa villaantua vaikka mihin  :cuteyes: tai jatkaa sopuisasti vanhan virittelyä... Kuvia kehiin!  :photo:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Jennijee


HelloDolly


Satumaa

Tervetuloa!  :smiley: Olis kiva nähdä kuvia, joo!
sometimes being invisible has it's advantage

Ivla

Tervetuloa innostumaan ja innostamaan! Minäkin näkisin hyvin mielelläni kuvia projektistasi  :aplause:

Anjuska

Ensimmäiset kuvat laitoin talot-ketjuun ja itse tehtyihin huonekaluihin :)

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush: Ehkäpä vielä innostut keräilystäkin. Aikansa kun selailee sivuja niin saattaa käydäkin. :cuteyes:

Adalmina


Tinttufia


Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-