iltaa!

Aloittaja Ani, tammikuu 02, 2014, 18:54:33

« edellinen - seuraava »

Ani

Heipä hei! Ani esittäytyy.. löysin juuri äsken tämän nukke palstan ja onnekseni täällä on paljon saman henkistä väkeä :-) olen 30v.naikkonen ja haluaisin kerätä hiukan lapsuuden aikaisiani barbeja! Jos täältä jotain löytyis niin hienoa!

Ani

Olen aika kömpelö käyttämään nettiä ja tämänkin kirjoitan kännykästäni. Vähän on vaikeuksia käyttää tätä sivua ja en oikeen hahmoita kaikkee vielä. Katsellaan mitä täältä löytynee :-)

Satumaa

Tervetuloa!  :smiley: Täältä löytyy vaikka mitä, ja kirppispuolikin näyttää sinulle jo auenneen kun olet 5 viestiä kirjoittanut jo.
sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Tervetuloa. Kyllä tämä sivusto sulle pian aukenee ja aina voi kysyä jos ei osaa tehdä/löydä jotakin  :cuteyes:

Ivla

Tervetuloa! Ja onnea lapsuuden nukkejen etsintään - toivottavasti löydät niitä ja apua täältä  :smiley:

Satumaa

Niin ja kun saat selville lapsuuden nukkejen nimiä, voit laittaa kirppisosion Osto-palstalle listan mitä haluaisit löytää, niin täällä käyvät voivat katsoa jos olisi kokoelmissa myytävänä.  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille ja nukkeilun maailmaan!! :blush:
Tunnistusosiosta saat tarvittaessa apua, jos haluat selvittää jonkun nuken henkilöllisyyden. :smiley:

Vivi

Tervetuloa, tervetuloa!  :deal:
If it makes you happy...

avotuli

Tervetuloa! Täältäpä vertaistukea ja leikkiseuraa ja villaantumista!

Kännykällä käyttö on hankalampaa minusta kuin kunnon pöytärakkineella, Android+Chrome ei ainakaan selkeydellä juhli kun yrittää kirjoitella...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Vivi

Joo, kännyllä selaaminen ei oikein toimi, tuli kans testattua tuolla edellämainitulla yhdistelmällä... Mobiiliversiota odotellessa!  ;) :D
If it makes you happy...

Adalmina


Alice

Tervetuloa Ani!

Mä selailen foorumia usein kännykällä, tylsät työmatkat etenkin on hyödynnettävä jollakin tavalla  :D Kommentointi pienellä kännykän ruudullani vain on hankalaa, jossain vaiheessa pitää vihdoin ostaa ipad tai vastaava niin ei tarvitse tihrustella.

whitney


Adalia

Tervetuloa!

Mä olen löytänyt kaikki lapsuuden nukkeni jo :D Mutta nytpä haalin sitten lapsuuden toivenukkeja - muun muassa :D
Life in plastic
It's fantastic!

Bambi

Tervetuloa mukaan  :deal: