Uusi jäsen: Daisyfani esittäytyy.

Aloittaja Aliisa, marraskuu 25, 2013, 00:08:56

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Sain daisyfani -nimimerkiltä esittelyn yksityisviestinä, joten postaan sen tänne uuteen ketjuun.

Hei, Kaikki
Olen Daisyfani. Aloin kartuttamaan lapsuuden kokoelmaani pikkusiskoni saavuttessa nukkeiän, ja se harrastus on jatkunut nyt 15 vuotta. Pikkusiskoni keräilee hartsinukkeja ja pitää Monster high nukeista, äitini keräilee sekä Barbeja, että Bratzeja ja Moxie tyttöjä. Olen saanut auttaa häntä näitä vuosien varrella ja hänen kokoelmansa on jo karttunut melkoiseksi. Olen iloinen siitä että olen voinut olla avuksi. Itse olen keskittynyt 70-ja 80-luvun Daisy muotinukkehin. Minulla on myös muutama tiimalasivartaloinen keräily Barbie, Bratz ja Moxie nukkekokoelma sekä MOnster High nukke ja Bratzillaz nukkeja. Pidän myös upeista gene Marshall nukeista, mutta niitä minulla on vain muutama kappale. Minusta muotinuket ovat maailman kauneimpia koriste-esineitä ja olen iloinen siitä että sekä minua, äitiäni ja pikkusiskoani yhdistää tämä nukkekeräilyharrastus ja toivon että se siirtyisi myös tuleville sukupolvillemme.
Antoisia kerilyhetkiä tämän upean harrstuksemme parissa kaikille Barbie muotinukke keräilijöille!
Lämpimästi toivottelee, Pirkko

Letizia

Tervetuloa, Daisyfani! Nuket ovat todellakin ihana ja monipuolinen harrastus. Toivottavasti uskaltaudut myös kirjoittelemaan foorumille. :)


Adalmina

Tervetuloa!  :aplause:
Kuulostaa mukavalta että äiti ja tyttäret keräilevät nukkeja  :smiley:

HelloDolly