Barbie mania!

Aloittaja BarbieMania23, lokakuu 02, 2013, 17:04:08

« edellinen - seuraava »

BarbieMania23

Moi!

Päädyin Barbien ihmeelliseen maailmaan sen jälkeen kun siskostani tuli Barbie-harrastaja.
Eräänä iltana puimme Barbeja ja aikaa kului huomaamattamme melkein 3 tuntia!  :D
Silloin minäkin hurahdin Barbeihin.

  Tykkään myös tehdä muodonmuutoksia erittäin kuluneille barbeille ym. nukeille.
En keräile mitään tiettyä Barbie-tyyppiä, eikä tarkoitukseni ole kerätä niitä kaikkia (niinhän ne kaikki aina väittää! ;) ).
Liityin tänne jotta voin katsoa ja jakaa kuvia muiden harrastajien kanssa, saada asiantuntevaa tietoa sekä Barbie-kirppis kiinnostaa myös.   :hbeat:

T, BarbieMania23

Jennijee

Tervetuloa!

Onko siskosikin liittyneenä tänne? Kuvia on mukavaa katsella sekä myöskin itse ottaa!  :smiley:

Alice


BarbieMania23

Kiitoksia!

Joo, whitney86 on minun sisko  :smiley:

Tinttufia


Letizia


DarkJedi


Satumaa

Tervetuloa! Siinähän on sitten tullut Whitney86:lle pointsi uuden jäsenen värväämisestä!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

avotuli

Tervetuloa, ja whitneylle villauspisteet juu!  :kaffitanssi:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

whitney

#9
Jei! :aplause: Tervetuloa tänne hurahtamaan vähän lisää  :cuteyes:


edit. heh, minä taisin kyllä aika ajoin puhua barbifoorumista mutta BarbieMania löysi tänne ihan itse  ;)

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Kuluneen nuken ehostaminen on tosiaan mukavaa puuhaa. Ihanaa nähdä, miten vanha nukke on muokkauksen jälkeen kuin uusi. :peukku:

Jasmiina2

Tervetuloa minunkin puolestani  :cuteyes:

Adalmina


Bambi

Olen itsekin vastikään rekisteröitynyt mutta saannen toivottaa tervetuloa  :smiley:

Ivla

Lämpimästi tervetuloa  :cuteyes: