Bambi tahtoo joukkoon!

Aloittaja Bambi, syyskuu 12, 2013, 16:40:15

« edellinen - seuraava »

Bambi

Moi kaikille!

Olen seurannut tätä hienoa palstaa jo pitemmän aikaa vierailijana. Haluaisin osallistua keskusteluihinne ja päätin vihdoinkin rekisteröityä  :chuckle:

Ensinnäkin kiitokset Aliisalle hienon saitin perustamisesta! Vihdoinkin paikka jossa on samanhenkisiä ihmisiä, eli Barbien ystäviä joita ei ystäväpiirissäni toistaiseksi ole. Olen pitänyt intouttani vuosia "vakan alla". Eli toisin sanoen lapsuuteni lähes kaikki Barbiet ovat tallessa ja olen kattanut kokoelmaani näin aikuisiällä. En asu enää Suomessa mutta käyn kotikonnuilla säännöllisesti. Suomessa ovat myös suurin osa nukeistani, ainakin vielä toistaiseksi. En malta odottaa, että pääsen keskustelemaan Barbie jutuista kanssanne täällä! Keräilen lähinnä 80-luvun lopun ja 90-luvun alun Barbie juttuja mutta tästä lisää muissa keskusteluissa. 


whitney

Tervetuloa!  :aplause:
Minua myös kiinnostaa juuri tuon mainitsemasi aikakauden barbiet  :cuteyes:
Saanko kysyä missä maassa asut nykyään?

Ivla

Tervetuloa Bambi! :deal: Mukavaa saada sinut joukkoon  :smiley:

Bambi

Kiitos frendit! Itävallassa asustelen nykyään, mutta täällä ei mielestäni tämä Barbie harrastelu ole kovin aktiivista tai sitten en ole vielä löytänyt näitä ihmisiä. Tosin on hienoja lelukauppoja ja Special Edition Barbie nukkeja näkee. Kirpparit eivät ole yhtä yleisiä kuin Suomessa ja siksi noiden vanhojen Barbie nukkejen etsiminen on täällä haastavaa...

Jasmiina2

Tervetuloa  :dance-to-the-groooowe: Missä päin nykyään asustelet?

HelloDolly


Vivi

If it makes you happy...

Aliisa

Lämpimästi tervetuloa foorumille!! :blush:

Täällä on tosiaan paljon samanhenkisiä harrastajia ja kiva saada tänne lisää porukkaa. :aplause:

Mulle kans nuo 80-luvun ja 90-luvun alun Barbiet ovat lähellä sydäntä, kun niillä leikin lapsena.

Ainiin, pitääpi sanoa tässä, että en ole foorumin alkuperäinen perustaja. Se kunnia kuuluu nimimerkille Sebby. :blush: Mutta itse siirryin foorumin omistajaksi ja ylläpitäjäksi marraskuussa 2012. Nukkeharrastukseni aloitin muistaakseni vuonna 2004.

Pistä ihmeessä kuvia nukeistasi, jotka ovat mukanasi Itävallassa. :peukku:

Jasmiina2

Ai olitkin jo ehtinyt vastata missä asut  :smiley: Kävin vuosi sitten Itävallassa Söllin pienessä kylässä. Ihana paikka oli :cuteyes:

Tinttufia


kuuma92


DarkJedi


Jennijee


Bambi

Kiitos kaikille  :smiley:

Aliisa: Joo, yritin laittaa jo kuvia tänne mutta päin puuta meni tuo tiedostojen laitto ja hävisi koko viesti.  :head-to-the-wall: Täytyy perehtyä asiaan tarkemmin ja katsoa ohjeet....

Jasmiina2: Joo, Söll on pieni söpö kyläpahanen, varmaan laskettelemassa olit? Itse olen täällä kauempana Wienissä.

avotuli

Kauppiaasta keräilijäksi taas