Jun Planningin J-Doll

Aloittaja Ivla, joulukuu 11, 2013, 18:41:51

« edellinen - seuraava »

Hunajasieni

Ihana kuva Ivla! ^^
Ja mä nappasin yhden lisää... Pullipstylessä oli halvennuksessa "J-Doll Joseph Splatz - Def Leppard version." XDDD Eli käsipuoli, sillä puuttuu vasen käsi. (Ja hyvällä säkällä mulla on sille jo käsi, riippuu väristä.) Olen sitä nukkea pohtinut ja puntaroinut sillä tykkään siitä muuten (asu, kengät, tukka, silmät) paitsi meikistä. Ehkäpä sen voisin sitten meikata uudelleen, kunhan joskus pääsen takaisin sorvin ääreen. Mutta kuitenkin, hinnan pudotessa 35$ (plus postit) totesin että nyt lähti! :D
Se onkin sitten jo kolmas J-doll...  ::) Vaikka seuraavaksi piti muka tulla 4-kroppainen...

Letizia

Lainaus käyttäjältä: Ivla - toukokuu 14, 2016, 21:27:33
Yksi sisäkuva vaihteeksi :)

Ihastuttava kuva! Keväisen värikkäitä ja herkkiä nukkeja.

Lainaus käyttäjältä: Poris - huhtikuu 28, 2016, 15:48:31
Piti katsoa, että kun nuo on nimetty teiden ja katujen mukaan, että onko jotain Suomesta. Joo. Mutta millä ilveellä Punkantie on päätynyt nuken nimeen? Valinta on kyllä hyvä, kyseessähän on idyllinen hämäläinen pieni kylätie. Nukke ei kovin punkkalaiselta näytä. Tai sitten en tunne punkkalaisia riittävästi. :P

Whaaat. .D Esplanadi Kadun tiesin mutta Punkantien J-dollista en ollut koskaan kuullutkaan (tai ehkä en ollut arvannut yhdistää Punkka Streetiä Suomeen).


Hunajasieni

Varmaan johtuu siitä nimestä, kun se on Punkka/Punkaa street, ja toi toinen on vaan katu, niin mulla ainaki hämäs se. Ja siis Punkantie niin se sana on ihan eri muodossakin vielä...

Poris

Onkohan siellä joku eteläsuomalainen hommissa vai vetääkö ne Googlemapsista jollain Kokeilenonneanigeneraattorilla jotain hauskalta kuulostavia nimiä?

Hunajasieni

#49
Poris: Voihan se hyvin olla! :D Tai olikohan, taino mistä minä tiedän onko se vieläki töissä jossain, mutta J-dolleja ei ole valmistettu sitten vuoden 2013 ja Jun Planningkin on mennyt konkkaan. Nykyäänhän Pullip-nuket menee Grooven alla, mutta J-dolleja ne eivät ole julkaisseet.

Mä sain kotiin kolmannen J-dollini, ja neljännen, jonka huutelin ebaystä... XD Mutta sillä on sentään 4-kroppa. Sen meikki on ehkä sievin noista kaikista mitä mulla on. Ja Joseph Splatz:in meikki oli juuri sellainen kuin ajattelin, saa nähdä missä vaiheessa sen kasvoihin kajoan, mutta toistaiseksi saa olla noin kun meikittömät on etusijalla.

Neljäs nukke on siis Koningslign, jonka ostin käytettynä e-baystä. Vähän jännäsin että missä kunnossa tyttö saapuu kun mekossa oli kuulemma reikiä ja käytetty kuntoinen, mutta kun sain tuon käteeni niin totesin että kyllä se on selvästi ollut aikuisella harrastajalla hyllyssä enkä ole löytänyt asusta yhtään reikää.
Tässä vielä linkki: http://www.1999.co.jp/eng/image/10119846/10/0

Tässä mun ekan J-dollin avauskuvia, muuta en oo vielä ottanut! Tytöllä on nykyään mohair ja vaatteetkin vaihdettu (toi neljäs J-doll on vasta eka jolla tykkään käyttää sen mukana tullutta stock-asua, muut on vaan hankittu niin että toiset nuket voi niitä käyttää! :rofl: ) ja nyt mulla on 3/4 J-dollilla valkeat mekot...  :naamakämmen:


Laatikko











Semmonen tyllerö. :3 Minusta tälläkin on kyllä tosi sievä meikki.

Ivla

Todella upea uusi nukke, Hunajasieni! Onnittelut ja en malta odottaa lisäkuvia nukesta :smiley:

Freyr

Itsekkin hieman kuolannut näitä netissä.  Tosin yksi oikeastaan vaan miellyttää tarpeeksi, mutta on turhan kallis.  En vaihteeksi muista nimeä, mutta semmoinen musta mekko oli paketissa päällä.
Onhan noita hankintalistalla nukkeja vaikka kuinka, mutta ei tahdo rahat riittää nii pitää aina arpoa mitä haluaa eniten.  :D
My Dream has come true, welcome home, Bastian.

Hunajasieni

Kiitos! ^^ Haluaisin ottaa kuvia kahdesta ekasta J-dollistani yhdessä, ehkä tässä kesähaasteen aikana saisi aikaiseksi!

Freyr: Älä muuta virka! ::) Aina joutuu arpomaan mihin rahansa sijoittaa, kaikkea ei valitettavasti voi saada. Itse olen seurannu ebaytä ja välillä siellä tulee J-dolleja vastaan ihan hyvällä hinnalla. :)

Ivla

Vaihteeksi ulkokuva J-Dollista:


Jasmiina2

Hauskan näköinen J-doll. Kampaus on kiva ja hiusten väri myös.  :smiley:

Ivla

Kiitos, Jasmiina2! Nukke on alunperin kokomustiin pukeutunut Melrose Avenua (http://www.amiami.com/top/detail/detail?scode=FIG-DOL-0049).

Hunajasieni

http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/index.php?cPath=26
Pakko linkata muillekin himottelijoille kun Pullipstylen J-doll tarjonta ampaisi juuri kuudesta 23:n ja siellä oli useampikin hyvin edullisesti saatavilla oleva ihanainen!

Sorruin ja tänne tulee Maroseica St. Mie olin jo luopunut toivosta sen kanssa. Kun se oli aina niin hintava. Postit oli 20$. (Kaksi nukkea tulee 40$ eli kannattaa tilata yksitellen niin voi sujahtaa tullin ohi.)

Mutta voi pyhät pyssyt! Olin sillee en syö sit! Onneksi rahaa tulee jo 22pv, mutta saakutti kun kokoajan vaan pistän rahat palamaan ja säästöt on syöty. Tarvin pankkitilille ja paypaliin lapsilukon.  :-\ (Tilasin jo aiemmin yhden lisää ja avasin tänään viiden pullip-perheen nuken lotin... Jösses.)

Puppeteer


Minun ensimmäisen J-dollin vaatteet ovat hyvin sillisalaattia ja tukka aikamoinen hamppu, mutta nämä ovat asioita joita voin hyvinkin muuttaa!  :smiley:


Näin on jo parempi~