Jun Planningin J-Doll

Aloittaja Ivla, joulukuu 11, 2013, 18:41:51

« edellinen - seuraava »

Jasmiina2


Xelha

Mielenkiintoinen tapaus  :D Ihanan boheemit vaatteet ja vaaleanpunaiset hiukset! voi ei, pitääkö minunkin hankkia J doll...  ^^

Ivla

Lainaus käyttäjältä: Xelha - maaliskuu 02, 2014, 00:19:06
Mielenkiintoinen tapaus  :D Ihanan boheemit vaatteet ja vaaleanpunaiset hiukset! voi ei, pitääkö minunkin hankkia J doll...  ^^

Suosittelen,  Xelha :peukku: Etenkin kaikkien 16 tuumaisten nukkejen ohessa tykkään kovasti näistä pikkuisista ^^ Nukkejen vaatteet ovat mielestäni laadukkaat ja meikit sekä kasvot kauniit.

karrieerik

Avenue Kleber kokeili keväällä laatikoista löytyneitä vaatteita.






Ivla

Ihanan raikkaita kuvia, karrieerik! Minkä nuken vaatteet J-Dollillasi on?

Vasterlanggatan:




Ivla

Pari kuvaa kesältä suosikki-J-Dollistani:






Ivla

Vaihteeksi talvisissa maisemissa.


Ivla


Ivla

Onko muilla foorumilaisilla J-Dolleja? Pidän etenkin näiden asuista :cuteyes:


Hunajasieni

Pitikin tulla tätä katsomaan, minä jo mietin että onkohan täällä J-doll-topaa mut olihan täällä!  :aplause:
Itse tilasin vasta toisen J-dollini, Crescent Roadin. Pullipstylellä kun on aika herkulliset alennukset. (Harmi että ne 35$ hintaiset kerkesivät jo loppua kaikki! Niitä oli useampi. Toisaalta tämä oli näistä ehkäpä mulle se mieluisin, että ehkä parempi näin. :cuteyes: ) Rua Garrett ois kanssa kiva, tykkään sen kuulaasta ihosta. Ja onhan sillä upea asu ja hiukset ja meikkikin. Toimiva kokonaisuus. Tosin mulla ei haittaa vaikka ei oliskaan, tukan ja vaatteet kun vaihtaa ihan helposti. :D Ei mulla esim. tuo eka J-doll niin ole omia vaatteitaan pitänyt yhtään, mutta tiedän että ne sopivat jollekin toiselle nukelle niin... :wink:

Tässä vielä linkki niihin tarjousnukkeihin:
http://www.pullipstyle.com/pullipstyle/index.php?cPath=26

Mullahan on noita pullippeja aika iso lauma, että vaatteita ei J-dolleilta ainakaan tule puuttumaan. Olen yrittänyt valita sellaiset nuket että on kiva meikki ja asu, kun en toistaiseksi ole päässyt takaisin meikkaussorvin ääreen... Yksi kappale multa jo kotoa löytyykin, Gran Via. Halusin tummahipiäisen niin päädyin tuon hankkimaan ebaystä. Ostin sen vasta viime vuonna (nukkejahan ei ole enää julkaistu moneen vuoteen) ja ebayn puolelta. Aikaisemmin, varsinkin julkaisuhinnat tuntuivat korkeilta, mutta nyt ehkä aika ja hinta on kohdannut tjtn. :D Olis kyllä kiva kustomoidakin yksi, mutta näillä on niin sieviä alkuperäisiä nassuja, että vähän harmittaisi pyyhkiä pois... Ellei sitten jotain todella edullisesti löydä. Toistaiseksi olen tosiaan mennyt meikin mukaan että on sellainen josta tykkään.  :cuteyes:

Kuvia ei ole vielä, mutta varmaan jossain vaiheessa tulee otettua kun toinenkin saapuu. Se on jo postitettu! :dance-to-the-groooowe:
Postittivat samana päivänä kun tilasin ja maksoin!

Ja musta vähän tuntuu että ei ne ainoiksi jää... Olis kiva saada joku 4-kroppainenkin yksilö. Ei varmaan ihan heti kuitenkaan, seuraavana ois tähtäimessä Isul, sitäkänään mulla ei vielä ole yhtäkään. Tuntuu että on nyt tämä hiatuksen jälkeinen aika painottunut aika paljon siihen että olen vihdoin hankkinut sellaisia nukketyyppejä joita en vielä omista. (mm. J-doll, Silkstone, Bratzillaz, Azone)

---

Mutta laittakaa toki lisää kuvia, J-doll kuumetta on vielä selvästi ilmassa! Oli tosi kiva selailla ketju läpi ja katsoa kaikkien kuvia, niin kauniita nukkeja kaikilla ja upeita kuvia!  :hbeat:

Ja Ivla hemmetti vieköön, nyt musta tuntuu että määkin haluan Alice-J-dollin. Damn! Onko sulla siis toi sama nukke noissa kahdessa viimeisessä kuvassa? Vai mikä nukke tuo Alice on? Mulla on joku juttu Alice-nukkeihin... Tai siltä ainakin tuntuu että ei enää riitä tuo Pullip Alice ja kaksi miniä... Yks monsteri mulla jo on josta ois tarkoitus tehdä Zombi-Alice...

Ivla

Ihana saada tähänkin ketjuun eloa! Hieno uutinen, Hunajasieni :aplause:Crescent Road on kaunis nukke. Itsekin pitdän todella paljon Rua Garrettin värityksestä mutta hinta on liikaa minulle :cuteno: Odotan innolla kuvia J-Dolleistasi.

Koetan kaivaa arkistosta kuvia / kuvata lisää huomenna :smiley: Kiitos kommenteista! Tuo Alice-nukkeni (sama kahdessa alimmassa kuvassa) on oikeasti Robson Street (puukasakuvassa alkuperäinen asu). Minäkin suorastaan rakastan kaikkea Alice-nukkeilua :hbeat:

Hunajasieni

Joo sama homma, Rua on minustakin aika hintava. Siksi kai mulla ei sitä (ainakaan vielä) olekaan!  ::) Vasta nyt kun sai himpun edullisemmin noita ylipäätään niin ostin, vaikka siitä asti kun julkaisivat niin on enempi ja vähempi himotellut. Taino ihan aluksi en pitänyt, mutta niin on käynyt melkö monien uudempien nukkejen/nukkelajien kanssa... Varsinkin sellaisen sarjan lisäykset, josta omistan jo jotain muuta nukkea.
Ja kiitos tiedosta! Tosin mitä katelin ebaystä niin oli kyllä Robson Street valitettavasti aika hintava. :X

https://pullipsandjunk.com/pullips-company/j-doll/j-doll-release-list/

Olin aika yllättynyt kun löysin tämän listan. En ole koskaan nähnyt yhtä "kattavaa valikoimaa" J-dolleja missään, ja siis että 62! Se on hurjan paljon enempi mitä ajattelin. Toinen on se että ekat on tullut jo 2007, eli toisena nukkeiluvuotenani. o___O Huh. Ajattelin että ekat J-dollit oli tullut vasta 2008 tai 2009...

Nyt on uusi tyttö haettu ja vapautettu paketistaan! Crescent roadilla oli erilainen paketti, se oli suorakaiteen mallinen edestä, toisin kuin Gran Vialla, sillä oli lähempänä neliötä oleva boksi. Huomasin myös kun olin vaatettanut Crescentin udelleen että molemmilla oli valkoiset mekot (vieläpä hiattomat mutta siihen yhtäläisyydet loppuivatkin asussa) ja vielä pitkä kihara tukka... Tai Crescentillä on lähinnä laineet, ja onhan toi mohair toki erilainen materiaalina, mutta silti. XD Ja kun oli noista Alice:istä puhe... Puin Crescentille päälle osan Pullip Raphian stock-asua (niillähän on sama kroppa) ja vasta myöhemmin illalla tajusin että siihen asuunhan kuuluu myös valkoinen kani! Kistus! XD Jotain salatyötä aivot selvästi tehneet. :D Ne kuteet oli vielä tommosessa laatikossa jossa on riisuttuja ja lajittelemattomia asuja, niin miten sattuikin että tää oli just siinä eikä oikeassa boksissa...

Ja voi olla että niitä kuvia joutuu hetken odottamaan... ::) Mulla oli blogi rikki muutaman kuukauden niin mulla on useampi shootti kuvattuna, vaan ei nettiin laitettuna. Ja tällä hetkellä on yksi postaus mikä kiilaa kaikkien ohi, niin sekin vielä.

Poris

Piti katsoa, että kun nuo on nimetty teiden ja katujen mukaan, että onko jotain Suomesta. Joo. Mutta millä ilveellä Punkantie on päätynyt nuken nimeen? Valinta on kyllä hyvä, kyseessähän on idyllinen hämäläinen pieni kylätie. Nukke ei kovin punkkalaiselta näytä. Tai sitten en tunne punkkalaisia riittävästi. :P

Ja näköjään hinnatkin ovat jo karanneet käsistä.

Hunajasieni

Poris: Sieltä löytyy myös Esplanadi Katu. En tiedä onko hällä sitten paremmin suomeen sopiva vaateparsi.  ;)

Joo, joillakin nukeilla on hintaa ihan hirveästi. Toisaalta ebayssä pitää aina muistaa että se ei välttämättä ole nuken oikea markkina-arvo, jotkut saattavat pyytää ihan järjettömiä hintoja, mutta kukaan ei osta. Vaan niinhän ne sanovat että se ei ole tyhmä joka pyytää...

Ivla

Yksi sisäkuva vaihteeksi :)