Ulkoilukuvia

Aloittaja myrva, joulukuu 11, 2012, 12:01:13

« edellinen - seuraava »

HelloDolly

On kyllä hieno tuo soutelukuva, niin luonnollisen näköinen ja kaikki mittakaavassa!  :aplause: Täti Monika on ihan velho näiden kuviensa kanssa!   :cuteyes:  :palvoo:

Jennijee

Upea kanoottikuva tosiaankin! Täti Monika Eläkeläisineen ovat mestareita kaikessa. Hauskaa, että koira on mukana SatuRallissa ^^

Vivi

Mie veikkaan, että Eläkeläisiltä sujuu eskimokäännös inkkarillakin, on ne sen verran taitavia! Kiva, kun saatiin vähän making of- tietoakin tuosta kuvasta. Harvemmin sitä tulee ajateltua kuinka paljon "työtä" yhden onnistuneen kuvan ottamiseenkin tarvitaan.
If it makes you happy...

kitecat

Loistokuva eläkeläisistä!  :smiley: Ja hatun nosto vaivannäöstä. Mie itte en kovin viiti, valitettavasti, nähdä vaivaa kuvien suhteen. Sitten harmittaakin kun jostain tietystä asiasta ei oo tullu onnistunutta kuvaa  :naamakämmen:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

severus69

Syksyllä retkellä



Tennisottelu


Hiihtämässä


Talviurheilua
Barbie and the Rockstars!

Ninni-doll

Oho! Teillä on jo lunta! Ihania kuvia  ^^

Jasmiina2


Ivla

Söpö kuva, Jasmiina2 - olisipa jo kesä ^^

myrva


Ninni-doll

Kadehdittava nukke ja ihanan värikäs kuva  :peukku:

Rana

Myrvalla on ihanan värikäs kuva  :cuteyes:

Kävin seikkailemassa tutulla museo kanavalla. Tosin tämän kokoluokan nukkejen kanssa miljöö on lähinnä viittteellinen juttu, hah


Leidit pysyivät pystyssä <3






Kohtuu kokoinen ankkuri on joltain laivalta jäänyt matkan varrelle  :D

Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi

Adalia

Hienot maisemat nukeilla :)
Life in plastic
It's fantastic!

Satumaa

Aiemmin keväällä kuvattuja ulkokuvia joukkio:






















sometimes being invisible has it's advantage

Jasmiina2

Oi, tuo sateenkaarikutrinen Sindy. Olen katsellut sitä aina välillä ebayssa. Vaaleanpunainen keiju on kaunis kukkien keskellä.  :smiley:

Rana

Ihanaa kukkaloistoa, varsinkin pinkki keijukainen  :cuteyes: Hitsikkä kun Sindynkin nassu alkoi tuota sateenkaarihiuksista tuijoteltuani ihastuttaa ihan uudella tavalla.
Olen vakavissani, se oli vitsi!

blogi