Itsetehdyt vaatteet ja asusteet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:41:47

« edellinen - seuraava »

Clairis


DarkJedi

#481
Tyttöjen nukeille piti kehitellä heidän valitsemista langoista jotain hyvin helposti puettavaa ja tässä mekot berbiekoossa ja sitten toinen noille vanhemmanmallisille Winxeille.

Nuo paksusta langasta neulotut nyt ei mitään tyylikkäitä ole mutta leikeissä helppokäyttöisyys saa mennä sen edelle.



No, nyt on kuvakin.

Nanariaana



Uimapukuja, joita olen virkkaillut. Blogissa lisäkuvia, en viitti niitä tähän laittaa. Itse oon tosi tyytyväinen näihin, ja aikaakin meni melkein koko kesä :D
Miehen päällä olevat vaatteet on kaupasta, naisen mekon olen itse virkannut.

Louhi

Ihanat nuo vanhanaikaiset Kenin henkseliuimahousut  :aplause:

Louhi

Lainaus käyttäjältä: DarkJedi - elokuu 25, 2015, 22:09:49
Tyttöjen nukeille piti kehitellä heidän valitsemista langoista jotain hyvin helposti puettavaa ja tässä mekot berbiekoossa ja sitten toinen noille vanhemmanmallisille Winxeille.

Pitäisikö tässä olla joku kuva?

Merineiti

Joo noi henkselit on ihanat :D Ei aivan boratia sentään :D
And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

Nanariaana

Kiitos. Noita on mukava tehdä, nopeeta hommaa :)

Jennijee

Susannan työhuoneelta tee-se-itse tarvikepaketti barbien suomalais- ja virolaisvaikutteiseen kansallispukuun :peukku: Kiva puku :smiley:

Louhi

Wau!  :Look_Up:
Tuossahan oli myös hyviä ompeluohjeita ihan tuollaiseen vanhaan perushameeseen. Talletin heti kirjanmerkkeihin.

Satumaa

sometimes being invisible has it's advantage

Louhi


Merineiti

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by;

FatFashion

Ihan mielettömän ihania Satumaan ja DarkJedin neulokset!! Varsinkin tuo DarkJedin vaaleanpunainen mekko kukilla  :hbeat:

Turha surra kun on jo paskat housussa.

Poris

Tein taas vähän protoja. Otan Nukke- ja Nallemarkkinoille mukaan. Vähän simppelimmin vaihteeksi.  :D


Hunajasieni

Kahlasin koko ketjun läpi, on kyllä upeita käsitöitä kaikilla! :palvoo: Siis vautsi vau!

Erityisesti täytyy vielä ihastella Porista, aivan upeita alusvaatteita olet tehnyt! Ja siis ymmärsinkö oikein että olet jollain liimalla niitä laittanut kasaan eikä ompelemalla? Saako kysyä mitä liimaa olet käyttänyt? Ja toi lateksisetti! Voi jestas! Aivan älyttömän upea. Oletko tehnyt niitä yhtään muille kuin itsellesi? (Ja jos niin saako udella minkälaista hintaa olet pyytänyt?) Osaan kyllä jotain vaatteita tehdä, mutta lateksiasut on kyllä jotain mitä en uskalla kokeilla edes.