Tilannekuvia

Aloittaja Jasmiina2, joulukuu 27, 2012, 20:29:46

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Hurjaa menoa täällä! :neurotic:

Tipitii


Menneen kesän tilanteita ....


     


Jennijee

Noh noh noh, ollaankos sitä oltu vähän heinissä kieriskelemässä. :wink: Kyllä pojan kelpaa, kun on kaksi heiliä rinnalla :D

kettujasusi

Eihän noi vielä ole kieriskelleet kun hiukset on ihan ojennuksessa eikä yhtään kortta missään. Tilanne kyllä selvästi päällä

whitney

Apua, toi heinälatokuva! Ja muken ilme.... alkaa ihan poskia punoittaa :blush:

Linda S. Irina

Oli pakko koetestata tuo järjettömän kokoinen dreamhouse. Barbie harjaamassa kuitujaan.  :dance-to-the-groooowe:









Tuo talo on ihana, enkä malta odottaa, että pääsen kuvaamaan lukuisia kuvatarinoita siinä. xD Sitä paitsi, tuollaisia kuvia on niin ihana tehdä, valoa ja pinkkiä. <3

RAAH olen niin täpinöissäni!!

Täti Monika

Lainaus käyttäjältä: Linda S. Irina - marraskuu 22, 2013, 20:21:34
Barbie harjaamassa kuitujaan.
:rofl: Nimenomaan  :peukku:
Hyviä, valoisia kuvia  :aplause:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Linda S. Irina

Heh! xD BLinD-tyyliin! Nuket on nukkeja!

Kiitos! <3 Kiva kun tykkäät! :D

whitney

Ihanan kirkkaat ja tarkat värit kuvissa! :cuteyes: Minkälainen kamera sulla on? Niin ihanan pinkkiä ja muovista <3

Linda S. Irina

Tavallinen järkkäri sigman macrolinssillä, canon 550D, mutta käytän paljon photoshoppia. :D tuo kamera on jo aikansa elänyt ja uusi ei olisi pahitteeksi, mutta onneksi kuvankäsittely pelastaa kuvat!

Alice

Ihanat värit noissa kuvissa! Barbie on niin Barbie  :D

Ninni-doll

Varsinaisia unelmia nuo kuvat! Onko tuo se uusi Dreamhouse-talo? Kuinka monta huonetta? Minkä hintainen?

Vivi

Oih, tuo pinkki kuvapläjäys on just sitä, millä karkotetaan tätä syksyistä harmautta! Siinä on varmaan tosiaan kuvaajakin saanut varsinaisen piristysruiskeen! Piristävää myös nähdä nuket juuri sellaisina kuin ne ovat! :peukku:

Tipitiin heinälatoromantiikkaa tihkuva kuva on kans ihana. Kenin ilme on varsin muikea, mitä tuleekaan kohta tapahtumaan...  :D
If it makes you happy...

Linda S. Irina

Voi apua kiitoksia taas, en meinaa kestää tätä positiivisuutta! :D

Ninni
, on niin kuin onkin, normaalihinta oli 325-350 (en muista), mutta Toys R Usissa oli tarjouksissa, joten lähti 200€:lla! Ajattelin ennen TRU:ssa käyntiä, että olisin ostanut paikallisesta leluliikkeestä 220€:n Barbietalon, mutta se ei ollut kovinkaan iso, niin päätin hylätä. Samalla viikolla lähdin sitten Turkuun ja kirkaisin kun näin tämän talon TRU:ssa! Oli jonossa jälkeeni oleva lapsi kaverin mukaan hyvin kateellisen näköinen. xD Tässä on 6 huonetta (vaatehuone, olohuone/parveke, kylppäri, makuuhuone, keittiö ja ruokailutika), vaatehissi ja iso hissi keskellä, huoneen saa laajennettua, että hissi tulee näkyviin ja saa näin myös lisätilaa siihen, tai sitten kiinni, jolloin hissi menee "piiloon" ja talo on nelikulmainen. :D Kalusteet ja muut härpäkkeet tulivat mukana!

Vivi
, No oli kyllä ihanaa kuvata! Sitä en kiellä.  :D Itse en omista taitoa tai mielikuvitusta luoda omia nukkeja, kalusteita tai taloja, joten olin niin iloinen, että Barbie Life in the Dreamhouse -sarja antoi minulle "luvan" nauttia Barbeista ihan sellaisinaan! Rakastan ihmisten realistisia nukkeja ja hahmoja yli kaiken, nautin niiden katsomisesta ja minua on aina kiehtonut miniatyyritavarat ja realistiset minihuoneet (kuolaan aina kun katselen uusia kuvia täällä foorumilla), mutta itse vihaan askartelua eikä minusta olisi tehdä tuollaisia. Mutta jes! Pinkki on paras, ja ihme miten rakkauteni Barbie-muoviin on kasvanut. xDD

Adalia

Pinkki on todellakin paras :D Life in plastic, it's fantastic!  :hbeat:

Ihania kuvia!

Mut minäpä olen vieraillut 1:1 kokoisessa Dreamhousessa, Berliinissä :D :D Saa käydä kuvia kuolaamassa ketjussaan ;) Tuon talon pitäisi lähteä Euroopan-kiertueelle, mutta Dreamhousen Saksa-sivu on jo poistettu :(
Life in plastic
It's fantastic!