Nukkejen lemmikkejä

Aloittaja Tipitii, helmikuu 18, 2013, 23:06:42

« edellinen - seuraava »

Täti Monika

Kiitos, HD. Se on omakin suosikkini noista kuvista  :cuteyes:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tutu

Ihania kuvia! Hitsi kun saisi itsekkin aikaiseksi kuvata ja jostain vielä taitoa siihen.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Täti Monika

Kiitos Tutu  :cuteyes: ( sulla on niin söpö nimimerkki että aina pakko liittää toi hymiö perään )
Rupea ihmeessä kuvaamaan! Kuvaamaan oppii vaan kuvaamalla ahkerasti eikä nykypäivänä kuvauslaitteellakaan ole sanottavaa merkitystä- näin jokin aika sitten tuttavan puhelimella kuvaamia matkakuvia ja ne nähtyäni rupesi kyllä mietityttämään mitä järkeä kanniskella järkkäriä oheiskamoineen  :neurotic: Mulla on itsellä vaan vanha yksinkertainen kännykkä jolla voi soittaa ja laittaa tekstareita, mutta näköjään uudempien puhelimien kuvausominaisuudet on ihan laadukkaan pokkarin tasoa, vähintään.
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tutu

Kiitos. Isäni on antanut sen mulle jo kun olin pieni.  :smiley:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Tutu

Löytyy toi avomiehen järkkäri mutta välillä tuntuu että tulen hulluksi sen kanssa. nyt se vain zoomailee, eikä suostu ottaan yhtään kuvaa... huoh. akkuakin näyttäisi olevan jäljellä  :head-to-the-wall:
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Täti Monika

 :Look_Up: Jos kuvauskohteessa ei ole riittävää kontrastia niin ei ehkä pysty tarkentamaan, siitä jatkuva tsuumaus? Tai sitten oot liian lähellä kuvauskohdetta eikä optiikka riitä?
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Täti Monika

Pakko vielä postata tämä "behind the scenes" josta käy ilmi että koiranpentujen kuvauksella on varsin työllistävä vaikutus  :D

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Puppeteer

Ihania kuvia täällä, Täti Monikan kuvat, varsinkin epäonnistuneemmat, olivat varsin realistisen oloisia, kaikkine kommelluksineen. Ja tuo Behind the scenes on todella upea kuva! Siinä on saanut yksi jos toinen näprätä, että on koiraperhe saatu mukavasti kuvattavaksi! ^^
Ja pakko sanoa, olisipa itsellä hermoja asetella noin upeita kuvia.. :D

Tutu

How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Letizia

Aivan uskomattoman eläväinen kuva jälleen kerran! Kameralaukku ja keittiöjakkara ja kahvipannu ja kaktukset ja kaikki, ja tietenkin koko koiraperhe.

avotuli

Aivan ihana kuvasarja TätiMonika!  :hbeat:  kiitos!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Täti Monika

Paljon kiitoksia Puppeteer, Tutu, Letizia ja avis  :hug:

Lainaus Puppeteerilta: Ja pakko sanoa, olisipa itsellä hermoja asetella noin upeita kuvia.. :D
- nukketalossa on se hyvä puoli että se on koko ajan saatavilla lavasteeksi, siksipä näidenkään kuvien asettelu ei kestänyt kauaa. Nukketalon huono puoli taasen on suuri tilantarve ja pölynkeräys ja onhan se tietysti ainakin mulla aika yksipuolinen kun on samojen nukkien kotina koko ajan.  Erilaiset, vaihtuvat dioraamat olisi ihania tehdä mutta ei tahdo oikein aika eikä tila riittää ja sitten pitäisi kuitenkin purkaa taas pois  :gonna-cry:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Marianne

#88
Täti Monika: Voi, tietäisitpä miten pienessä tilassa mä pystytän ja kuvaan dioraamani. Niiden seinät on kirjaimellisesti aina jotain pöydän tai kaapin seinää vasten. Hädin tuskin mahdun itse liikkumaan niiden ympärillä. Välillä on pitänyt pöydänkin alla käydä että olen saanut kuvattua juuri oikeasti kulmasta.  :rofl: Isoja dioraamoja en ole edes yrittänyt purkaa pois samana päivänä, vaan olen jättänyt ne levälleen ainakin pariksi päiväksi ja kuvannut niissä mahdollisimman paljon kerralla. Pitäisi taas pystyttää yksi, jotta saisin nukketarinan käyntiin pitkästä aikaa. Seuraavassa dioraamassa aion kuvata tapahtumia kolmeen jaksoon.

Mä muistelen kaiholla niitä sun kilpailukuvia siihen muutaman vuoden takaiseen International Jet Set Diva -kisaan.  :hbeat: Olisi kiva nähdä sulta lisää dioraamoja. Jospa vaikka kevään tullen innostut? Vaikka on tuo nukketalokin älyttömän upea. Aina tulee bongattua uusia juttuja noista sun kuvista.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Puppeteer

Kun olisi eläimetöntä tilaa tarpeeksi.. Minulla kun ei onnistu se, että jättäisin edes pieniä dioraamoja levälleen, heti sieltä koira kiikuttaisi tavarat pois tai kissa istuisi kaikkien tavaroiden päällä.. Mutta ihana haaveilla ja katsoa mitä kaikkea te muut keksitte! ^^