Barbie-leikkien ja panoraamojen lavasteet

Aloittaja Adalia, huhtikuu 01, 2013, 17:16:51

« edellinen - seuraava »

Adalia

Tähän kuvia Barbien kampaamoista, kaupoista, kahviloista jne.

Löysin Heinolan Talousmuovi- ja lelusta (oli tänään auki  :aplause: ) ihanan naamiaisputiikin, jota olin ihastellut aiemmilla käynneillä. Tuo pinkkiasuinen nukke on minulla jo :D

Ko. liike osti aikoinaan Brion Barbie-maahantuontiosaston kaikki jäämistöt, siksi kauppa on keräilijöiden suosikki - minutkin kauppias tunnisti keräilijäksi tavasta, jolla silmäilin valikoimaa  :rofl:

Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi


Ninni-doll

Olipas kiva löytö! Mulla ei ole mitään virallisia putiikkeja, välillä jotain itse kyhättyjä

Ivla

Ihana putiikki!  :cuteyes: Minulta löytyy tämä:



Hieman samanhenkiset näyttävät olevan  :Look_Up:

Aliisa

Tosi upeat nuo Adalian ja Ivlan putiikit. :palvoo:
Tuo on just se unelma joka mulla vain unissa toteutuu (ja usein siellä toteutuukin :D) että nykypäivänä vielä kaupoista löytyy vanhoja Barbiejuttuja. Jäikö sinne Henolaan vielä jotain Barbietavaraa myymättä vai onko koko Brion varasto myyty?

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - huhtikuu 15, 2013, 18:13:28
Tosi upeat nuo Adalian ja Ivlan putiikit. :palvoo:
Tuo on just se unelma joka mulla vain unissa toteutuu (ja usein siellä toteutuukin :D) että nykypäivänä vielä kaupoista löytyy vanhoja Barbiejuttuja. Jäikö sinne Henolaan vielä jotain Barbietavaraa myymättä vai onko koko Brion varasto myyty?

Vähän huonosti jäi mitään, paikalliset keräilijät käyneet apajilla :D Tuota putiikkia saattoi jäädä vielä toinen kappale.

Ivlalla on ihana kauppa kanssa  ^^
Life in plastic
It's fantastic!