Nukkejen lemmikkejä

Aloittaja Tipitii, helmikuu 18, 2013, 23:06:42

« edellinen - seuraava »

Tipitii

Tänks! Korianterin joukossa kissa tassuttelee (ja ihan sisätiloissa)  :smiley:

kitecat

Lainaus käyttäjältä: Tipitii - syyskuu 29, 2014, 21:05:50
Tänks! Korianterin joukossa kissa tassuttelee (ja ihan sisätiloissa)  :smiley:

Siis ihan sisäkissa  :rofl: Sori, oli pakko  :D Mä oon vissiin vähän väsyny, ku tuo niin laitto naurattamaan...  :chuckle:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Louhi

#47
Tässä nukkejeni lemmikkejä.



Tuo vihreätakkinen joulubarbien kissa on laatikossa säilytyksessä jotenkin kellastunut.
Pieni valkoinen kissa on jennijeeltä saamani joulunuken kissa, jonka lahjoitin nukelle myöhemmin.
Chihuahua on Isontalon Jussilta saamani joulunuken mukana tullut koira, jolle tuli nimeksi Sophie.
Musta-valkoinen Re-Mentin kissa on Tatjanan Rieti (nimi Fingerporista), jonka kitecat toi minulle lahjaksi ensimmäiseltä Hampurin messureissultaan.
Iso kultainen noutaja on S.I.S. Trichellen Biggu, jonka huomasin olleen työpaikan ruokalan vitriinissä myytävänä varmaan monta vuotta. Koriste-esineiden hinnat oli alennettu kolmeen euroon, joten oli pakko.

Tipitii


Ihania kisuleita ja koiruuksia  :hbeat:
Mustavalkoinen kitti erityisen lähellä syäntä  :D

ja kultainen noutaja on kyllä niin oikean näköinen - tuo katse  :cuteyes:

Alice

Tuo Louhin kultainen noutaja  :hbeat: Pitää itsekin kuvata noita elukoita joskus.

Milia C

Oi siulla on tuo re-mentin kakkiva kissa!  :hbeat: se ilme on hulvaton etenkin kun tulee mukana se hiekkalaatikko
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Hoo, heti heräsin tänne ketjuun, kun luin "kakkiva kissa"! :D On kyllä mahtava kakka-ilme :peukku: Ei ole miullakaan pahemmin noita elukoita kertynyt nukeille. Muutama kissa vain. :smiley:


Louhi

Ihania kissoja! En ole aikaisemmin kuullutkaan näistä Kitty in my pocket -leluista.

Tutu

Mulla on noista jäljellä joku yksi tai kaksi, niillä oli kai tarkoitus harrastaa "kissanäyttelyjä" ja niiden mukana tuli jotain pisteytyskortteja (mulla on 1kortti jäljellä). Teininä myin vain läjeittäin minigrip-pussiin pakattuna jollain 5markalla... nyt tietysti harmittaa... Hinnat näytti olevan aika suolaset ebayssä.
How we behave toward cats here below determines our status in heaven.

Täti Monika

"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Silky

Täti Monika! Eih! Miten ihana..!  :faint:  :faint:  :faint:  :hbeat:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

Jennijee

Ooi miten ihana kuva! MUTTA missä on kissit? ^^

Silky

Lainaus käyttäjältä: Jennijee - toukokuu 09, 2015, 20:01:21
Ooi miten ihana kuva! MUTTA missä on kissit? ^^
Jossain tädin selän takana, keskellä ruokapöytää?  :D Tuntui vaan niin loogiselta vastaukselta että pakko postata... Oisko omakohtaista kokemusta  :chuckle:
~~~~
www.flickr.com/silkysdolls
~~~~

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Silky - toukokuu 09, 2015, 20:03:55
Lainaus käyttäjältä: Jennijee - toukokuu 09, 2015, 20:01:21
Ooi miten ihana kuva! MUTTA missä on kissit? ^^
Jossain tädin selän takana, keskellä ruokapöytää?  :D Tuntui vaan niin loogiselta vastaukselta että pakko postata... Oisko omakohtaista kokemusta  :chuckle:

Tai vaan nukkumassa... jossain rötköpötköllään...

Aivan ihana kuva  :hbeat:
Kauppiaasta keräilijäksi taas