Itsetehdyt kalusteet ja tarvikkeet

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:45:55

« edellinen - seuraava »

Jennijee

Oletko tehnyt tai tuunannut nukeillesi kalusteita? Entä askarrellut jotain pientä tai isoa?  8)

Marianne

#1
Tässä Täti Monikalta ostettu upea katossänky. Elliot pääsi esittelijäksi.  8)








Itse oon tehnyt Sybilin olohuoneeseen verhot...




Sekä tapetit, ikkunan ja vihreät tyynyt. Kuvissa näkyvä sohva on myös käsintehty, mutta eBaystä ostettu. Se koostuu kolmesta elementistä, joten sen saa aseteltua vaikka sängyksi!  :D Seinät on 6-millistä vaneria joka pysyy pystyssä aika hyvin, mutta levyt on varmuuden vuoksi teipattu kiinni toisiinsa ulkopuolelta. Ei vie paljon säilytystilaa pinottuna.



Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

Tuunattu sänky, alkuperäistä sänkyä on sängynpohja



Uudelleen tuunattu pöytä



"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Milia C

Ai niin, olihan nuo pari sohvaakin, lohkari sohva on alusta asti mieheni (Isontalon Jussi) tekemä.
Toinen on myös päällystetty korurasia...



"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

Ihan mielettömän upeita!!!!

Tässä tämä itsetehty takka barbeille. Käytetty puun paloja, uloin osa on maalattu taulunkehys, tulisuoja on lusikankuivaustelineen pohjasta irrotettu verkko joka taivutettu ja maalattu. Työkaluteline rautalangasta ja itse tikut on kaikkia cocktailtikkuja ja nutturapiikkejä joissa helmet kahvana :D


Jennijee

Hienoja juttuja alkaa kertyä tänne!  8)

Itse olen uudelleen päällystänyt korurasia-sohvan Marimekon Unikko-kankaalla.


Aliisa

Hurjan hienoja kalusteita. :palvoo: :faint:
Lohikäärme-sohva on upea ja sopii tuolle neidolle loistavasti.
Ja Ninnin takka on tosi tyylikäs. Hyvin taas keksitty hyödyntää materiaalia siihen. :peukku:
Korurasiat on kyllä niin sopivia Barbelille kuin olla vaan voi. Itellekin yksi sellainen päätynyt. :)
Täti Monikan sänkyä taisinkin jo vanhalla foorumilla ylistää. :cuteyes:

Jasmiina2

Tässä hiljattain valmistunut Starbucks kahvila myyjineen. En ole koko kahvilaa itse tehnyt vaan ennemminkin duunannut. Maalannut uudestaan, hommannut kahvit, kassakoneen ym. vastaavaa  :D


Tanja83

Lainaus käyttäjältä: Milia C - marraskuu 26, 2012, 21:13:26
Ai niin, olihan nuo pari sohvaakin, lohkari sohva on alusta asti mieheni (Isontalon Jussi) tekemä.
Toinen on myös päällystetty korurasia...





Upea sohva!  :aplause: Miehesi ei varmaan ota tilauksia vastaan??  ;)

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Jasmiina2 - joulukuu 27, 2012, 20:25:26
Tässä hiljattain valmistunut Starbucks kahvila myyjineen. En ole koko kahvilaa itse tehnyt vaan ennemminkin duunannut. Maalannut uudestaan, hommannut kahvit, kassakoneen ym. vastaavaa  :D



Mä haluun mun barbeille Starbucksin  :aplause:
Life in plastic
It's fantastic!

Alice

Mahtava Starbucks!

Mulla on tuo sama pohja, mutten ole vielä puolen vuoden jälkeenkään jaksanut tuunata sitä valmiiksi  ::)

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Tanja83 - joulukuu 27, 2012, 20:28:41
Upea sohva!  :aplause: Miehesi ei varmaan ota tilauksia vastaan??  ;)

Kannattaa kysellä, hän on täällä Isontalon Jussi-nimimerkillä. Sen verran voin vinkata varmaan yleisesti että 2013 vuoden puolella mielellään varmasti ottaa vastaan kun saa paremmat välineet.  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Isontalon Jussi

#12
No kait sitä vois muutaman tehä :peukku:

On mulla tässä nyt meneillään vähän pienempi sohva prokkis, jos joku sitten tykkää niin muutaman saatan tehä.

Kiinnostaskohan ketään osallistua "Suunnittele unelmien sohva/huonekalu" skapaan?
Mietin vaan, että olis vähän jotain vipinää?

Jos vaikka olisi sen verran kiinnostuneita niin vaikka 3 palkitaan isolla ihailulla ja ihan äänestys ja silleen?
Voisihan siihen vaikka taikoa pääpalkinnonkin ;)
What does the scouter say about his power level?
It's over 9000.

Vivi

Tämmönen tuli taas surffaillessa vastaan: http://southerndisposition.blogspot.fi/2011/12/diy-three-ring-binder-barbie-dollhouse.html

Tuommoset "kansiohuoneet" ois käteviä ihan kuvaustaustoina. Ei maksa paljoa ja menee pieneen tilaan silloin kun niitä ei käytetä.  :peukku: Samassa blogissa oli ohjeita myös huonekalujen tekoon.
If it makes you happy...

Jennijee

Olen päätynyt tuolle sivulle joskus ja olin aivan ällikällä lyöty! :naamakämmen: Miksei tuollainen seinä ole koskaan tullut mieleen?  :D Kuvaustaustaksi täytyisi tuollainen kansionurkka tehä. :peukku: