Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Juu huomasin silloin teillä että talosta löytyi tutun oloisia tavaroita  :D Tuo lila lamppu ei käy tuonne Nichellen ja Íchiron olkkariin, niille pitää ostaa vihreä. Shania saa tuon lilan   :tongue: Kiva löytää tavaroita jotka oikeasti toimii! (eikä vaan näytä lampulta) Nukketaloissa kun on muutenkin niin hämäriä nurkkia että usein on hankala kuvata

Marianne

#271
Voi mikä ihanuus!  :palvoo: Pakko päästä Tigeriin!  :faint:

Mä olisin tarvinnut led-valoja sellaisessa ketjussakin (kuten jouluvalot). Kävin maanantaina Keravan Anttilassa ja Prismassa. No eipä löytynyt.  :gonna-cry:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Jussi

Ihan pakko kysyä että paljon tuommonen kiva led-lamppu kustantaa? Teen varmaan kaverille pienen (heh heh)  :D listan tigeriin niin voisin tuommoisenkin tahtoa.

Satumaa

Muistaako Ninni-doll yhtään paremmin... olisko ollut 3 tai 4 €? En mä varmaan paljo kalliimpaa olisi raaskinnut ostaa. Epäilisin jompaa kumpaa.  ::)
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

3 euroa se vaan maksoi! Huomenna haen niitä lisää  :D
Aurora, Tigerissa on ainakin sellainen led-valosarja jossa on eri värisiä palloja. Ajattelin itsekin, että se sopisi johonkin syskyllä ulkona kuvattavaan juttuun partylampuiksi

Satumaa

#275
Ja mulla on sekin valosarja  :chuckle:, söpöt pikkulamput, Barbietalon terassin kaiteeseen kierrettynä  :smiley:

Tigeristä löytyy aina kaikkee nukeille!  :peukku:
sometimes being invisible has it's advantage

Marianne

#276
Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - heinäkuu 03, 2014, 23:57:55
3 euroa se vaan maksoi! Huomenna haen niitä lisää  :D
Aurora, Tigerissa on ainakin sellainen led-valosarja jossa on eri värisiä palloja. Ajattelin itsekin, että se sopisi johonkin syskyllä ulkona kuvattavaan juttuun partylampuiksi


Missä Tigerissa yleensä käyt ostoksilla? Mä olen käynyt vain siinä Kampin Tigerissa. Pitäisi kyllä päästä kohta uudestaan, kun en ole varmaan tänä vuonna käynyt kertaakaan.  :shock:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

kitecat

Voi hitsi kun Oulussa ei oo Tigersiä  :head-to-the-wall:
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Kävin tänään Tigerssä ja löysin tuon lampun :D Ostin lilan.
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Minä ainakin käyn yleensä asematunnelin tai Itiksen Tigerissa, aika harvoin siellä Kampissa

Louhi

#280
Taas yksi syy lisää käydä Helsingissä kääntymässä: Tiger! Vähänkö saattaa tulla laskua. Just eilen mietin ystävän kanssa, että pitäisi tosiaan mennä vaikka viikonlopuksi syksymmällä käymään tms.

Kuopiossa olisi ollut Tiger!  :cry: :head-to-the-wall: :neurotic: Kävin siellä vasta toukokuussa ja en tiennyt mitään!!!!

Siama

Tampereella on jopa kaksi Tigeriä ja lampuissa ei ole mitää nukkekelpoista! O_o
Huurto, siä muovasit minut talviyöstä. Veistit kuurasta ja jäästä, valelit avannon veellä ja kovetit hyisellä viimalla.

- Siama -

Ninni-doll

No äkkiäkös noita lampun lierakkeita diilaa. Haluaako joku? Meen alkuviikosta hakemaan itselleni mustan ja vihreän

HelloDolly

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - heinäkuu 05, 2014, 22:09:55
No äkkiäkös noita lampun lierakkeita diilaa. Haluaako joku? Meen alkuviikosta hakemaan itselleni mustan ja vihreän


Hienoa, jos viitsit diilata!  :cuteyes:  Mä haluaisin kaksi mustaa, kiitos!

Marianne

#284
Voitko diilata mulle turkoosin, vihreän ja mustan lampun? Ja sen led-valosarjan jos löytyy? Mulla ei ole mahdollisuutta käydä siellä itse varmaan pitkään aikaan. Sitten kun pääsen niin valikoima on varmasti vaihtunut.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.