Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Marianne

#180
 :faint:

Voi miten hieno löytö! Pitäisi päästä taas Tigeriin.  :chuckle:

Ja nyt vasta huomasin Vivin kuvan peililipastosta... Olen myös nähnyt sen Tigerissa ja harkinnut sitä nukeille. Mun ostopäätös kaatui juuri niihin isoihin nuppeihin. Olisikohan ne helppo vaihtaa?  :tongue:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

 :Look_Up: Taidanpa miekin ampaista heti torstaina!  :D Siellä naapurissa, Sinellissä, olis kans yks lipaston aihio, jonka vois maalata valkoiseksi...
If it makes you happy...

Marianne

Ota sitten kuvaa Sinellin lipastosta jos tulet ostaneeksi.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Ka miepä otan! Koetan nyt vielä miettiä järjellä sitä hommaa, kun tuli ostaneeksi sen peililipaston.  :D
If it makes you happy...

Marianne

Oliko se Sinellin lipasto puinen? Mitkä oli mitat suunnilleen? Kävin jo nettisivulla kurkkimassa, mutta ei löytynyt mitään uutta.  :chuckle:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Vivi

Sanoisin, että oli aika samankokoinen kuin tuo ylläoleva peililipasto. Jennijee oli kans mukana, kun sitä hipelsin. Ehkäpä hän muistaa paremmin. Kattelin kans nettisivuilta ja yritin googletellakin, mut eipä löytyny kuvia..  :whaddado:
If it makes you happy...

Jennijee

Juu se oli sellainen korkee piironkisenkkilipastolaatikosto :D Olikohan kolme tai neljä laatikkoa... Karkee puupinta, että tarttee hioskella ennen ja maalauksen välissä. Tykkäsin  :smiley:

Vivi

#187
Kuin myös tykkäsin! Ja tää toope osti jo maalit ja hiontapaperitkin valmiiks ja sit bongaskin tuon peililipaston. Mutta olis kyllä kiva saada valkoinenkin...  :blush: Siinä oli muuten ns. upotetut nupit, mut ne vois vetäistä huitsinnevadaan, kääntää laatikot ja laittaa jotain sopivampaa vetimiksi.

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 31, 2013, 17:17:08
Ja nyt vasta huomasin Vivin kuvan peililipastosta... Olen myös nähnyt sen Tigerissa ja harkinnut sitä nukeille. Mun ostopäätös kaatui juuri niihin isoihin nuppeihin. Olisikohan ne helppo vaihtaa?  :tongue:

Jos keksit miten nuo liimatut saadaan siististi irti, niin sitten...  Ideoita otetaan vastaan! :D
If it makes you happy...

Marianne

No, mä taas ajattelin että sä testaisit, ja mä ostaisin sen peililipaston vain siinä tapauksessa että ne nupit saa irti.   ;) :D En taida muuten viitsiä hankkia peililipastoa. Se Sinellin puinen lipasto vaikuttaa kyllä lupaavalta ihan kuvaakin näkemättä... ja juurikin valkoiseksi maalattuna, shabby chic -tyyliin.  :cuteyes:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Adalia

Lahden Tigerissä ei ollut sitä peililipastoa :( Mutta onneksi tuo lamppu sentään Barbie-tavaraksi :D
Life in plastic
It's fantastic!

DarkJedi



Alemakasiinista löytyi samanlainen peuranpää kuin Vivillä, tässä valo vaihtelee sinisestä vihreään. Lasinen pikkukuusi (näitä oli joulupukki ja lumiukkokin mutta ne oli niin kökköjä etten ostanut) ja nippu omenoita jotka on kyllä enemmän passeleita isommille nukeille. Joulukoristeet oli sopivasti kaikki puoleen hintaan.

Tiimarista löytyi 70% alesta paketti olkipukkeja (oliko niitä nyt 4 paketissa, punaisia ja oljenvärisiä) jotka on oikeasti kuusenkoristeita sekä pieni lasinen pinkki joulukuusi joka myös on kuusenkoriste. kaikki oikein sopivankokoisia Barbien joulupöytään. Kuvaa en nyt ottanut kun olen vienyt nuo jo yläkertaan turvaan.

karrieerik

Minä yritin katsoa Tigerista tuollaista peuran päätä, mutta en löytänyt... :-\

Vivi

#192
Lainaus käyttäjältä: Aurora - tammikuu 01, 2014, 10:42:09
No, mä taas ajattelin että sä testaisit, ja mä ostaisin sen peililipaston vain siinä tapauksessa että ne nupit saa irti.   ;) :D En taida muuten viitsiä hankkia peililipastoa. Se Sinellin puinen lipasto vaikuttaa kyllä lupaavalta ihan kuvaakin näkemättä... ja juurikin valkoiseksi maalattuna, shabby chic -tyyliin.  :cuteyes:

Hah, vai niin se menikin!  :D No katotaan, uskallako kokeilla irrottamista. Mut meen huomenna käymään siellä Sinellissä. Otan kuvia ja voin ottaa mittojakin siitä lipastosta. Jos sit haluat semmosen, ni voin tuoda sen siulle Seinäjoen näyttelyyn (ellet sit löydä pääkaupunkiseudun liikkeistä).

Niin joo... Kävin tänään tuossa meidän lähi-ABC:lla ja tutkin kerrankin marketin takaseinän tilpehöörihyllyjä tarkemmin. Siellä oli tuota kuvassa esiintyvää n. puolet isompina noita "piikkipöytiä".

Lainaus käyttäjältä: Aurora - joulukuu 05, 2013, 15:56:49


Siellä olis ollu musta, jossa oli hopeanväriset metallipiikit, mutta hinta oli yli 17 euroa (ja se pinkkimustakin oli kiva). Tällä kertaa oli kuitenkin tolkku mukana, joten se ei suuresta kiusauksesta huolimatta tullu mukaan.  :D
If it makes you happy...

Vivi

 :Look_Up: No niin, taas oli nopeat syöny hitaan miettijän.  :naamakämmen: Eihän siellä Sinellissä ollut enää yhtään lipastoa. No, hyvä heille, kun kauppa oli käynyt. En viitsinyt jonottaa kassalle kyselemään niistä, kun siellä oli yllättävän vilkasta ja vain yksi myyjä. Jospa Lahden Karisman liikkeessä olis. Vois kurvata sen kautta, kun tuun Lahteen miittiin...  ::)
If it makes you happy...

Satumaa

Ideaparkin pikku liikkeessä oli alemyyntiä (yllätys näin tammikuulla  :tongue:).
Mahtoikohan liike olla nimeltäänkin joku Accessoriez...  ::)

Korvisliuska Barbieille löytyi:

sometimes being invisible has it's advantage