Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Marianne

#150
Menin Helsinkiin ostamaan pensseleitä, mutta tuli sitten ostettua muutakin sälää, kuten yleensä.  :chuckle:

Tigerista löytyi tuollainen oranssipiikkinen pöytä mun nukeille. Olisin ostanut vihreän, mutta ainut vihreä oli poistettu paketista... Voi olla että mä vielä katkon piikit joka tapauksessa, joten värillä ei ole niin väliä. Näkyi myös olevan pinkkipiikkinen tarjolla. Tai sellainen marjapuuron värinen. Noi piikit on aika hentoa materiaalia, eli varmasti ne saa helposti katkottua pois.  :peukku: Lisäksi ostin pari tuollaista tasapainoilijafiguuria. Onko nukkesi ihan varmasti henkisesti tasapainoinen? Tai tuntuuko hänestä joskus siltä kuin kantaisi kaikkea maailman taakkaa harteillaan?  :D Ajattelin, että noihan sopii loistavasti psykiatrin toimistoon! Noiden lisäksi figuureita oli vielä kahta muuta mallia.





Ne hirvenpäinä mainostetut peuranpäät oli mun mielestä liian isoja, joten niiden sijaan ostin kokonaisen peuran!  :D En itse asiassa ole ollenkaan varma mikä tuo on. Ehkä nuori kuusipeurauros? Taitaa olla vähän liian pieni sellaiseksi. Sen säkäkorkeus on 9 senttiä, eli sen puolesta kävisi metsäkauriiksi, mutta sarvet on väärän malliset ja aikuisella metsäkauriilla ei ole valkoisia täpliä. Harkitsen ottavani noi sarvet pois, mutta en tiedä saisiko niitä siististi leikattua. Olkoon siis nuori, pienikokoinen kuusipeura ainakin toistaiseksi.  :tongue: Se menee psykiatrin toimistoon täytettynä elukkana.  :shock:

Kattokruunu löytyi Stockmannin kuusenkoristeosastolta.   :wink:


Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#151
Oh, ihana kattokruunu. Tahtoo... :D


No tässä on kyllä mukana ihan ehtaa  :barbie: -tavaraakin mutta pöytäkuusi Biltemasta, Tiimarista (meillä ei ole vielä Tikrua) pienempiä joulukoristeita (viimeinen paketti), koristenauhaa ja 3 kpl niitä Tiimari pyyhekumeja: Dinosaruksia!  (vaikkapa Shellylle tai Tommylle) ja Tavaratorin LED-valoja.



siellä myös näkyy vahingossa luukku nro 5. sisältö... :D
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalmina

Hauskat tasapainoilijafiguurit Auroralla ja hieno kattokruunu!
Milian nukeilla on tiedossa kuusen koristelua.  :D

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee

Tosi kivaa tavaraa ootte kaikki löytäneet! Täytyy alkaa katsella tavaraa sillä silmällä, että saisin ensi vuonna uuteen ompelimoon sälää. Jos se vaikka joskus valmistuis....

Marianne

Varmasti valmistuu! Mäkin kerään tavaraa pikkuhiljaa. Siihen psykiatrin toimistoon oon kerännyt tavaraa jo ainakin pari kuukautta. Ehkä tänä viikonloppuna viimein saan sen pystyyn.  :D Ja Sybilin ruokasaliin oon kerännyt tavaraa varmaan vuoden verran... Tänään löytämäni kattokruunu on taas yksi lisäys sinne.  :cuteyes:

Onpas Milialla kiva kahvila... Siitä tuli mieleen, että mun kahviladioraama kaipaa päivitystä. Uudet pöydät ja tuolit on hankintalistalla. Lisäksi haluaisin rakentaa saman tien toisen kahvilan! Siitä tulisi musiikkikahvila musiikkikaupan viereen. Jukeboksi menee sitten sinne. Että noihin haalin sitten tavaraa vielä ainakin muutaman kuukauden ajan. Oon jo pari vuotta kerännyt soittimia sitä musiikkikauppaa varten!  :rofl:

Tiimarissa näkyi muuten sellaisia 20-senttisiä lasisia kuusia nukkekokoisine lasikoristeineen. Moderniin jouluun.  ;)
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

#156
 :Look_Up: Olisin varmaan muuten sen Tiimarin lasisen kuusen ostanut mutta mulla on edellisen vuoden kuusi jossa on väriä vaihtava led sisällä...  :smiley:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

whitney

#157


Kirpparilta löysin jo aikaa sitten tuollaisen ostoskärryn. On hivenen liian matala barbielle mutta paremman puutteessa saa kelvata, niin pääsee tämäkin tyttö SHOPPAILEEN!

Satumaa

Niin oranssihan se kolmas piikkipöydän väri olikin!  :blush: Juu ja se toinen oli se sellainen anilliinin ja violetin välimaastosta.

Mun TLB-silmään ne peurat näytti ihan hyvältä, mutta en niitä kyllä oo mitenkään mittaillutkaan. Olkoon ne sitten vaikka poikkeuksellisen isoilta peuroilta; metsästäjällä on käynyt lykky kun sai jättisaalista!  :chuckle:

Mun täytyy päästä tuo stockan koristevalikoima kans katsoon, ehkä ensi viikolla...  ^^

Milian kahvila on kyllä ihana!!  :peukku: Tykkään niin tuollaisesta sixtari-American Dinereista, ihan ihmisillekin. Niissä on moodia!  :hbeat:
Ite voitin huudosta kahvilan  ^^, ja rekvisiittaa moiseen olen jo jonkin aikaa ostellut. Ehkäpä jonkin ajan päästä saisin sen kasaan, kunhan tulee eka kotiin, ja kunhan keksin jostain sopivat tuolit. Pitänee tehä ite, ku sais jonkun kivan, tyyliin sopivan mallin. Siitä ei valitettavasti taida tulla kovin nostalginen kahvila, on vähän kirjava värimaailma ja ehkä liian nykyaikainen. Saapa nähä tuleeko esim. maalattua sitä tiskiä tms...  ::)

Oi, miten autenttiset ostoskärryt! Mäkin tahtoisin! Ei se pieni mataluus haittaa, onhan niitä erikokoisia kärryjä muutenkin.  :cuteno:
sometimes being invisible has it's advantage

whitney

Tuo Bambi on ihana! Olen ihastellut sitä Tigerin ikkunassa mutta en ole ehtinyt sisälle saakka. Toivottavasti niitä vielä on.

Vivi

Hei, hienoja löytöjä ihmiset!

Bambi on kyllä söpö. Mie voisin huolia sen ihan vaan koristerekvisiitaksi muuten.  :cuteyes:
Ja Milian koristelukuvat on ihania! Silmä poimii kuvista vaikka kuinka monta herkullista yksityiskohtaa!

Mitä tulee noihin Tiimarin lasikuusiin, niin minusta se viimevuotinen oli kivempi, kun siinä oli ne koristepallot. Niissä, joita oon tän vuonna nähny, oli ei-niin-kivat lasiset lahjapaketit. Pallot näyttivät kivemmiltä!  ;)

Hauska tietää, että on muitakin, jotka kerää rekvisiittaa pikku hiljaa. Itse haalin kaikkea meikki- ja kampaamotavaraa joskus rakennettavaan kauneussalonkiin. Vaateputiikkiin sopivia kalusteita/tavaraa tulee kans hommattua, jos jossain näkyy sopuhintaan. Kuten jo jossain aiemmassa postauksessa totesin, että tilaa niiden rakentamiseen ei tällä hetkellä juuri ole, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa!  :D
If it makes you happy...

Marianne

Mä näin Tiimarissa sekä sellaisia lasikuusia joissa oli lahjapaketit mukana että sellaisia joissa oli pallot, ja pallojakin taisi olla kahta erilaista lajia eri kuusissa.  :peukku: Itse kuuset oli samanlaisia kaikissa seteissä. Väriä vaihtava led-valo olis kyllä ollut kiva... Sellaisia kuusia en nähnyt.
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Milia C

 :Look_Up: Se LED-kuusi on viime vuonna jostain Tavaratorilta ostettu.. :D.
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll

2 vuotta sitten ei löytynyt MISTÄÄN barbille sopivia joulukuusia. Muistan kun etsin ja kyselin ja paras vaihtoehto olisi ollut Stockalta sellainen rautalangasta väännetty kuusen silhuetti! (kai ikkunaan tai oveen tarkoitettu) Niimpä hain barbeille metsästä oikean kuusen! Hiippailin hämärässä kirveen ja taskulampun kanssa kuin mikäkin sekopää  :rofl:
Viime vuonna sitten löysin Tiimarista sopivan pikku kuusen. Tänä vuonna taas on näkynyt vähän kaikkialla nukeille sopivia kuusia. Mullakin on nyt kolme. Se viime vuotinen Tiimarin kuusi, sitten löysin kirpparilta vähän pienemmän kultaisen kuusen moderniin tyyliin ja Jennijeeltä oli saatava sellainen ihana käsintehty

DarkJedi

Meillä on jossain varastojen perillä isännän mummon peruja oleva pöytäkuusi jossa on valot: juuri sopivan kokoinen Barbieille. Jos vaan löytäisin sen, kesällä viimeksi näin ja laitoin jemmaan.