Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Marianne

#120
Onpas hyvän kokoinen tynnyri Satumaalla! Ja Tipitiin hedelmäkulho on upea löytö. Pitäisi ehkä itsekin ostaa sellainen tiramisu että sais pari tuollaista vatia.  :D


Mä löysin todella pitkään jukeboxia etsittyäni eBaystä ihan aidon näköisen jukeboxin! Ei tarvinnut tyytyä muoviseen Barbie-hökötykseen. Sellaiset on liian pieniäkin. Tämäkin saisi olla vähän korkeampi kuin parikymmentä senttiä, muuten on hyvän kokoinen, ja on tehty puusta! Etuosan koristeet vain ovat muovia. Vasemmalta alhaalta puuttuu yksi koriste, mutta muuten tämä on ihan loistokunnossa. Sisällä on lisäksi FM-radio, josta kuuluu joku venäläinen kanava ainakin.  :D Etupaneelissa on oikeiden (vanhojen) kappaleiden nimiä, ja se on itse asiassa luukku jonka takana on se radio. Ja sisälle syttyy valo. Laitoin sen päälle kahteen viimeiseen kuvaan, vaikka ei se paljon erotu kun kuvat on muuten sen verran valoisia... Elliot pääsi esittelijäksi.  ;)









Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Satumaa

Oi tommoinen juke olis niin ihana just johonki vanhanajan kahvila-diodraamaan!!  ^^
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Tiger-käynnillä löytyi taas kaikkee kivaa Barbieille!  :peukku:
Kun jaksais kuvata...
Mm. paperiliittimiä, jotka on pieniä henkareita! Just joillekin Shellyn kokoisen vaatteille, tai vaikka laukkujen ja huivien ripustukseen.
Rasia on 1€ ja siinä on 12 kpl. Ostin useamman heti.  :cuteyes:
Kangas- ja samettinauhoja, sekä satiininauhoja ostin erilaisia, vaateompeluun tai muuten koristeluun. 1€/rulla alkaen.
Eri metallinsävyisiä kynttilänjalkoja pöydän jaloiksi (olin aiemmin ostanut muualta lasilevyjä poistomyynnistä ja nyt löytyi kivat jalat).
^^
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Oi katsokaa miten ihanan kuusenkoristeen löysin äsken Stockalta!


Adalmina

 :shock: Onko toi kuusen koriste !!!  :shock:  IHANA!  :drewl:

Ninni-doll

On! Ja tuo jalusta on posliinia tai kipsiä ja kupu saattaa olla jopa lasia (tai kovin lasimaista akryylia). Käytän sitä varmaan kuusessakin mutta otan sitten satiininauhan pois ja nuket saa hienon leivoskattauksen  :cuteyes:

HelloDolly

Aurora: mahtava löytö tuo Elliotin esittelemä jukeboxi, se on tosi hieno!  :peukku:

Ninni-doll: kertakaikkiaan ihana tuo kuusenkoriste, aivan täydellinen kuudeosamaailman herkkukattauksiin!  :cuteyes:

Satumaa

Oi, kiitos vaan villauksesta, Ninni-doll!  :peukku:
Munkin täytyy päästä Stockalle, haluaa pari tommoista kupua. johonkin leipomo-diodraamaan olis varsin ihanat.  :hbeat:
Nauhan kun poistaa niin jää vielä pieni kahva kupuun nukkesormille.   :smiley:
sometimes being invisible has it's advantage

Ninni-doll

Niin, ja vielä jos toisesta sais varovasti irrotettua tuon kuvun. Voisi konditorian tiskillä nukke ensin osoittaa leivonnaista ja sitten myyjä muka ottaisi sen sieltä kupu toisessa kädessään  ^^

Adalia

Stockan kuusenkoristeista olen minäkin löytänyt  :barbie:-silmällä vaikka mitä useana vuonna (mm. kattokruunuja) - kiitti Ninni, pitää päästä taas Stockalle :D
Life in plastic
It's fantastic!

Marianne

#130
Ihana muffinssitarjotin!  :faint: Vielä kivempaa olisi jos kuvun saisi irti...  :D Mutta kelpaisi kyllä mullekin ihan tuollaisenaan. Pitääpä käydä Stockmannilla ensi viikolla kun olen menossa Helsinkiin ostamaan pensseleitä.  :cuteyes:

Joulun alla on aina muutenkin hyvä tehdä löytöjä. Kuusenkoristeitahan on vaikka minkä mallisia - esimerkiksi soittimia! Mä löysin viime vuonna useita erilaisia (tosin eBaystä).  :peukku:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

avotuli

Kirpussa oli tänään muovinen jukebox kello ehkä 20cm korkea. Oisko ollu 5e. Voin hakea jos joku tarvii.

Tuo kakkukupu on aivan ihana!
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Jennijee


whitney

Vautsi mikä jukeboxi!!
Itse pidän juuri niistä muovihärpäkkeistä, mutta en voi olla ihailematta täällä foorumilla, kun monet teistä jaksatte etsiä noita aidon näköisiä huonekaluja ja tavaroita. Niillä saa kyllä aivan erilaisen fiiliksen ja upeita kuvia.

Tuo kuusenkoriste on mahtava! Löysin viime vuonna Stockmannin joulukuusenkoriste-osaston ja hullaannuin niihin kaikkiin ihaniin koristeisiin. Silloin en vielä keräillyt niin aktiivisesti. Tänä vuonna on käynyt monta kertaa mielessä että pitäisi käydä Stockan jouluosastolla juuri Barbie-silmillä katsomassa, täytyykin tosiaan mennä.