Tavaroita löydettynä Barbie-silmällä

Aloittaja Jennijee, marraskuu 26, 2012, 17:30:29

« edellinen - seuraava »

Vivi

Voi ihanuus!!!  :aplause: Ja onkos noi gladioluksia, jotka siun viherpeukalo-Barbie on saanut kukoistamaan noin kauniisti? Nyt kyllä alkoi omaakin viherpeukaloa kutittamaan.
If it makes you happy...

HelloDolly

Ihana keväinen kuva! Hieno löytö tuo pieni häkki ja hyvä idea laittaa sinne kukkia!  :peukku:

Milia C

Löytyipä mullekin edes jotain kirpparilta... Barbie-silmällä

Matto, "taulu" ja tuoksukynttilöitä...

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Ninni-doll


Adalmina


Milia C

En nähnytkään niitä mutta muori tempas jostain hyllystä mukaan  :D
"Kato, ihan selvästi Barbielle!"
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - kesäkuu 11, 2013, 20:48:00
Eli DarkJedi, Minea, Adalmina, Milia C ja Aurora ainakin. Oliko Avis mukana? Tämän voisi siirtää diilaus-osastolle koko rimpsun...

Avis ottaa paketin kiitos. Öhh pitää koettaa jakaa diilailuun...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

DarkJedi



Löytyi tuolta Facenookin ryhmästä (KYNeltä) tälläinen mainos. Nyt selvisi sitten mitä on minulle Barbieloteissa päätyneet jääkaappi, vedenkeitin, leivänpaahdin ja muutama muu oikein sopivan kokoinen juttu.  :D


Ninni-doll

TaruisellaAaveella on tuo sama keittiö tavaroineen. Ollaan käytetty sitä Silky Streetissä Jäykän perheen keittiönä  :peukku:

Satumaa

Oi että, oikein kaunis ja aidonnäköinen, sekä iiiihanan maalaisromanttinen  :hbeat: keittiö!! Voi kun sais tuollaisen jostain, sopis paremmin mun kartanoon kun nuo violetti-vihreä-valkoiset ja itse suttuisesti hopealla maalatut keittiökalusteet. Liian nykyaikaisia tyyliin...  :eieieiei:
Vaikka onhan mulla läppäreitä, kännyjä yms... talossa  :blush: mutta kalustus ja vaatetus sais olla historiallisempaa pienin nykyajan maustein. Vähän sekoittelua.   ::)
sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

No voi huh huh!! Menin kattoon Ebaystä, että jos vois ostaa itelleen nuo keittiökalusteet, niin siellähän olikin koko setti myynnissä. . . 950$!!!!!  :shock: :shock:

Ei ihan mun hintatasoa...  :-\

:cry: :cry: :cry: :cry:
sometimes being invisible has it's advantage

karrieerik

Meillä on noita kaikenlaisia astioita ja ruokia, ajattelin laittaa ne tunnistuspuolelle, mutta ei tatvitsekaan tuon mainoskuvan takia :cuteyes:

Muistaakseni osa tuon sarjan tuotteista on hieman isoja Barbie-nukeille, pitäisi kaivaa esiin ja tutkia ::)

DarkJedi

Oli tuolla Facebookissakin muutama kauhistellut noiden hintaa mitä niistä e-bayssä pyydetään. Taitavat olla aika haluttuja.

Ninni-doll

Nuo keittiönkaapit on juuri täydellisiä barbeille, osa astioista saattaa olla vähän suuria. Tässä kuva Silky Streetistä Jäykän perheen keittiöstä:

Aliisa