Barbie-aiheiset paidat ja asusteet

Aloittaja Aliisa, elokuu 01, 2013, 20:35:10

« edellinen - seuraava »

minnastardust

Tiimi-paita on tietysti, sekä vähän aikaa sitten tilasin ebaysta t-paidan sekä tuollaisen Jasmiinoiden linkittämän mekon. :D Ja  :barbie: -pyyhkeen sain kaverilta joululahjaksi. :blush:

Jasmiina2

Ai sullakin on mekko tuolta samalta myyjältä minnastardust. Mahtaakohan olla samanlainen kuin jompi kumpi meidän mekoistamme  ::) Sain vihdoin kuvattua jotain Barbie juttuja mitä meiltä löytyy.

Mekot, jotka on tosiaan ostettu ebaysta.



Korvakorut, jotka ostettiin Los Angelesin reissulla.



Lisäksi löytyy ainakin Barbie käsipyyhe, joka on saatu Bulgarian tuliaisena ja Barbie pussilakana setti, joka taisi tulla joululahjaksi.  :smiley:

Bambi

Ostin viime viikonloppuna Italiasta tuollaisen Barbie hupparin tummansinisenä:

http://zuiki.myshopify.com/collections/pe-2013/products/felpa-2

Samaisesta kaupasta ostin retron Barbie t-paidan. Onhan noi Reproduktion mutta, nostalgista 80-luvun Barbien ystävälle.





Aliisa

Bambin linkki ohjautui Beverly Hills 90210 -huppariin, tarkoitit varmaan tätä: http://zuiki.myshopify.com/collections/pe-2013/products/felpa-1 Tosi hieno tuo Barbie -huppari. :peukku: Tuolla kaupassa on muitakin hienoja, jotka ostaisin erittäin mielelläni. :palvoo: Ainakin Guns 'N Roses paita, Music Television -paita, ruskea nahkatakki. Mutta noita ei varmaan voi tilata Suomeen?

Minnastardustin mekko on tosi upea. :smiley:

Jasmiina2

minnastardust: meiltä löytyy sama mekko  :D

Aliisa

Onnittelut Jasmiina2:llekin upeasta mekosta ja tosi hienot myös nuo korvakorut. :peukku:

avotuli

Ihania mekkoja! Niitä ei tahdo tätikoossa olla...  :-\

Teepareita ja mitä vaan voin painaa, mainostekstiilit.com on rettua ja kassia jne, ei tuu lisenssit vastaan kun omaan käyttöön, ei myyntiin, painetaan pieniä eriä.

Mä haluisin kovasti tuon TheBdoll.com tekstin ja jonkin nukenkuvan, tyylitellyn viivakuvan...
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Ninni-doll

Juu ehdottomasti pitää saada paita jossa lukee TheBdoll.com  :cuteyes:

Adalia

 :peukku:

Mä tarviin Milanon Conventioniin Barbie-paidan :D
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Thebdoll.com paita olis kyllä kiva, itsekin haaveilen siitä. :smiley: Mun pitäis ehkä järjestää paidan kuvan suunnittelukisa. :peukku:

Bambi

Kyllä noita  :barbie: juttuja on vaikka mitä hienoja teillä!! Bdoll paita ois cool! Ei kun suunnittelukisa pystyyn!  :aplause:

Kiitos Aliisa korjauksesta, Juu, Mulla tuli joku virhe kai tohon linkkiin, eli Barbie hupparia tarkoitin.

Ei valitettavasti voi tilata Suomeen, mutta noita Zuiki kauppoja on ainakin Italian suurimmissa kaupungeissa. Menen vielä marras- tai joulukuussa käymään Italiassa ja sen jälkeen tulen käymään Suomessakin. Voin yrittää parhaani hankkia moisen hupparin (ja jotain muutakin jos on tarvis) ja postittaa sitten Suomesta jos joku on kiinnostunut. Yksäriä vaan niin katsotaan sitten jos asia järjestyy. Niin kauan kun noita on netissä niin luulis olevan kaupassakin.

Aliisa

:Look_Up: Oho, kävipäs tuuri. :shock: Nimittäin oon menossa vielä tänä vuonna Italiaan. Joten voin sieltä sit koittaa bongailla noita kauppoja. Suuret kiitokset vinkistä. :peukku:

avotuli

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - syyskuu 14, 2013, 23:10:06
Thebdoll.com paita olis kyllä kiva, itsekin haaveilen siitä. :smiley: Mun pitäis ehkä järjestää paidan kuvan suunnittelukisa. :peukku:

JOOO kannatan kisaa!!! Yksivärinen viivagrafiikka on hyvä painaa ja selkeä painettuna myös. Tuo fortsan logopimu väreineen vaatii siirtokuvana tuottamisen... kalliimpi tuplasti. Toki sen voi muuttaa viivaksi ja painaa ilman väritäyttöjä yksvärisenä.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Maritsa

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - syyskuu 14, 2013, 22:01:12
Juu ehdottomasti pitää saada paita jossa lukee TheBdoll.com  :cuteyes:

Ois tosi upeeta omistaa TheBdoll -paita!  :peukku: