Barbie-aiheiset paidat ja asusteet

Aloittaja Aliisa, elokuu 01, 2013, 20:35:10

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Käytätkö tai omistatko Barbie-aiheisia vaatteita (esim. paitoja) tai asusteita? Ja tänne myös keskustelua niistä yleensäkin. Ja saa myös vinkata, jos näkee jossain myynnissä jotain kivaa. :peukku:

***

Mulla on musta Barbie-pään siluettipaita, jonka tilasin aikoinaan Avikselta sekä denim-sävyinen kukkaro, joita myytiin muutama vuosi sitten Itellan postimyymälässä. Tykkään kummastakin tosi paljon. :blush:

Ja äsken tilasin just yhden Barbie-aiheisen paidan eBaystä:
http://www.ebay.co.uk/itm/Barbie-Womens-Printed-T-Shirt-White-/261257349267?pt=UK_Women_s_T_Shirts&var=&hash=item3cd426c893
Tykästyin tuohon niin paljon ja hintakaan ei ollut kuin vaan 10 euroa (ja muutama sentti päälle) postikuluineen. Noita on vieläkin siellä M- ja L -kokoisena, jos joku tarvitsee. :cuteyes:

Jasmiina2

Meillä on yhdeltä ebay myyjältä ostetut Barbie mekot, yksi musta ja yksi valkoinen.
Tässä linkki myyntikohteeseen  :smiley:

http://www.ebay.com/itm/Barbie-Doll-Print-Bodycon-Ladies-Skirt-Legging-Dress-Tunic-Top-Pencil-3-4-/400500336637?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item5d3fae27fd

Meiltä löytyy myös esim. Barbie korvakorut ja löytyisiköhän jotain muutakin. Pitää kuvailla.  :photo:

karrieerik

Aliisan tilaama paita on hauska :cuteyes:

Margaux Langen valmistamat korut ovat hienoja, en tiedä pitävätkö kaikki täällä Barbien paloista valmistetuista koruista :chuckle: Joskus pitäisi saada hankittua joku monista upeista koruista :cuteyes:

http://www.margauxlange.com/

Vivi

Niin juu, onhan miullakin ne Aviksen tekemät ja diilaamat silhuettipaidat!  :beast:
If it makes you happy...

Jennijee

Vautsi Myrva mistä noi kaks ekaa on!? Tahtoooooo...

Adalia

Vivi: mä oon hankkinut Suomesta FF-laukun :D Toinenkin käsilaukku on, sekä pari lompakkoa...

Aviksen paita löytyy täältäkin - mutta tahtoo muitakin  :barbie:-tekstiilejä!
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Mulla on myös tuo Aviksen diilaama silhuettipaita pinkkinä ja Adalialta ostettu valkoinen  :barbie:-t-paita. Yksi pieni käsilaukku löytyy ja luurille joku pussukka. Noiden lisäksi on Blythe-käsilaukku

Milli

Löysin Lontoosta muistaakseni jostain japanilaisesta ketjumyymälästä useita erilaisia ilmeisesti virallisen lisenssin Barbie-t-paitoja. Värejäkin oli monta ja olivat vielä alessa. Ostin vain yhden, naistenmallisen mustan, jossa lukee Barbie-logo isolla edessä neljällä eri pinkin sävyllä ja kerran valkoisella, hienoista kimalletta tietenkin mukana. Logot menee vähän limittäin allekkain. Vois laittaa kuvaa kun muistan. Paita on tosi laadukas ja pitkähelmainen, ei nouse vyötärölle pyörimään.  :D
Paidan mukana tuli musta ponnari, jossa oli musta sydän ja siihen painettuna pinkki Barbie-logo. Ponnarin lahjoitin eteenpäin.

Toinenkin Barbie-paita löytyy, valkoinen, jossa piirretty kasarityylinen Barbie ja Ken. Sitä käytän tosi vähän ja oon harkinnut myyntiäkin, oisko kerran pidetty. Mie en osaa valkoista käyttää.

Sellainen charms-tyylinen rannekoru olisi kiva, josta roikkuisi vaikka mustia ja valkoisia Barbien kenkiä. Helpostihan sellaisen askartelisi.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Satumaa

Toi Myrvan "being this beautiful"-paita on ihana!  :hbeat:

Mä harrastan korujen tekoa aina välillä, ja myynkin. Oon kerännyt johonkin muoviriipusrasiaani joitain Barbielle liian pieniä kopiokenkiä sitä varten että tekis korviksia tms... voishan sitä rannekoruakin koittaa. Hommasin ihan jotain millin tai puolentoista poranteriä sitä varten että vois porata riipuksiin rinkulanreiät ja avata umpinaisia reikiä.

Ja tietty parittomat kengät joutais hyvään käyttöön rannekorussa kun ei tarvis olla kahta samanlaista  :peukku:

Mulla on Barbien tuoksu (lasten tietty) ja jossain pitäis olla joku shampoo tai suihkugeeli.
Sit on jossain lasten lahjapakkauksessa tullutta Disney-prinsessatavaraa.

Siis Barbie-oheistuotteita ja kosmetiikkaa, sekä koululaistavaraa saa Avonilta. Nyt varmaan taas on paljon kuvastossa kun koulut alkaa. Oon ite rekisteröitynyt sinne ja tilaan aina välillä muutaman muun kanssa kun tarvitaan jotain. Mut sinne on ihan helppo itekin rekisteröityä, ja voi tehdä vaikka kimppatilauksen.

sometimes being invisible has it's advantage

Satumaa

Nyt siellä on näköjään vaan nuo perustuotteet:
tuoksu, suihkugeeli, shampoo, tuoksusuihke ja selvityssuihke.

Haa, tuo selvityssuihkehan olis aika nappi nimikkotuote Barbien takkutukkien selvityksessä!  :peukku:

Ehkä seuraavassa voi taas olla niitä koululaistuotteita yms...
sometimes being invisible has it's advantage

avotuli

Pitäisi painaa uusia paitoja, keksiä vaan toinen kuva. Kuvaideaa kehiin...

Tuota aiempaa ois yksi musta M jäljellä, jos joku tarvii.

Mulla on 50v näyttelystä sateenvarjo ja pari käsi-/olkalaukkua. Vaatteet tahtovat olla pieniä mitä valmiina saa  :-\
Kauppiaasta keräilijäksi taas


Adalia

 :Look_Up: Ehdottomasti :D

Milli: mä oon väsännyt pinkeistä Barbien kengistä rannekorun. Eräs koruyrittäjä Lahdessa taas tekee Barbinkenkä-korviksia. Hitsi kun ei ole korvissa reijitystä  :naamakämmen:

Avis: painaisitko tosiaan taas uudenlaisen Barbie-teepparisetin? Oisko ihan Barbie-teksti ok vai tuleeko lisenssit vastaan?
Life in plastic
It's fantastic!

Vivi

Barbiecollectorissa olis kivoja t-paitoja ja muuta sälää: http://www.barbiecollector.com/shop/browse/style_for_you?showall&sort=

Erityisesti toi Bling Stiletto Tee olis kiva.  :smiley:
If it makes you happy...

Jasmiina2