Barbie-ostopaikat netissä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 28, 2012, 21:07:59

« edellinen - seuraava »

Alice

Onko kukaan ostanut näitä Dagamoartin ihanuuksia?
http://www.dagamoart.com/k,1,320,the_streets_.html

Haluan
Mun nuket haluaisi ehdottomasti koko kokoelman  :tongue:
Saavat nyt tyytyä Clear-Lanin vaatteisiin toistaiseksi, juuri tein taas yhden tilauksen sinne  :D


Adalmina

Mä olen niitä kuolaillut ja eepparissakin katsellut mutta hinnat nousi ihan tähtitieteellisiksi  ::)
Joten päädyin kopioimaan sen yhtä tekelettä  :blush:  En vaan oo saanut vielä kuvattua.
Eikä noi ihqut neuletakitkaan luonnistu vaikka langatkin ostin  :rofl:

Täti Monika

Olipas upeita muotiluomuksia tuolla Dagamoartilla  :palvoo:  :shock: En ole aiemmin nähnyt missään, ja jotenkin kyllä jo kuvista näkee että varmaan ovat aika laadukkaita ja ymmärrettävästi myös hintavia.
Clear Lan on täälläkin hyväksi havaittu hinta/laatusuhteeltaan  :aplause:



Sellaisia sopivan rentoja ja mukavia arkivaatteita  :smiley:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Alice

Jep, Clear-Lanilla on tosi kivoja perusvaatteita! Hauska kuva, Täti Monika  :smiley:

Dagamoartin asut on huikeita, ja mä oon ihaillut erityisesti sen kenkiä... Neuletakeista katselin,että onkohan ne tehty valmiista neuloskankaasta ja sitten ommeltu... *lähtee tänään Eurokankaaseen shoppailemaan  :D *

Milo

Pakko laittaa, kun huomasin ihan äsken että mun lempparikauppa (ja varmaan monen muunkin) Pink Ponytail lopettaa! Mulle tuli jo ihan hätä käteen, et mitäs nyt! Ekalla sivulla alhaalla on viesti jossa on alla oleva teksti. On voinut olla jo jonkin aikaa, koska vaikka sivuilla käynkin kerran viikossa, en skrollaa juuri koskaan alas asti. Musta vaikuttaa siis siltä että Claudia myy varastonsa pois (eli nettikauppa on pystyssä edelleen) mutta uutta tavaraa ei enää tule. Harmi! :gonna-cry:

My Dear Customers,

Thank you for allowing me to share my love of doll collecting with you for these past ten years. I truly got to live out my dream by having a Barbie® doll shop and selling my favorite fashion doll, Barbie®, beautiful designer fashions, and delightful Re-Ment miniatures. It has been an amazing journey, and I have met some wonderful people and made life-long friends. Now it is time to pursue a new dream, and I look forward to journey ahead. Thank you again, and may you always find joy in your collection.

Pink Ponytail will remain open for sales, but please place your orders through the website or via email. Credit cards are always welcome through PayPal, and we will continue to accept money orders and personal checks. Please email us at pinkponytail@charter.net for order inquiries.

For upcoming Barbie releases, I recommend my friend, Barb, at Windy City Dolls.  http://www.windycitydolls.com/
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milo

Vielä tuosta: onneksi Claudia vinkkasi tuosta http://www.windycitydolls.com/ nettikaupasta - vaikuttaa ihan asialliselta paikalta!
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Milli

Onpa harmi!  :-\
En ole pitkään aikaan tilannut tuolta mitään, mutta aikoinaan tuli tilailtua ja palvelu oli ihan omaa luokkaansa.  :hbeat: Olen aina suositellutkin kaikille kysyjille.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Adalia

Voi ei :( En minäkään ole aikoihin tilannut mitään, mutta aina olen saanut erinomaista palvelua ja ihania paketteja  :hbeat:
Life in plastic
It's fantastic!

Jennijee

Mitä kiinnitystä Clear Lan käyttää missäkin vaatteissa? Mitä huolitteluja? Onko trikoopaitojen saumat liimattu missä ei näy tikkausta? Onko vaatteet kestäneet käyttöä vai menneet rikki?

Milo

Nyt kannattaa vilkaista Pink Ponytailin sivuja! --> http://www.pinkponytail.com/
Siellä on alkanut viime iltana meidän aikaa iso tyhjennysmyynti ja loput nuket lähtee tooosi edullisesti! Esim. DotW Barbit 14,95 $... Siellä on aika vipinää, koko ajan postuu sivuilta nukkeja jotka on myyty loppuun. Eli kannattaa toimia nyt! Mä sekosin lopullisesti ja tilasin kaks isoa nukkelottia... :naamakämmen:
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Jasmiina2

Kiitos vinkistä. Pitää vilkaista  :peukku:

Marianne

Smithsonian Hope Diamond Barbie! Sitä on tullut kuolattua jo pitkään, ja hinta on romahtanut aika lailla... Pitihän se napata!  :drewl: Lisäksi ostin Elvis Barbien, Barbie Look -asustesetin ja muutaman Re-Ment-setin. Tulee kyllä ikävä Pink Ponytailiä. Yleensä olen ostanut Barbieni juuri sieltä silloin harvoin kun niitä olen ostanut. :gonna-cry:
Never take beauty for granted - for beauty does not lie upon your shell, but upon your mind and your soul.

Aliisa

Paljonko tuolla Pink Ponytailissa on postikulut Suomeen? Laitoin kokeeksi yhden nuken koriin ja siihen Shipping and handling -kohtaan Finland, se näyttää että postikulut olis $0.00, mutta ei kai siellä ilmaiset postikulut ole, vai?

Jasmiina2

Mun mielestä siellä luki että USA:n ulkopuolisten asiakkaiden pitäisi lähettää tilaus sähköpostilla niin saa tietää postikulut, kun ne voivat vaihdella eri maihin. Ilmeisesti priority mailia käyttävät.

Milo

Joo, kun tilauksen laittaa sähköpostilla niin Claudia tarkistaa postarit. Ne on kuitenkin aina lähellä todellisia kuluja, eli ei oo piilotettu sinne ekstraa, niinkuin usein.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.