Barbie-ostopaikat netissä

Aloittaja Aliisa, marraskuu 28, 2012, 21:07:59

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Aliisa editoi 17.08.2015: Uusi otsikko "Barbie-ostopaikat netissä". Tähän ketjuun siis kaikenlaiset linkit, mistä voi ostaa Barbeja ja muuta nukkeiluun liittyvää.

Jounah

Mä muistan vaan että sen yhden suuren kävelykadun varrella oli suuri, varmaan 5 kerroksinen lelukauppa jossa vois olla. Siitä tosin on aikaa kun oon siellä käynyt. :)

Adalia

Onko tietoa Riian Barbie-ostospaikoista?
Life in plastic
It's fantastic!

Milli

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - marraskuu 28, 2012, 21:07:59
Tänne tietoja ja vinkkejä parhaista Barbie-ostopaikoista Suomessa ja maailmalla. Sekä hyvät tarjoukset, joita kannattaa käydä katsomassa. ;)

***

Itse oon menossa ens viikolla Amsterdamiin. Onko kukaan muu käynyt siellä tai tietääkö kukaan nukkekauppoja siellä? Oon koittanut Googlesta etsiä, mutta huonolla menestyksellä.

Amsterdam on ihana!

De Bijenkorf on tavaratalo Dam Squaren lähellä, Stockan tyyppinen. Siellä on leluosasto jossain yläkerroksessa, nukkeja moneen lähtöön, Barbeissa aika perusvalikoima, mutta laaja sellainen.

Yhden pikkukaupan ikkunassa oli Barbeilla tehty Rocky Horror Picture Show-asetelma, vaikka kauppa ei niitä myynytkään ja yhden hotellin pyöröovien sisällä barbikokoisia pikku villapaitoja koristeena. :D

Tsekkaa myös joka päivä avoinna oleva kirppisalue, siellä oli jossain kojussa barbeja laatikossa silloin kun mie kävin. Muistaakseni Waterlooplein oli alueen nimi, missä kirppis järkätään. Googlella löytyy.

Vähän piilossa tavallaan sivukadulla ostoskatujen varrella on lelukauppa. Kellotornin lähellä. Nimi on Bart Smit, osoite googlella helposti. Myy barbejakin.

Amsterdamin Schipol-lentokentällä on lelumyymälä, jossa viimeksi oli iso Barbie-asetelma ja nukkeja myynnissä. Myös kopionukkeja joilla oli upeita eri lentoyhtiöiden lentoemoasuja vetolaukkuineen ja logoineen. Edullisia, harmitti kun en ostanut.

Ihanaa reissua!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Aliisa

Oijoi, kiitos vinkeistä, Jounah ja Milli. :blush:
Tulostankin tuon viestin matkalle mukaan, niin tiedän minne mennä. :peukku:

Viola

Launeen Prismassa oli myynnissä Holiday Barbie 2012 (blondi) hintaan n 67e. Olin todella yllättynyt, että keräilynukke oli Prismassa!!! Josko on pieni kokeilu, kannattaisiko ottaa enemmän myyntiin? Hinta on siitten toinen juttu..

Täti Monika

 :Look_Up: Jopas jotakin! Toivottavasti menevät kaupaksi että uskaltavat ottaa jatkossa enemmänkin keräilynukkeja.
Itse kiertelin Lahden Kärkkäisellä ja nukkehyllyt näytti aika ilahduttavan runsailta  :smiley: Siellä oli paljon kaikenlaista, vielä niitä parin vuoden takaisia pikkumusta- beisikkejäkin jokunen. Ja uusia fashionistoja, myös molempia miekkosia ( Ken& Ryan). Huonekalusettejä oli useita erilaisia.
Itse en ostanut mitään, mutta olisin halunnut sieltä Merida& Kuningatar- setin. Ostamatta se nyt kuitenkin jäi, kun Meridaan tuli sorruttua jo aiemmin lähi- Sittarissa  :blush:
"On vaikea löytää rauhaa itsestään, mutta mahdotonta mistään muualtakaan"

Aliisa

Kahlasin Amsterdamin Barbie-kaupat läpi. Tässä yhteenveto, jos jotain kiinnostaa. :D

- De Bijenkorf -tavaratalosta ostin DOTW Holland Barbien vain 29 eurolla. Siellä oli myös varmaan 3 erilaista miesnukkea, olisko ollu Fashionistoja. En ollut nähnyt niistä ennen mitään livenä. Sitten jotain perusbarbeja oli paljon. Kaupungin suurin Barbie-valikoima.

- Bart Smit -lelukaupassa oli tosi pieni valikoima perusbarbeja.

- Punaisten lyhtyjen alueella oli joku sarjakuvakauppa, jossa oli Dr No Barbie, Debbie Harry Barbie ja sit joku pakkaus, jossa oli Lucy ja joku mies. Varmaan ihan huippu-kauppa, jos keräis sarjakuvia. Oli hurjasti DC Comicsia, Marvelia ja animea tosi paljon ja anime-figuja.

- Lentokentällä lelukaupassa tais olla Vincent Van Gogh Barbie ja sit jotain perusbarbeja. DOTW Holland oli kans, mutta se oli kympin kalliimpi kuin tavaratalossa. Lisäksi oli myynnissä Liv-nukkeja (en ole ikinä tainut nähdä livenä) ja sitten kaksi erilaista lentoemonukkea, joilla oli lentoemovaatteet päällä, eivät tosin olleet aitoja barbeja.

Adalia

Mitens on Riian Barbie-tarjonnan laita?
Life in plastic
It's fantastic!

Jounah

Tai minne kannattais mennä Lontoossa? :smiley:

Milo

Lontoon tarjonnasta olen minäkin kysellyt, mutta en ole kuullut/lukenut mistään erityisistä paikoista. Pian olen taas sinne menossa ja olisi kiva tehdä joskus löytöjä, mutta esim. Harrodsin ja Hamleysin tarjonnat oli tosi surkeat.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

minnastardust

Se on kyllä harmi, että Hamleysissa ei oo enää niin hyvä tarjota. 2004 käytiin ja vilaukselta näin Barbie-hyllyt. Taisi olla vanhempien puolelta strateginen veto, että jätettiin se osasto tutkimatta. :rofl:

Milli

Lontoossa oli tosi huonosti nukkeja. Harrodsilla pari hassua, Hamley'silla perussettiä, mitä saa Suomestakin. Keräilynukkeja näin ehkä kolmea erilaista vaan. Näin siis viime elokuussa.

Ihan Playlinea siis oli, ei edes basicceja tai muita vähän erikoisempia.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Alice

#13
Vanhalla foorumilla oli jossain lista kaikenlaisista nettikaupoista, joista pystyi ostamaan barbeja/muita nukkeja ja niiden tavaraa, eli tänne voitaisiin myös listata niitä  :smiley:

(En oikein tiennyt minkä alle tämä ketju sopisi parhaiten, saa siirtää muualle)

Aliisa editoi 17.08.2015: Uusi otsikko "Barbie-ostopaikat netissä". Tähän ketjuun siis kaikenlaiset linkit, mistä voi ostaa Barbeja ja muuta nukkeiluun liittyvää.

avotuli

Ja heti mää isken.

Aviksen Paja on suomalainen nettikauppa nuken peruukkeja, nukenhiusta, ponikarvaa, nuken kenkiä, silmiä, ripsiä ja Kaiser-nukketelineitä ja vaikka mitä muuta!  :D

Ulkolaisia Pink Ponytail jonka omistaja Claudian asiakaspalvelu on vailla vertaa  :hbeat:

Kauppiaasta keräilijäksi taas