Positiivisia/negatiivisia ylläreitä

Aloittaja Ninni-doll, tammikuu 29, 2013, 19:44:48

« edellinen - seuraava »

Ninni-doll

Tällainen ketju oli vanhalla foorumilla

Aloitan nyt tämän ihan pikku jutulla, mutta kiva ylläri oli silti. Leikittiin ja kuvattiin eilen Silky Streetiä ja tavallisesti pikku kansalaiset tekevät sen mahdollisimman vaikeaksi, kaatuilevat kuin dominonappulat ja hyppivät karkuun kameraa, niin eilen tällaista ei tapahtunut kertaakaan. Näytin TaruiselleAaveelle ylpeänä miten Shania nykyään osaa seistä omilla koivillaan (se on nykyään muusa ja nehän saa seisomaan jos kengissä on tasaiset pohjat) Siitäkös innostuivat muutkin nuket sitten tönöttämään omilla koivillaan, siis ihan vahingossa vaikkei edes yritetty sitä  :D Jopa Nichelle yllätti ja teki perässä mitä muutkin  :rofl:

Satumaa

#1
Oli pakko laittaa tänne kun oli niin suloista sunnuntaina, kun yks äiti tuli kahden tyttärensä kanssa meille Tupperin kutsuille, ja sanoi että sillä hänen vanhemmalla (olisko joku 8-9 vanha) tyttärellään on mulle lahja!
Leikkasin siinä pullaa, ja odottelin että mitähän se tyttö tuo, niin se ojensi kohta mulle jonkun oman vanhan Barbiensa! Aww!  :hbeat: (Tiesivät siis että keräilen, olivan talon jo nähneet aiemmin)
Mä sitten pesin sen, poistin kuluneen huulimaalin, selvitin ja suoristin tukan, vaihdoin vaatteet (sillä siis oli siltä tytöltä joku suloinen vekkikankainen paita ja raitahame, että pidän kyllä nekin  :smiley:)
Ja tällainen siitä tuli: (en huomannu ottaa "Ennen"-kuvaa):



Oon huono nimeään nukkejani ainakin pysyvästi, tai aina ku yritän ne unohtuu ja vaihtuu (tosin tota määrääkin on senverran että pitäis melki kirjoittaa jalkapohjaan nimi  :rofl: ). Mutta tää oli helppo nimetä sen pikkutytön nimiseksi, ja sen varmaan muistaakin.  :cuteyes:

Eikö ollutkin ihana lahja pieneltä tytöltä!! Mä olin ihan yllättynyt!  :Awww:
sometimes being invisible has it's advantage

Milli

 :hbeat:

Voi että! Ihana lahja ja todella kaunis nukke!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Ivla

Voi miten suloinen teko  :cuteyes: Ja nätti nukke!

Milia C

"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Nätti nukke ja tuo mekko on tosi upea. :cuteyes: Voin vaan kuvitella miten kivalta tuntui saada tuollainen lahja. :blush: