Nukkekamojen siivous, Argh

Aloittaja Alice, huhtikuu 13, 2013, 12:27:37

« edellinen - seuraava »

Milia C

pitää lähte miunkin kesällä Kuopioon :)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

DarkJedi

Kesäinen miitti Kuopion Ikeaan...?  :D

Aliisa

 :Look_Up: :aplause: Kuopiossa voisin kyllä miittailla, kun se ei ole niin hirmu kaukana.

Milli

Poissa silmistä, poissa mielestä. Miulla on yksi puolivtriinikaappi, jossa on silkit laatikossa, pikkutavarat kalastustarvikelokerikoissa, kalusteet ja muu sälä.

Nuket on isossa sängynaluslaatikossa plus yhdessä isossa kauniissa pahvilaatikossa. Vaatteet on isossa muovilaatikossa. Sitten on epämääräisiä pikkulaatikoita täynnä lajittelematonta roinaa. Tilaa ei ole ikinä tarpeeksi.  :head-to-the-wall:

Kyllä, usein tulee olo, että tilaan jätelavan parvekkeen alle ja tyhjennän koko kämpän siihen.  :rofl: Barbikamoineen ja muut myös.
Tää kämppä on ku antikvariaatin ja kirpparin risteytys. Koriste-esineitä en harrasta ollenkaan ja ihailen minimalistista tyyliä, mutta kun tuota käyttötavaraakin on enemmän ku jaksaa katsella!
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

tokkopahka

Minä olen erinomainen tavaroiden tunkemisessa minimaaliseen tilaan  :D Siksi rakasta Ikea  :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Louhi

Siivosin viime syksynä kaikki huonekalut ja irtokamat muovilaatikoihin suunnilleen teeman mukaisesti esim. makuuhuone, olohuone, koulu. Siivosin myös myytävää tavaraa ja nukkeja pusseihin ja vaatehuoneeseen. Mulla pelastaa tosi paljon iso vaatehuone, jossa on kolmessa tasossa olevat puiset hyllyt kahdella seinällä.

Muuten nukkejen siivous on edelleen kesken, olohuoneessa odottaa pahvilaatikoissa nukkeja esillepanoa ja järjestelyä.

DarkJedi

Minä sain sentään käytyä ostamassa eilen kauppareissulla yhden isokokoisen nätin kartonkilaatikon. Jos sitä pikkuhiljaa alkaisi lajitella noita nukkeja....

Adalmina

Ja mulla on vieläkin kesken hyllyn pesu ja nukkejen järjestely sinne. Enää kolme hyllyä jäljellä mutta silti niin toivotonta  :naamakämmen: Vaatettaakin ne daamit pitäis eikä likkakaan tunnu olevan yhtään avuliaalla tuulella  ::)

Adalmina

Vihdoinkin on nuket hyllyssä! Tosin olin ajatellut että kaikki nuket pitää sopia hyllyyn. No viis jäi yli. Onneksi vieressä on keskeneräinen "nukkehuoneisto" .Ja niitähän ei lasketa mitkä on kaapissa syystä tai toisesta (harkinnassa, kropanluovuttajana, ehkä maalattavana, ehkä myyntiin menossa   :whaddado: )
Olin kuvitellut ettei mulla enää olis barbeja niin paljon mutta kyllähän niitäkin vaan oli vielä paljon, koko nukkekatrasta ei tahdo uskaltaa ees laskea, ei sovi järkyttää itteensä niin pahasti  :cuteno:
Voi tätä keräilijän kamapaljoutta  :faint:

DarkJedi

No nyt on sen verran edennyt tuo urakka että löysin kirpparilta hyllykön johon saan tehtyä (tytöille, joo uskokaa vaan) kolmikerroksisen talon johon saan sitten melkein kaikki huonekalut.

Nuket alkaa olla lajiteltuina pahvilaatikoissa (Tiimarin raidallisia kotilaatikoita) niin että yhdessä on Daisyt, toisessa FR/ Integrity ym. nuket, kolmannessa 70- luvun nuket, neljännessä tunnistusta odottavat, viidennessä oman leikkinuket, jne.....Ostin kierrätyskeskuksesta pienen ovellisen arkistokaapin jossa osa noista jotka saa olla saatavilla helposti on. Tuohon kaappiin saisi hyvin kaksikerroksisen talon...  :peukku:

Osa vaatteista on jo lajiteltu. Nyt olisi sitten ihan hervoton urakka edessä: kaiken tuon pikkurihkaman ja kenkien lajittelu...... :naamakämmen: Vasta tässä yksi päivä kun otin esiin kaikki ne pakasterasiat, yhden miljoonalokerikon, pari niitä lasiovellista tee/ rihkama"kaappia", kaksi Daisyn vaatekaappia jotka on täynnä kaikkea mahdollista tajusin kuinka paljon tuota oikeasti onkaan. Ja lisää tuli eilen kirpparilta.  :tongue: Onneksi on vielä kolme viikkoa lomaa.

Ninni-doll

Mulla on ollut vitriinit kauan järjestämättä kun ei kertakaikkiaan ole tilaa uusille nukeille joita aivan tulee lisää. Viime viikolla keksin ottaa vintaget vitriineistä pois että sain tilaa muille nukeille. Vintageja oli vitriineissä yhteensä 4 hyllyllistä joten sain sen verran tilaa niille muille. Nyt on kaikki muut järjestyksessä mutta vintaget seisioo pöydänkulmalla ja odottaa uutta vitriiniä! Tähän hommaan vaan ei koskaan tule loppua  :cuteno:

Satumaa

Munkin tarvis järjestellä nukkehuonetta kun tungin sinne kamaa piiloon kissan silmiltä ja kynsiltä ja hampailta. Sinne on nyt oviverkko, jonka läpi kissa näkee jos häärään siellä ja jos laitan oven kiinni maukuu yhtälailla. Mukaan pitäis päästä, mutta en tahdo hampaanjälkiä.  :cuteno:
Pitää odottaa että mies on illalla kotona harhauttamassa sitä jotenkin, kun tykkää katsella joskus tennistä ja miehen nhl-pleikkaripeliä. Tai sit huomenna kun kissa menee äitille hoitoon pitäis jaksaa kaikki järjestelyt. Jos sitte VIHDOINKIN saisin rauhan myös pakata/postittaa loput lähetettävät tavarat ja siistittyä/kuvattua uudet myytävät  ::)
sometimes being invisible has it's advantage

tokkopahka

Kenkäparitukseen auttavat pienet minigrip pussit. Ja joo, Avikselta niitä saa  :tongue: Olleet minulle todellinen pelastus  :cuteyes:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

DarkJedi

Sitten kun siellä kengissä on noin puolet erilaisten kloonien kenkiä jotka kaikki ei Barbieille sovi, on pallopää- Sindyn kenkää, jne....niin siinä on aikamoinen järjestely....

(joo, ja odottaa siellä yksi talvella ostettu Star Wars kokoelmakin loppusetvitystä. Nyt olen loninut jo kakkoskappaleet myyntiä varten erilleen mutta niiden aseet ym. odottaa laatikossa erillään että saisi etsittyä mikä kuuluu kenellekin. Ei noita figuureja ole kuin vähän päälle kaksisataa...)

Milia C

Nyt kun otettiin vaatehuone siihen tarkoitettuun käyttöön niin miun pitää tunkea nukkeni parille hyllylle. Jonkin verran tilaa muulle kamalle ja vaatteille + roomboksit käyttöön. Tarkoittaa sitä että muutamia nukkeja ja kamoja tulee kirpparin puolelle myyntiin...  :cuteyes:
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-