2013 uutuudet

Aloittaja Milli, marraskuu 27, 2012, 10:48:09

« edellinen - seuraava »

Milli

Nää uutuusketjut on miun lemppareita. Ainakin Vivi kunnostautui näissä hyvin, saisko taas villausta kehiin?  ;)
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

http://www.angelicdreamz.com/BARBIE-2013_c_2158.html

Tuolla ainakin oli jotain. Ranskatar yhtä viehkeänä kuin aina. <3

Nuo Twilight-nuket on vähän pettymys (ei sillä, että oisin ottanut niitä mitenkään erityisesti, mutta kun nyt osui silmään)!
Ainoa, joka esikuvaansa kunnolla muistuttaa on minusta Esme, Carlisle ei ainakaan promokuvassa vetoa millään lailla. Esme-nukella on aika kivat vaatteetkin.
Jasper-nukke taas näyttää ihan täysin Edwardilta, sama muotti näkyy olevan.  ;D
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Milli

http://insidethefashiondollstudio.com/tag/2013-barbie/

City Shopperilla näkyy olevan ruskeat silmät ja vaaleat hiukset, tykkään yhdistelmästä tosi paljon, mutta tuo steffie-muotti on omaan makuuni jo turhan "kulunut", kun sitä näkyy joka toisella nukella niin en enää itse syty. Toisaalta ihanaa niille, jotka muottia rakastaa, kun tulee paljon uutta kerättävää.  ;D

Tuo vaatekaappi ekan postauksen alimpana on tosi hieno, mutta aika hintava!  :o

LainaaBarbie® Wardrobe
Available 11/15/12 and retailing for $69.95
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Aliisa

Tea Party -mekko näyttää kivalta. :) Ja ranskatar on niin söpö. :)

Jounah

Tähän mennessä mitkään noista 2013 kokoelman nukeista ei oo kyllä oikein mua sytyttänyt... varsinkin Barbie look -sarjaan oon tosi pettynyt.

Milia C

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - marraskuu 28, 2012, 19:31:42
Tea Party -mekko näyttää kivalta. :)

Juu, tuo koko setti ois aika kiva...  :)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Louhi

En tiedä, miksi näistä uutuusbarbeista ei koskaan oikein mikään iske. Olen ilmeisesti niin vanhojen ja käytettyjen nukkejen ystävä.

Adalia

Ei ole mitään pakko-saada-nukkea  ;D Milliä komppaan tuon Steffie-muotin "kuluneisuudesta". Vähän jo tylsä mielestäni, vaikka omassa kokoelmassani noita suppusuita jo on. Uutta en siis enää tarvi  ;)
Life in plastic
It's fantastic!

minnastardust

http://www.charitybuzz.com/catalog_items/3318012?ref=org

Ei oo yleiseen myyntiin tulossa, mutta en tähän hätään muutakaan osiota keksiny. SIIS HERRANJUMALA! *pyörtymishymiöitä* Tohon kun olis varaa. O__O

Vivi

^Näin naamakirjassa tuosta Adamista kuvan ja heti tuli mieleen, että toi olis Minnalle!

Mie oon tosi iisi, The Barbie Look -sarja uppos kuin kuuma veitsi voihin ja tilaukseen lähtee kaikki.  Vaatekomero on vielä mietinnässä, mut J. Adler kalusteiden kanssa siitä sais kyllä makean vaatehuone-dioraaman, jossa vois sit ottaa kuvia.

Barbie Fan Clubissa on designer chat 6.12., joten siellä varmaan saadaan taas lisäinfoa tulevista nukeista. Jospa siellä jo paljastettais Galaxyn ja Empressin seuraaja...  :D

Aikas hassua muuten, mie aattelin, ettei ketään kiinnosta nää Barbie-uutuudet ja välillä tuntui, et ihan itekseni aina tänne kirjoittelen. Mut minuu kyl oikeesti kiinnostaa muiden näkökannat noihin nukkeihin. Että antaa tulla vaan niitä mielipiteitä edelleenkin.  :D
If it makes you happy...

Milli

Voi ei, Vivi!   ;D

Tää oli vissii ainoa ketju minkä säännöllisesti luin. Varmaan johtuu miun mielensäpahoittajaluonteesta et aina vaa valitan näistä uutuuksista ja harvemmin ees kommentoin, mut tykkäsin iha hirveesti ku jaksoit postata siun sisäpiiritietoja ja linkkilöytöjä.
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

minnastardust

Miekin Vivi oon käynyt sun höpöttelyt aina lukemassa. :D

Milia C

Tottakai uutuudet kiinnostaa aina ja mie kävin/käyn aina lukemassa. Jos kukaan ei höpöttelisi niin en tietäsi uutuuksia...  ;)
"I reject your reality and substitute it for my own"
-Adam Savage-

Aliisa

Lainaus käyttäjältä: Vivi - marraskuu 29, 2012, 22:20:35
Barbie Fan Clubissa on designer chat 6.12., joten siellä varmaan saadaan taas lisäinfoa tulevista nukeista. Jospa siellä jo paljastettais Galaxyn ja Empressin seuraaja...  :D

Tuo kyllä kieltämättä jännittää. Nuo kuuluvat niihin halutuimpiin nukkeihin, jotka kokoelmastani puuttuvat. Kumpikin niin tyrmäävän upeita. Kumpa tuohon sarjaan saataisi uusi tulokas. :)

Vivi

Aliisa, uusi tulokas saadaan ja se on ilmeisesti tummaihoinen ja "pahis". Näin ainakin yhdessä chatissa lupailtiin.  ;)
If it makes you happy...