Tietynlainen nukkeneiti etsinnässä

Aloittaja Milli, maaliskuu 31, 2013, 23:55:30

« edellinen - seuraava »

MarjaanaS

Hei Aliisa
Oletko koskaan kysynyt sitä nukkea joltakin saksalaiselta? Minulle on Jens Zander etsinyt pari haluamaani nukkea. Vähän kannan hänelle vielä kaunaa yhden nuken lähettämisestä kuplapussissa, mutta hänellä on kyllä aina hyvät varastot kaikkea.
Tässä ebay-nimi ja sähköpostiosoite:
german-maskerade3000
justyn@german-maskerade.de

Ninni-doll

Milli, mulla on Elvis Barbie jonka kampausta muutettu niin, että etuhiuksia ei ole:


Eli kyllä senkin kampausta saa helposti muutettua

Aliisa

MarjaanaS, Ostan ehkä tuon nuken mekkoineen DarkJediltä, mutta kysyn varmaan antamaltasi yhteystiedolta jotain muuta nukkea. Kiitos tiedosta. :peukku:

Adalmina

Lainaus käyttäjältä: Aliisa - huhtikuu 01, 2013, 16:06:22
Oho, nyt minua jäi kyllä vaivaamaan tämä. :D Muistatko Adalmina millä nimellä nukke oli Ruotsissa myynnissä, vai oliko se kirppiksellä? En ole löytänyt sitä nukkelootaa netistä muulla nimellä kuin Frühlingszauber Barbie.

Kyllä se ihan kaupassa oli. Nimessä oli jotain spring sanaa, koska joku aikuinen mulle suomensi sitä kevät barbiena. Tai kevääseen liittyvänä sen nimi mulle on jäänyt mieleen aikuiseksi asti. Ja muistan ton violetin pahvin mihin se oli kiinnitetty.
Itselle tuotti aikuisena suurta hämmennystä kun etsin kyseiselle nukelle virallista nimeä ja vain pukkas noita vaatepaketteja ruutuun  :shock:  ...kunnes jostain löysin pikkiriikkisen kuvan todisteeksi nukesta tolla vaatteella paketissa, etten ihan omiani ollut kuvitellut  :D

Milli

Ei paha tuo Elviskään! Kiitos lähikuvasta!  :smiley:
"From the deepest desires often come the deadliest hate." Socrates

"Jos olisin nuorempi, laihempi, lyhyempi, kauniimpi ja osaisin pitää suuni kiinni, en olisi enää minä." - Tove Idström

Aliisa

Adalmina, Ohoh, mä en ole löytänyt tuota Spring -sanalla varustettua lootakuvaa mistään netistä, vain se Frühlingszauber -teksti siinä. Jos joku joskus löytää niin olisi kiva, jos voisi linkittää mulle. Kiinnoistais nähdä, jos on olemassa muitakin kuin vain Saksan laatikkoversio.

Adalmina

Niin no voihan se olla että se Fruhlingszauber oli siinä isolla ja spring sitten jossain kohtaa lootaa pienemmällä. Onhan siitä nyt jo 30 vuotta kuitenkin  :tongue:

Ivla

Tällainen mysteeri olisi minulla ratkottavana:

Mikähän voisi olla sellainen noin vuonna 1970 ainakin Ruotsissa myynnissä ollut :barbie:, jolla oli varmasti ständi ja ilmeisesti sini-punainen mekko sekä varmasti ruskeat, ei ainakaan ihan lyhyet hiukset. Itse en ole ko. nukkea nähnyt, mutta sellaisen entinen omistaja olisi ikionnellinen, jos sellaisen jostain pystyisin löytämään.  :hug:

essi

Hih, just mietin että pitäisi tällainen ketju perustaa mutta täällähän olikin jo tällanen :D

Etsinnässä mulla olisi seuraavanlainen nukke:

- suht vaalea tai saa olla ihan vaaleakin iho
- siniset tai harmaat silmät
- ei paljoa meikkiä tai sitten neutraalit sävyt, TAI tumma silmämeikki saa olla, smoky-tyylinen
- suu kiinni, ei saa hymyillä
- ja plussaa on jos on MM -kroppa, tai sitten sopivan sävyistä MM-kroppaa saa ehdottaa :D

Hiusten värillä ei niin väliä, kun aion rerootata sen.
we don't need to know the way home

Jasmiina2

Minulla on haussa lapsuuden Fashion Play Barbie vuosimallia 1992, sekä nukke että asu. Jos saisi molemmat yhdessä ja vielä hyväkuntoisina niin olisi tietysti hienoa  :peukku: Nukke on kuvassa vasemmalla, pinkissä kukkakuvioisessa mekossa. Jos tulee jossain vastaan niin vinkatkaa ihmeessä.  :cuteyes:


Aliisa

Vähän menee OT, mutta mulla on tuo oikeanpuoleinen. Löytyi joskus kirpparilta alkuperäisissä vaatteissa ja ihan kuin uusi. Onkin yksi rakkaimmista Fashion Play -nukeistani. Muistan, että tuo punamekkoinen taisi olla sillon kaupassa myynnissä, kun olin pieni. En raaskinut ostaa, kun hinta oli jotain 39mk. Kyllä nyt ärsyttää jälkeenpäin. :cuteno: Sen jälkeen en muista kinä nähneeni tuota punamekkoista missään. Tiedän sen siitäkin, että välillä etsin noita eBaysta ja oon tallentanut niiden kuvia koneelle sitä mukaa, kun löytyy. Mutta edes laatikkokuvaa ei ole tuosta nukesta löytynyt. Mutta toivottavasti vielä joskus löydät sen, Jasmiina2, onnea etsintään. :peukku:

P.S: Luulen, että nukke on oikeasti vuodelta 1991. Ainakin itselleni ole tuon vuoden merkannut ylös sinimekkoiselle. Noihin eurooppalaisiin Barbie Journal -lehtiin nuket tulee varmaan hiukan myöhemmin.

Hetkinen. :shock: Mitä löysinkään tässä nyt kun netistä etsin:
http://annunci.ebay.it/annunci/collezionismo-e-fai-da-te/annunci-livorno/bambola-barbie-fashion-play-del-1991/2682194
En tiedä voiko tuota tilata tuolta, mutta hinta ei ole kallis.

Jennijee

#26
Saatoin nähdä tuon pinkin mekon Tampereen Nekalan kierrätyskeskuksessa ehkä viikko pari sitten. Siellä oli myös paljon ysäri-barbeja. Tiedä vaikka olisi ollut juuri nuo  :shock: Voisin käydä huomenna katsomassa onko siellä enään mitään.. Olisiko kellään/missään tarkempaa kasvokuvaa, että voisi painaa mieleen?

Oli myös collegeasuinen Babysitter Skipper jolta oli kaula murtunut, muuten ihan ok. :peukku:

Jasmiina2

Kiitos Aliisa ja Jennijee!!  :aplause: Jennijee: Aliisa oli juuri laittanut linkin, josta kasvot näkyvät melko hyvin. Jos vaivaudut kierrätyskeskukseen ja satut löytämään tuon nuken tai asun niin olisihan se hienoa! Jos ei sieltä löydy niin ehkä tuon Aliisan löytämän nuken saisi ostettua. Luulisi jomman kumman konstin tepsivän  :dance-to-the-groooowe:

Jennijee

Jasmiina2, eipä ollut nuken nukkea kierrätyskeskuksessa eikä paljon mitään muutakaan nukkekamaa.  :-\

Jasmiina2

No höh, mutta sellaista se on kirppisten kanssa  :smiley: Ehkä tuon Aliisan löytämän nuken sitten saisi.