Barbie-harrastajat julkisuudessa

Aloittaja Aliisa, maaliskuu 16, 2013, 14:18:07

« edellinen - seuraava »

Adalia

Barbie-nukkejani on taas näytteillä parin päivän ajan Kätevä Tekevä Lukeva -käsityö- ja harrastemessuilla Lahdessa. Nuket valkkasin samalla teemalla, eli  :barbie: on kätevä & tekevä :)









Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Mahtavaa Adalia  :peukku:
Mikä on muuten toi AA Ken tossa vikassa kuvassa oikealla?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

 :Look_Up: So In Style Darren, ostettu Hampurin Barbie Conventionista :D AA tyttö samaa sarjaa, ostin toiselta keräilijältä.
Life in plastic
It's fantastic!

Ninni-doll

Ihania! Minä luulin että tämä ketju oli tarkoitettu julkkiksille jotka harrastaa barbeja  :cuteno: Olikos sellainen ketju jossain kuin omia ja muiden nukkeja näyttelyissä tms? Oli miten oli, kyllä Adalia taitaa olla meidän foorumin oma barbeilija-julkkis  :cuteyes:  :hug:

Milo

Kiva kasvomuotti tuolla Darrenilla. Ja AA tyttökin on kaunis...  :cuteyes:
Mä oon heikkona kaikkiin "ei-blondeihin" nukkeloihin...
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Ninni-doll - marraskuu 02, 2013, 17:44:08
Ihania! Minä luulin että tämä ketju oli tarkoitettu julkkiksille jotka harrastaa barbeja  :cuteno: Olikos sellainen ketju jossain kuin omia ja muiden nukkeja näyttelyissä tms? Oli miten oli, kyllä Adalia taitaa olla meidän foorumin oma barbeilija-julkkis  :cuteyes:  :hug:

Ei kun meille taviksille jotka olemme päässeet julkisuuteen Barbie-harraastuksne myötä :D En pikahaulla löytänyt mainitsemaasi ketjua... mut olinhan mä tavallaan julkisuudessa nytkin :D
Life in plastic
It's fantastic!

Aliisa

Juu, tänne saa linkittää kaikkia niitä juttuja ja kuvia, joissa Barbie-harrastaja on ollut julkisuudessa. Huolimatta siitä, onko harrastaja itse julkkis vai ei. Juttuja toisista harrastajista saa myös linkittää. :peukku:

avotuli

Mä päädyin näköjään pitkäksi aikaa Ylen saitille.  :naamakämmen:
Tällainen artikkeli tuli 2009 radiohaastattelun rinnalla nettiin. Oli tuolla Seinäjoen vanhassa kirjastossa parissa laatikkovitriinissä makuullaan mun ja Adalminan nukkelaumat näytillä.

Julkisuuspläjäys kuitenkin tuosta jutusta jatkumona nyt: Huomenna tulee kuvaaja, toivon mukaan oikolukuun saisin luvatusti tekstinkin, ensi vkl Iltalehden viikonvaihde lehden keräilijä-jutussa on avis vähine muovimisseineen muiden yhdeksän erimoisen keräilijän seurana, siellä on myös joku MyLittlePony-keräilijäkin (huhuu?).
Eipä noita nukkeja täällä vaan juuri näy kun näyttelyn jälkeen piilotin kaikki taas laatikoihin...piti hiukan kaivaa edes jotain näytille, ja Gandalf ryökäle on piiloutunut niin hyvin että ei se nyt tuu mukaan sit.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

tokkopahka

Jes!  :aplause: Olet hyvä valinta koska osat puhua asiaa barbiesta  ^^ Ja todellakin vaadi oikolukua.
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

whitney

Siis Iltalehden julkaisuun, vautsi  :faint: Aika suuri näkyvyys kyllä tollasessa lehdessä. Onnea!

avotuli

Nyt on kuvattu  :photo: ja jänskättää notta puntit tutisoo. Aviksen paja lukee isolla paidassa  ::) emmää mainosta... pakko käyttää hyväkseen noin iso media kun ei siitä muuta palkkioo saa.

:chuckle: Iltatytöksikö, kysyi akat töissä... heheheheheheheee  :rofl: :rofl:

Ei ole varsinaisesti Barbie aiheinen juttu, vaan keräilystä ja keräilijöistä, eli en päässy paasaamaan...  :rofl:
Kauppiaasta keräilijäksi taas

Adalia

Ai se olit sinä Avis joka pääsi Iltikseen :D Mua kysyi toimittaja kanssa, mutta kun en vastannut ajoissa (en heti vastannut soittoon) niin hän kertoi toisen keräilijän jo soittaneen hänelle  :chuckle:

Mut hieno homma! Kerro sit, milloin lehti ilmestyy  ^^
Life in plastic
It's fantastic!

avotuli

Se on tän vkl Iltalehden Viikonvaihde.
Kauppiaasta keräilijäksi taas

tokkopahka

Ilmeisesti minun on pakko ostaa tuo lehti  :chuckle:
Muisti, palaa takaisin... Annan kaiken anteeksi..

Vivi

#29
 :Look_Up: Ostan itselleni myös oman kappaleen! Hienoa Avis, kun pääsit lehteen.  :aplause:
If it makes you happy...