Barbie-harrastajat julkisuudessa

Aloittaja Aliisa, maaliskuu 16, 2013, 14:18:07

« edellinen - seuraava »

Aliisa

Tähän ketjuun lehtijuttuja, haastatteluja yms Barbie-harrastajista.

Kaveri bongasi tämmöisen ja laittoi linkin mulle:
http://www.ess.fi/?article=407535
;)

Ivla


Adalia

Life in plastic
It's fantastic!

Xelha

Oli kiva artikkeli. :D Huomasin heti alussa, että onpa tutun näköinen Barbie siipikorvisten kanssa, ihan varmasti olen nähnyt täällä foorumilla...  :cuteyes:

Vivi

Onko se koko artikkeli luettavissa jossain? Jatkuuko haastattelu vielä siinä?
If it makes you happy...

kitecat

Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Adalia

Lainaus käyttäjältä: Vivi - maaliskuu 16, 2013, 22:17:28
Onko se koko artikkeli luettavissa jossain? Jatkuuko haastattelu vielä siinä?

Jatkuu paperilehdessä. Mä voin tuoda sen mukanani ens viikolla :)

Kitecat: toimittaja käsitti väärin; kerroin, että kaverini maalaavat nukkeja ja ostan heidän palveluitaan :D NO, olen mä yhdet nuken huulet maalannut  :chuckle:
Life in plastic
It's fantastic!

kitecat

 :Look_Up: Ok! Musta on tehty yks haastattelu ja olin tosi tarkkana siitä, että haluun oikolukee sen jutun ennen julkasua, ettei tuu mitään virheitä. Mie kun oon tosi tarkka, mitä miusta julkastaan ja miten
Miksi olla vaikea,
kun vähällä vaivalla
voi olla täysin mahdoton?
                - Seinäkirjoitus-

Aliisa

Tässä artikkeli nukkeharrastajasta:
http://www.pohjolansanomat.fi/PS-Uutiset/1194828981048/artikkeli/kerailijan+nukkeaarteet+esilla+arvokkaasti.html
Harmittavan vähän tietoa tuossa kyllä on. Itse jäin miettimään, mitä nukkeja tuo 2000-3000 nuken kokoelma pitää sisällään, kaikki muotinukkeja vai mitä. Ja paljonko niistä on Barbeja. Kuvakin on niin pieni. Noin mielenkiintoisesta harrastuksesta olisi mielestäni voinut olla isompikin juttu. :smiley: Tässähän jää ihan tiedonjanoiseksi. :D

whitney

 :Look_Up: ei varmaankaan vain muotinukkeja, tuossa kuvassakin on  vauvanukkeja vassemmassa nurkassa ja jutussa puhutaan nukenvaunuista.

Alice

Tuossakin näyttelyssä olisi kiva päästä käymään. Missä kaikki pääkaupunkiseudun nukkenäyttelyt viipyy  :smiley:

Milo

Tän viikonlopun Iltalehden liitteessä Oma Aika ja Elämä on hieno juttu suomalaisesta  :barbie:-keräilijästä jolla on yli 7000 nukkea. Harmi etten löytänyt siihen linkkiä netistä. Mutta kyseessä taitaa siis olla Suomen suurimman kokoelman omistaja. Mahtaakohan hän olla palstalaisia?
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.

minnastardust

Kähärin Ursulasta? Ei ole tällä palstalla ainakaan meidän tietääksemme. :)

Adalia

Lainaus käyttäjältä: minnastardust - syyskuu 08, 2013, 20:22:53
Kähärin Ursulasta? Ei ole tällä palstalla ainakaan meidän tietääksemme. :)

Juuei. Mutta facebookissa; tosin passiivisesti.
Life in plastic
It's fantastic!

Milo

Harmitteli jutussaan (kuten muistaakseni aiemmissakin jutuissa mitä hänestä olen nähnyt) ettei mistään löydy näyttelytilaa tuolle kokoelmalle. Se on tosi harmi, sillä varmaan siellä riittäisi kävijöitä.
Ajattele suuria, mutta nauti pienistä.